Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

heeck
Superposter

Re: UFO's, Elizondo & TTSA

Bericht door heeck » 09 jul 2019 10:47

Labyrint,

Je kunt nog altijd meedoen en als je dat niet doet dan kan ik mijzelf verwennen en daarbij luidkeels verkondigen dat de TTSA-doelstelling inderdaad zoals ik destijds stelde, fake is gebleken.

TTSA is inderdaad de intrigerende Elizondo-connectie met gewoon een pret-opzetje die je altijd in het achterhoofd moet houden bij zijn opkloppen van oud ufo-materiaal.

En dat je nu nog meer oud materiaal aandraagt verraadt jouw belangstelling voor allerlei dat ons vanuit de ruimte lijkt te kunnen bedreigen zonder dat we berichten horen van astronomen, of het ruimtestation of de luchtmachtbasis Leeuwarden. Meer niet.
Labyrint schreef:Hier was vorig jaar Augustus Luis Elizondo al aan het woord en kondigde toen al precies aan wat de laatste dagen is voorbijgekomen, en nog gaat komen. Dit, en volgend jaar.
Elizondo heeft met zijn TTSA nog geen flientertje buitenaards materiaal aangedragen. Dat is het feit en voor de rest heeft hij precies niets opzienbarends aangekondigd buiten het uitleven van zijn sprekerslust.
Labyrint = Elizondo schreef:“I am confident and cautiously optimistic that within the next year we are going to have a fundamentally different conversation than we have today. There will be new fidelity that will change everything.” — “No we weren’t looking at balloons, no we weren’t looking at drones, no we weren’t looking at aircraft. This is real”. (Augustus 2018)
Daar zal niet alleen defensie van de VS belangstelling voor hebben! De enige rationele trigger voor al dit gedoe naast het TTSA-pretpakket.

Waartoe je teksten van Carol Rosin uit 2001 met uitlatingen door Von Braun (They are all lies) nog steeds opmerkelijk vindt is me ook duister.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

Maria
Moderator

Bericht door Maria » 09 jul 2019 12:50

Met het commentaar van ChaimNimsky en de reactie erop van Labyrint
Labyrint schreef:
07 jul 2019 16:15
ChaimNimsky schreef:
07 jul 2019 15:45
Wanneer loopt het ultimatum van jullie chocolade-weddenschap af?
Hebben zich er al deelnemers aangemeld voor zijn aanbod dan? :D
Vooralsnog is er geen chocolade van te maken waar dit alles naartoe moet of zal gaan.
En dit laatste bericht van Heeck
heeck schreef:
09 jul 2019 10:47
Je kunt nog altijd meedoen en als je dat niet doet dan kan ik mijzelf verwennen en daarbij luidkeels verkondigen dat de TTSA-doelstelling inderdaad zoals ik destijds stelde, fake is gebleken.
....
En dat je nu nog meer oud materiaal aandraagt verraadt jouw belangstelling voor allerlei dat ons vanuit de ruimte lijkt te kunnen bedreigen zonder dat we berichten horen van astronomen, of het ruimtestation of de luchtmachtbasis Leeuwarden. Meer niet.
......
Waartoe je teksten van Carol Rosin uit 2001 met uitlatingen door Von Braun (They are all lies) nog steeds opmerkelijk vindt is me ook duister.
Lijkt me de tijd aangebroken om te stellen, dat er geen echt interessant nieuws meer zal komen.
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

Maria
Moderator

Bericht door Maria » 09 jul 2019 12:54

Zie ook

Samengevoegd en tot nader order weer geopend in afwachting van nog nieuws en eventuele andere deelnemers.
Voor wie is geïnteresseerd heeft nu alles bij elkaar.
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 09 jul 2019 13:21

heeck schreef:
Labyrint,

Deel het maar veilig uit in kleine stukjes aan de dames en heren in het dagverblijf. Dat verkondigen dat doe je nu al. En het gaat niet samen. Zonde van je nieuwe kimono.
heeck schreef:
TTSA is inderdaad de intrigerende Elizondo-connectie .
Wat voor een misleiding of samenzwering is dat? Wat is de bedoeling van deze conspiracy theorie en misinformatie die jij hier ontmaskerd?

heeck schreef:
Dat legt Elizondo haarfijn uit de laatste 8 minuten vanaf EXACT 23:55 minuten.

