Prive berichten openbaar maken

Als je een opmerking hebt over het Forum, het beleid of het beheer, een suggestie of een klacht, dan kun je deze hier kwijt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Petra
Bevlogen

Prive berichten openbaar maken

Bericht door Petra » 13 nov 2018 00:59

Bonjour schreef:
12 nov 2018 07:51
Ik denk dat jullie even moeten pauzeren in de discussie. PB's sturen naar iemand die ze niet wil hebben is niet handig en PB's openbaar maken is ook niet handig.
On topic en inhoudelijk verder
Nee Bonjour.
Handig is heul andere koek! We hebben het nu over forumregels!
M.i. belangrijke.
Ik vertik het, vanuit fatsoen, om PB's te openbaren of er zelfs maar naar te refereren.
Maar als het geaccepteerd gedrag gaat worden weet ik nog wel wat 'leuke' te vinden.
Dus bij deze; Roeland verdient heel gewoon een tik op de stoute vingers!

E4
-Expliciete persoonlijke kritiek; dien je per PB te doen. Heb ik gedaan = was reden toe = conform de forumregels.
-Die nooit gedeeld mogen worden op het forum zelf. Heeft Roeland gedaan = foute foei!
Petra schreef:
10 nov 2018 04:48
Ik krijg soms het gevoel dat die Forumregels voor slecht enkelen geldig worden geacht. Waarbij moi kennelijk tot die enkelen behoorde en behoort, tenminste.. als de grijze balkjes en rooie lettertjes mijn kant op wijzen dan hè.
Gelukkig blijf ik er vrolijk bij, helemaal gezien de topictitel is het schuddebuiken :lol:
heeck schreef:
08 nov 2018 09:11
Geen PB aan mij als daar geen reden voor is.
Ik zet ze voortaan alle openbaaar.

viewtopic.php?f=26&t=15426#p487707
E4 :: Als u op iemand expliciet kritiek wil uiten, dan kunt u zich tot deze persoon via een PB wenden.
E 4:: De inhoud van deze PB's mag nooit gedeeld worden op het forum zelf.
P.S.
Je mag dit ook naar Feedback verplaatsen als je dat beter lijkt.
“Men and women are learning animals. If you do not see what they have learned, you're blind. They are creatures ever changing, ever improving, ever expanding their vision and the capacity of their hearts."
― Anne Rice, The Vampire Chronicles

Bonjour
Site Admin

Re: Prive berichten openbaar maken

Bericht door Bonjour » 13 nov 2018 20:39

IK ben blij dat je de forumregels zo goed kent. Dan heb je vast ook dit gelezen.
Herhaaldelijke overtredingen worden gevolgd door een gesprek op maat of een waarschuwing.
Dat maakt dat we de ene situatie wel ingrijpen en de ander niet.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

Petra
Bevlogen

Re: Prive berichten openbaar maken

Bericht door Petra » 14 nov 2018 01:38

Bonjour schreef:
13 nov 2018 20:39
IK ben blij dat je de forumregels zo goed kent. Dan heb je vast ook dit gelezen.
Herhaaldelijke overtredingen worden gevolgd door een gesprek op maat of een waarschuwing.
Dat maakt dat we de ene situatie wel ingrijpen en de ander niet.
:lol:
Nee, ik ben (zoals je vast wel weet) nogal selectief in dit soort dingen.

Overigens... had ik helemaal niet zoveel ge PB't hoor, hij wist dondersgoed dat ik zo ongeveer het schuim op m'n bakkes krijg bij stopbordjes en verboden toegangswegen. :twisted:
“Men and women are learning animals. If you do not see what they have learned, you're blind. They are creatures ever changing, ever improving, ever expanding their vision and the capacity of their hearts."
― Anne Rice, The Vampire Chronicles

Plaats reactie