Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Labyrint
Bevlogen

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door Labyrint » 03 okt 2019 09:31

Maria schreef:
03 okt 2019 09:01
Wil je dat dan de volgende keer direct erbij zetten, zodat alleen mensen, die deze 270 blz. willen lezen, dit aan hoeven te klikken?
Ik heb nooit het idee gehad dat lezers hier veel aan willen klikken of bespreken.

Ergo: Normaal berichten lezen/bevatten zonder ook maar iets aan te klikken of te bekijken in deze berichten is al een enorme hersenbreker gebleken.Een PDF aanklikken is dan helemaal een brug te ver.

Beter kan men om het geheugen op te frissen hier bij mijn vroege (sociologische) hypothese van 2 jaar geleden terecht, en daar beginnen te lezen waar ik al ruim vermoedde dat dit alles een heel serieuze staart zou gaan krijgen. Want die PDF's gaan het voor hen dan ook niet doen.
Laatst gewijzigd door Labyrint op 03 okt 2019 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Maria
Moderator

Bericht door Maria » 03 okt 2019 10:03

Labyrint schreef:
03 okt 2019 09:31
Maria schreef:
Wil je dat dan de volgende keer direct erbij zetten, zodat alleen mensen, die deze 270 blz. willen lezen, dit aan hoeven te klikken?
Ik heb nooit het idee gehad dat lezers hier veel aan willen klikken of bespreken.
Ik reageer op jouw bericht.
Wat moeten we nu dan met jouw antwoord hier?
Labyrint schreef:
02 okt 2019 22:31
Mocht het later van pas komen in betrekking tot de verdere ontwikkelingen kunnen we het eventueel nog naslaan.
Dan rest me opnieuw ook te vragen waarom je al deze info hier neerzet.
Zonder het te kunnen vinden met steekwoorden is dat dus zinloos.
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 03 okt 2019 10:06

Nu begrijp ik jouw reactie dus niet. Is het verkeerd informatie over dit onderwerp te verzamelen dat over het fenomeen spreekt?
Steekwoorden? Alles staat in 1 topic bijeen. En "we" is ook wat stijf. Het is voor iedereen.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Maria
Moderator

Bericht door Maria » 03 okt 2019 11:48

Labyrint schreef:
03 okt 2019 10:06
Nu begrijp ik jouw reactie dus niet. Is het verkeerd informatie over dit onderwerp te verzamelen dat over het fenomeen spreekt?
Mijn laatste vraag gold als antwoord op jouw reactie
Labyrint schreef:
03 okt 2019 09:31

Waarom denk je dan dat ik dit schreef?
Maria schreef:
Helemaal niet zo'n gek idee.
Alsook een paar voor geïnteresseerden duidelijke steekwoorden, zodat het ook daadwerkelijk gevonden kan worden door de zoekmachine naar info over UFO materiaal.
Labyrint schreef:
03 okt 2019 10:06
Steekwoorden? Alles staat in 1 topic bijeen.
Op tot nu toe 58 blz. met -tig video's van verschillende tijdsduur en uit verschillende perioden, waarvan het specifiek onderwerp en spreker niet is op te zoeken.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 03 okt 2019 13:03

Maria schreef:
03 okt 2019 11:48
Op tot nu toe 58 blz. met -tig video's van verschillende tijdsduur en uit verschillende perioden, waarvan het specifiek onderwerp en spreker niet is op te zoeken.
Hoe los je zoiets doorgaans op in een willekeurig ander topic? Heb je een voorbeeld van een oplossing een topic te doorzoeken?
Ik zal plechtig beloven nog meer mijn best te doen met de juiste bronnen, recente updates en verwijzingen via linkjes en filmpjes.

Toch is het heel eenvoudig

Samengevat is de status van de situatie simpelweg mijn huidige onderschrift.

En als je iets, misschien eerder dan ik, wilt weten zou je jezelf op de nieuwsbrief van TTSA kunnen aanmelden.
TTSA is de officiële erkende instantie die in contact en onderhandeling staat en blijft staan met het Pentagon (en het Witte huis) en heeft alle updates om de burger in te lichten over UAP netjes op een rij

En daar kun je over discussiëren.
Net als over Trump.
Of nieuws over Jesse Klaver
Of volksdansen

Verder kan men me alles vragen over het UAP onderwerp.
En heel misschien kan ik er dan een antwoord op geven.
Minimaal een mening
Of vraag me iets terug vinden in dit topic
Google me

:)