Ik hoop eigenlijk oprecht maar dat je gewoon eigenwijs over het onderwerp heen schijt. Anders zou het kunnen dat ik met iemand zit te praten die het gesprek simpelweg niet aankan.

De anderen hier zijn wijselijk een heel stuk stiller. Logisch met de huidige ontwikkelingen want alles wat je vanaf nu zegt zal terugkaatsen. Je maakt je belachelijk. Ik zeg het je maar even. Belofte: Hoe harder je hier beweegt zonder jezelf te INFORMEREN hoe leuker het word gezien de massale ontwikkelingen. En leuk is het al.
Voor mij. ;-) Want kijk nou eens naar je voeten. Het voelt lekker strak en zeker. Maar je zit met schaatsen aan in een skilift. Een onmiskenbaar voorbeeld van het “Dunning Kruger effect”. Gefeliciteerd!

Een vorm van Septisch denken is het. haha

heeck schreef:
Elizondo heeft met zijn TTSA nog geen flientertje buitenaards materiaal aangedragen. Dat is het feit en voor de rest heeft hij precies niets opzienbarends aangekondigd buiten het uitleven van zijn sprekerslust.
Veel zaken zijn gratis. Daar moet je in ieder geval iets voor doen. Had ik ook al uitgelegd.
Ik raad aan soms even terug te lezen in het gesloten topic. Linken daar dienen tezamen als verzamel materiaal om een soort rollator te vervaardigen om dit topic te kunnen bevatten.

Labyrint = Elizondo schreef:“I am confident and cautiously optimistic that within the next year we are going to have a fundamentally different conversation than we have today. There will be new fidelity that will change everything.” — “No we weren’t looking at balloons, no we weren’t looking at drones, no we weren’t looking at aircraft. This is real”. (Augustus 2018)
heeck schreef:
Daar zal niet alleen defensie van de VS belangstelling voor hebben!
Klopt. Ik ben bang dat je hier serieus bent. Wat het nog veel en veel leuker maakt.
Voor mij. Weer demonstreer je werkelijk NIETS te weten van 90 % van de linkjes die ik VORIG JAAR systematisch heb geplaatst.
heeck schreef:
De enige rationele trigger voor al dit gedoe naast het TTSA-pretpakket.
Oh ja jouw ontdekking van een heuse Conspiracy theorie. De grote misleiding van Elizondo.

Leg die nou eindelijk eens uit!!
Laatst gewijzigd door Labyrint op 09 jul 2019 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 09 jul 2019 13:22

Maria schreef:
09 jul 2019 12:54
Zie ook

Samengevoegd en tot nader order weer geopend in afwachting van nog nieuws en eventuele andere deelnemers.
Voor wie is geïnteresseerd heeft nu alles bij elkaar.

Super! :) Alleen is Heecks titel vele malen beter gezien de voorlopige positie van TTSA

What is it ----How does it work

Want daar hebben we het over

De grote misleiding van TTSA en ELIZONDO

........... en natuurlijk zijn connectie die Heeck knap ontmanteld heeft maar die ook zijn theorie en de WARE beweegredenen en de snode plannen van TTSA maar niet wil prijsgeven. ;-)
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

ChaimNimsky
Diehard

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door ChaimNimsky » 10 jul 2019 01:04

Ik heb geen probleem met een weddenschap betreffende bevestiging van het bestaan van buitenaards leven binnen 10 jaar of van het verbuigen van ruimte (waarmee de lichtsnelheid uiteindelijk zou kunnen worden overschreden zonder snelheid te gebruiken) binnen 10 jaar. Lijkt me realistisch.
Een mens zonder religie is als een vis zonder fiets.