Maria
Moderator

Bericht door Maria » 03 okt 2019 15:39

Labyrint schreef:
03 okt 2019 13:03
Maria schreef:
03 okt 2019 11:48
Hoe los je zoiets doorgaans op in een willekeurig ander topic? Heb je een voorbeeld van een oplossing een topic te doorzoeken?
Heel simpel:
Tijdsduur, titel, onderwerp, datum en spreker vermelden bij je bericht. Dan kom je al een heel eind met de zoekmachine.
Zie ook:
Voor de zoekende en de zoekmachine
Ik zal plechtig beloven nog meer mijn best te doen met de juiste bronnen, recente updates en verwijzingen via linkjes en filmpjes.
Bronnen altijd goed.
Nog meer verder lege linken naar video's breiden alleen maar het probleem uit.
In een discussie topic is het niet handig om nog meer "argumenten by link" te plaatsen zonder verdere eigen inbreng en nieuwere info.
Als je hier een databank over UFO's wil starten kun je dat ook beter doen in het subforum Verwijzingen naar externe websites
Maar ook in een Databank is de mogelijkheid om iets terug te kunnen vinden essentieel.
En als je iets, misschien eerder dan ik, wilt weten zou je jezelf op de nieuwsbrief van TTSA kunnen aanmelden.
TTSA is de officiële erkende instantie die in contact en onderhandeling staat en blijft staan met het Pentagon (en het Witte huis) en heeft alle updates om de burger in te lichten over UAP netjes op een rij

En daar kun je over discussiëren.
Net als over Trump.
Of nieuws over Jesse Klaver
Of volksdansen

Verder kan men me alles vragen over het UAP onderwerp.
En heel misschien kan ik er dan een antwoord op geven.
Minimaal een mening
Of vraag me iets terug vinden in dit topic
Google me

:)
Ik geloof je als je hulp aanbiedt. :)
Maar om terug te komen op het punt:
Wat is dan het nut van het plaatsen hier zonder steekwoorden, zodat mensen het hier niet kunnen terugvinden, maar wel op het web met het invoeren van een paar kenmerkende woorden dezelfde info aantreffen?

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 03 okt 2019 17:01

“Maria” schreef: Tijdsduur, titel, onderwerp, datum en spreker vermelden bij je bericht. Dan kom je al een heel eind met de zoekmachine.
Ik zal het zeker erbij zetten en erop letten maar dacht dat ik toch wel vaak de bron erbij heb vermeld en een ruime beschrijving over waar ik naar link.Vaak nog een persoonlijke toelichting, en vaak de reden en de onderbouwing van waar-om ik aan zo'n toelichting kom.
“Maria” schreef:In een discussie topic is het niet handig om nog meer "argumenten by link" te plaatsen zonder verdere eigen inbreng en nieuwere info
Dat "zonder verdere eigen inbreng en nieuwere info" is niet correct. Er zijn alleen maar voortdurend nieuwe ontwikkelingen en interviews.Van piloten tot senatoren en hun reacties. En een paar weken geleden de bevestiging van de US Navy. Er is juist een versnelling op te merken.En ik kom dat op mijn beurt dan weer netjes hier melden.
“Maria” schreef: Als je hier een databank over UFO's wil starten kun je dat ook beter doen in het subforum Verwijzingen naar externe websites
Is dat nou wel verstandig? Ook daar een discussie hebben over hetzelfde? Misschien komt dat wel wanneer het alsmaar officiëler is geworden en hopelijk a.u.b. wat serieuzer hier. Met af en toe een paar grappen. Doe ik ook. Die van Dr. Who waren erg grappig.
“Maria” schreef: Maar ook in een Databank is de mogelijkheid om iets terug te kunnen vinden essentieel.
Stel iets voor? Ik vind het (nog) niet nodig. Misschien als we de 100 pagina's halen?
“Maria” schreef: Maar om terug te komen op het punt:
Wat is dan het nut van het plaatsen hier zonder steekwoorden, zodat mensen het hier niet kunnen terugvinden, maar wel op het web met het invoeren van een paar kenmerkende woorden dezelfde info aantreffen
Naarmate de vorderingen van dat hele TTSA zelf is dit topic straks de moeite niet waard vanwege een meer volledige verklaring en bevestiging. Mijn bedoeling en uitkomst van dit topic is niet dat we tegenover elkaar staan maar dat we gezamelijk nieuwsgierig zijn naar waar dit alles naartoe leid.