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 10 jul 2019 01:36

Ik heb geen probleem met een weddenschap betreffende bevestiging van het bestaan van buitenaards leven binnen 10 jaar of van het verbuigen van ruimte (waarmee de lichtsnelheid uiteindelijk zou kunnen worden overschreden zonder snelheid te gebruiken) binnen 10 jaar. Lijkt me realistisch.
heeck schreef:
08 jul 2019 16:27
Staat uit tot sept 2020:
viewtopic.php?f=64&t=17146&p=554886&hil ... ap#p554886
En betreft de TTSA-doelstelling van buitenaards intelligent vervaardigd materiaal aandragen.
Je verwedt volgens je link een kilo chocola naar keuze dat er voor 1 september 2020 geen exotisch materiaal van buiten-menselijke intelligente oorsprong zal zijn gevonden en eist verificatie door instanties buiten dit project omtrent het waarlijk exotisch zijn. Ik vermoed niet dat er iemand is die bij het aangaan van een weddenschap graag afhankelijk is van de beslissing tot het vrijgeven van deze info door overheden, maar het aangaan van deze weddenschap als gesteld in je link, kan alleen maar winstgevend zijn voor de uitdager, aangezien men tot in het oneindige kan blijven beweren dat er voor 1 september 2020 exotisch materiaal van buiten-menselijke intelligente oorsprong was gevonden, terwijl er anderzijds een zeer kleine kans bestaat dat er inderdaad ooit naar buiten zal worden gebracht dat er voor 1 september 2020 exotisch materiaal van buiten-menselijke intelligente oorsprong was gevonden (Roswell, ofzo). Je weddenschap lijkt geen ultimatum te geven voor het aflopen ervan -- de weddenschap zoals gesteld in je link kan alleen maar worden gewonnen door de uitdager 8*) . Count me in.
Een mens zonder religie is als een vis zonder fiets.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 10 jul 2019 01:41

heeck schreef:

Wat ik nog even wil opmerken. Hier in ons eigen onderzoekje naar de beweegredenen van het Pentagon deze informatie via Chriss Mellon van TTSA tot aan de inmiddels 4 senatoren en de president te brengen hier in freethinker aangevuld met wat sommigen beschouwen als 'oude filmpjes' of 'oude linken' mogelijke verbanden die kunnen worden gekoppeld aan de ontwikkelingen en beweringen van vandaag zijn natuurlijk geen "oud nieuws".

Dat lijkt zo omdat al dan niet zelf-gekozen leeghoofderij en des-interesse verbanden in getoonde media bezoedeld.

Het Oude Testament of Nietzsche worden hier ook aangehaald om het heden te duiden.

Zeg maar .....

Het is de grote angst bij sommigen dat Disclosure paniek wereldwijd kan gaan veroorzaken.
Vooral in deze tijden. Daarom had Elizondo al uitgelegd dat "Disclosure" daarom een proces is.
En vervolgt hij: Dat proces is begonnen. (Zie inlichten Senatoren en Trump) Het is door het Pentagon om onbekende redenen niet meer te handhaven het NIET bekend te maken. En dat moet gedoseerd en verantwoord. Maar dat heeft hij al uitgelegd in het vorige geplaatste filmpje.

Hier legt de misleidende vervalser zelf uit waarom Leeuwarden alleen maar 11 steden zwemmers bevliegt en verder mogen zwijgen.
Tot het tijd is. Het einde van "the alleged: Truth Embargo" sinds 1952

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 10 jul 2019 03:14

Het verhaal van de materialen was kortgeleden nogmaals een voet tussen de deur in het nieuws trouwens.
Met uiteraard de vooraf en aangeleverde? besproken vragen.

Zo deden de ex-presidenten dat sinds 2015 om beurten bij Jimmy Kimmel live om het UAP process (sinds "The Rockefeller Initiative") onder de bevolking te verstuiven.

B. Clinton, H. clinton en GW. Bush kregen dezelfde vragen van Kimmel.
Voorbeeldje Obama.

Men kan er ook wat anders van vinden. Het blijft evengoed bijzonder.

Feit is wel dat Podesta de ernst bevestigde van het met name het verschijnen van Hillary Clinton by Jimmy Kimmel tijdens haar campagne en in verschillende media waar zij pleite voor het vrijgeven van UAP documenten en een onderzoek naar de geschiedenis van Area 51.

Podesta had ook nauw contact met Tom DeLonge in 2015 toen er van TTSA nog niets bekend was.

Toen won Trump en alles werd anders.

Tom DeLonge. Directeur van TTSA tweette j.l. 27 Juni 2019:

"Everyone will know the reality soon, and unfortunately it’s just not something to laugh at. It’s pretty unnerving, with some bad news, some good news, and with that in mind- all we can do is deal with it honestly and openly."
https://twitter.com/tomdelonge/status/1 ... 6637153280

We houden hem eraan.