Zoeken op TTSA - Luis Elizondo - TTSA - Hal Puthoff - Meta materiaal - UAP - vet in de maling - UFO - Documenten - pdf - Chris Mellon - chocolade - etc. levert behoorlijk wat ufo berichten gerelateerd aan TTSA op. Binnen het forum dan. Moest dus niet zo moeilijk zijn om iets terug te vinden in dit topic. Op het internet? Via Google kom je niet perse op Freethinker uit met de tags .. Wil je dat? ;-)

Hal Puthoff - How To Scientifically Test & Analyze Potential UAP/UFO Material. Duur: 5:34 minuten.
Dr. Hal Puthoff discusses the steps his pioneering research laboratory, EarthTech International, uses to determine if material collected for The ADAM Research Project is likely to have come from an advanced aerial vehicle. TTS Academy's ADAM Research Project, an acronym for Acquisition & Data Analysis of Materials, focuses on the collection and scientific evaluation of material samples obtained through reliable reports of advanced aerospace vehicles of unknown origin. Learn more at www.ToTheStarsAcademy.com

Hal Puthoff, UFO, Meta material, Adam Project, Debris, EarthTech International, UAP

edit:
“Maria” schreef: Nog meer verder lege linken naar video's breiden alleen maar het probleem uit.
Ik heb inderdaad na enig doorzoeken een aantal video's in dit topic gevonden die door de gebruiker zijn verwijderd maar die hadden wel een beschrijving. De lege linken betreft een behoorlijk aantal afbeeldingen die zijn verwijderd van de afbeeldingen upload-site waarnaar ze waren geüpload. Dat gebeurd helaas wel eens naarmate de tijd verstrijkt.

Maria
Moderator

Bericht door Maria » 03 okt 2019 17:26

Labyrint schreef:
03 okt 2019 17:01
“Maria” schreef: Tijdsduur, titel, onderwerp, datum en spreker vermelden bij je bericht. Dan kom je al een heel eind met de zoekmachine.
Ik zal het zeker erbij zetten en erop letten maar dacht dat ik toch wel vaak de bron erbij heb vermeld en een ruime beschrijving over waar ik naar link.Vaak nog een persoonlijke toelichting, en vaak de reden en de onderbouwing van waar-om ik aan zo'n toelichting kom.
“Maria” schreef: Maar om terug te komen op het punt:
Wat is dan het nut van het plaatsen hier zonder steekwoorden, zodat mensen het hier niet kunnen terugvinden, maar wel op het web met het invoeren van een paar kenmerkende woorden dezelfde info aantreffen
Naarmate de vorderingen van dat hele TTSA zelf is dit topic straks de moeite niet waard vanwege een meer volledige verklaring en bevestiging. Mijn bedoeling en uitkomst van dit topic is niet dat we tegenover elkaar staan maar dat we gezamelijk nieuwsgierig zijn naar waar dit alles naartoe leid.

Zoeken op TTSA - Luis Elizondo - TTSA - Hal Puthoff - Meta materiaal - UAP - vet in de maling - UFO - Documenten - pdf - Chris Mellon - chocolade - etc. levert behoorlijk wat ufo berichten gerelateerd aan TTSA op. Binnen het forum dan. Moest dus niet zo moeilijk zijn om iets terug te vinden in dit topic. Op het internet? Via Google kom je niet perse op Freethinker uit met de tags .. Wil je dat? ;-)

Hal Puthoff - How To Scientifically Test & Analyze Potential UAP/UFO Material. Duur: 5:34 minuten.
Dr. Hal Puthoff discusses the steps his pioneering research laboratory, EarthTech International, uses to determine if material collected for The ADAM Research Project is likely to have come from an advanced aerial vehicle. TTS Academy's ADAM Research Project, an acronym for Acquisition & Data Analysis of Materials, focuses on the collection and scientific evaluation of material samples obtained through reliable reports of advanced aerospace vehicles of unknown origin. Learn more at www.ToTheStarsAcademy.com
youtube]SbAtCzZIIsk[/youtube]

Hal Puthoff, UFO, Meta material, Adam Project, Debris, EarthTech International, UAP
Je hebt hier al aardig je best gedaan. :)
Op elk woord dat je in dit bericht plaatste zal de zoekmachine reageren met het vertonen van dit bericht.
Bij veel berichten heb je idd. een tekst bijgezet.
Als daar gerelateerde steekwoorden bij staan, dan zal de zoekmachine dat bericht vinden.
Verder heb ik een paar suggesties gedaan.
Doe ermee wat je te pas komt.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 03 okt 2019 17:33

Ho wacht!
Labyrint schreef:
03 okt 2019 17:01
En een paar weken geleden de bevestiging van de US Navy. Er is juist een versnelling op te merken.En ik kom dat op mijn beurt dan weer netjes hier melden.
ChaimNimsky kwam dit melden! :)

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 okt 2019 04:57

In alle vroegte alweer een update met Luis Elizondo bij Tucker Carlson Fox News over UAP meta materiaal.

Zouden ze bij Fox alles van de afgelopen tijd stiekem op 1 dag hebben opgenomen?
Het is wel een regelmatig dingetje aan het worden hoor.

Duur:2:28 min

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 05 okt 2019 09:58

Elizondo is goed in clifhangers; zelfs waar zijn materialen vandaan komen wil hij niet vertellen terwijl hij dat zeker moet weten.
De materiaalalanalyse is conform het verhaal van Puthoff en is standaard waar je zo een analyse ook aanvraagt.

Voor de rest volgt hij "mijn" procedure van eerst zelf analyseren en dan confirmatie door andere labs.

Zitten we nu dus al met minstens twee UAP-poten en ook nog wat onderwaterverschijnselen.

1) Het uitzoeken van de aangeleverde materialen, duidelijk "physical mass",
2) De analyse van de radarbeelden die tot uitslag heeft dat daarmee nog geen uitsluitsel is te maken over:
Pagina 17 Discussion wrote:
These unusual characteristics bring into question whether the object seen existed as a physical mass. . . . . .
Tot over een week maar weer en bezoek 7 oktober zeker:
https://www.antwerpen.be/nl/vrijetijdskalender/detail/9fef1aca-5c14-4367-b89a-a90488414d71 schreef:Het menselijk antwoord op buitenaards leven.
Lezing of congres|2000 Antwerpen
Het studium generale vertrekt dit jaar van een utopisch gedachte-experiment.
. .
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 okt 2019 11:55

En dat Heeck, dat heet nu conditionering. Dat roep ik toch al vanaf de eerste berichten in dit topic.
Als we niet eerst allemaal zijn opgewarmd dan is het straks veel te heet om vast te pakken.

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 05 okt 2019 13:46

heeck schreef:
05 okt 2019 09:58
Elizondo is goed in clifhangers; zelfs waar zijn materialen vandaan komen wil hij niet vertellen terwijl hij dat zeker moet weten.
De materiaalalanalyse is conform het verhaal van Puthoff en is standaard waar je zo een analyse ook aanvraagt.
Je doet aan komplotdenken en ad hominems richting Elizondo in plaats van in te gaan op de officieel bevestigde feiten. Michio Kaku, de bekende professor in theoretische fysica, zegt ook dat de bewijslast is omgekeerd -- de camerabeelden, radarbeelden, infraroodbeelden en waarnemingen door professionele deskundigen, zijn officieel bevestigd. Get over it.

Heb je al een werkbare alternatieve hypothese voor de technologische?
Een mens zonder religie is als een vis zonder fiets.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 okt 2019 14:06

En zo is ook de "Unidentified" -serie een puur sociologisch programma.

“To get us up to speed”.
TTSA schreef:To The Stars Academy of Arts & Science is at the forefront of socializing the UFO conversation through entertainment media in the public and though leveraging the power of our team’s relationships. This topical subject is now being reported on in mainstream media by credible journalists — with classified briefings also occurring for the first time at the highest level of government, including with the President.
Achter de schermen draait “geo-politiek”. En laten we wel wezen: “top-secret, black budget wetenschap” en militair zwaar ge-paranoidiseerde gecompartimenteerde en gecodeerde wetenschappelijke kennis waar slechts enkelen de sleutel van hebben volle toeren.

Het gaat om vermeende “space-time-metric” technologie en meta-materiaal. Artificial Intelligence. Brandbare zaken in deze wereld mits al Elizondo's moeiten zijn te linken aan een soort "Ralph Inbar", waaruit zal blijken dat "Elizondo's connectie" een criminele handel is en Elizondo voor jaren achter de tralies verdwijnt. (?) Een dergelijke conspiracy, connectie of 1 april grap kan ik niet geloven.

TTSA herhaalt naar mijn weten slechts een “aspect” uit 70 jaar onderzoek en 're-construeert' voor media doeleinden een wetenschappelijke route die al lang en breed in het geheim is afgelegd. En geeft een versie daarvan bij bijvoorbeeld bij Carlson Tucker voor het hele gezin. De bevindingen worden na-gespeeld en vergemakkelijkt. Een verwaterde versie voor ons allemaal om het fenomeen te normaliseren. voor de reguliere en commerciële wetenschap.

Tom DeLonge legt uit waar TTSA voor staat en wat het uitgangspunt is het fenomeen te introduceren in de reguliere media en op welke wijze. Ook geeft hij een tipje van de sluier dat doorschemert dat ze logischerwijze veel meer weten over de oorsprong en geschiedenis van het fenomeen dan dat zij publiekelijk kunnen zeggen.

ChaimNimsky schreef:
05 okt 2019 13:46
Je doet aan komplotdenken en ad hominems richting Elizondo
Ja en aan spijt mijden.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 06 okt 2019 16:29

Gisteren was de piloot David Fravor te gast in de podcast van Joe Rogan.
Tictac UAP - USS Nimitz http://podcasts.joerogan.net/ 1 uur en 54 minuten
Op het YT kanaal van Rogan: https://youtu.be/Eco2s3-0zsQ 1 uur en 54 minuten

Hier een verkorte samenvatting. van 14:17 min.

Plaats reactie