Ook vers van de pers: U.S. Fighter Jets Are About To Get Infrared Sensors That Could Be Huge For UFO Reporting

Petra
Banned

Bericht door Petra » 10 jul 2019 04:07

Misschien houden ze niet zo van chocola.
Of zijn ze niet zo onder de indruk van weddenschapjes
Of... misschien hebben ze dit planeetje en het menselijk ras onderzocht en kwamen ze enge boeven tegen.
Zullen we d'r ooit achterkomen?
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 10 jul 2019 17:55

ChaimNimsky schreef:
10 jul 2019 01:36
heeck schreef:
08 jul 2019 16:27
Staat uit tot sept 2020:
viewtopic.php?f=64&t=17146&p=554886&hil ... ap#p554886
En betreft de TTSA-doelstelling van buitenaards intelligent vervaardigd materiaal aandragen.
Je verwedt volgens je link een kilo chocola naar keuze dat er voor 1 september 2020 geen exotisch materiaal van buiten-menselijke intelligente oorsprong zal zijn gevonden en eist verificatie door instanties buiten dit project omtrent het waarlijk exotisch zijn. Ik vermoed niet dat er iemand is die bij het aangaan van een weddenschap graag afhankelijk is van de beslissing tot het vrijgeven van deze info door overheden, maar het aangaan van deze weddenschap als gesteld in je link, kan alleen maar winstgevend zijn voor de uitdager, aangezien men tot in het oneindige kan blijven beweren dat er voor 1 september 2020 exotisch materiaal van buiten-menselijke intelligente oorsprong was gevonden, terwijl er anderzijds een zeer kleine kans bestaat dat er inderdaad ooit naar buiten zal worden gebracht dat er voor 1 september 2020 exotisch materiaal van buiten-menselijke intelligente oorsprong was gevonden (Roswell, ofzo). Je weddenschap lijkt geen ultimatum te geven voor het aflopen ervan -- de weddenschap zoals gesteld in je link kan alleen maar worden gewonnen door de uitdager 8*) . Count me in.
ChaimNimsky,

Mijn weddenschap is geënt op de doelstellingen van de TTSA en gezien het ook aan de TTSA verbonden vertierprogramma en o.a. aangeleverde video met het showen van de transportkoffer met folie, geloof ik ze niet op hun woord.
En ik wil best wat geld spenderen aan onderzoek door een gerenommeerd instituut.

Anderzijds is Labyrint de uitgedaagde vanwege zijn stortvloed aan nog steeds nietszeggende uitlatingen die hij kennelijk onvoldoende gewicht vind hebben om mijn kietelende weddenschap aan te gaan.

Roeland

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 10 jul 2019 18:12

Labyrinth schreef: . . ..
Zeg maar .....

Het is de grote angst bij sommigen dat Disclosure paniek wereldwijd kan gaan veroorzaken.
Vooral in deze tijden. Daarom had Elizondo al uitgelegd dat "Disclosure" daarom een proces is.
En vervolgt hij: Dat proces is begonnen. (Zie inlichten Senatoren en Trump) Het is door het Pentagon om onbekende redenen niet meer te handhaven het NIET bekend te maken. En dat moet gedoseerd en verantwoord. Maar dat heeft hij al uitgelegd in het vorige geplaatste filmpje.
. . .
Labyrint,

Er valt van alles te suggereren, maar we zijn hier op dit forum volkomen onmachtig om ook maar iets anders te doen dan wel of niet meespeculeren.
Ik heb veel tijd besteed aan het aandachtig doornemen van al dat je aandraagt en ik vind dat ik pittig "bij" ben.
Alleen doe ik niet mee met ongefundeerd meespeculeren.

De NY-Times vatte goed samen wat ik ook vindt en hier ook inbracht:
https://www.nytimes.com/2017/12/16/us/politics/pentagon-program-ufo-harry-reid.html schreef:knip
knip
Mr. Elizondo, in his resignation letter of Oct. 4, said there was a need for more serious attention to “the many accounts from the Navy and other services of unusual aerial systems interfering with military weapon platforms and displaying beyond-next-generation capabilities.” He expressed his frustration with the limitations placed on the program, telling Mr. Mattis that “there remains a vital need to ascertain capability and intent of these phenomena for the benefit of the armed forces and the nation.”

Mr. Elizondo has now joined Mr. Puthoff and another former Defense Department official, Christopher K. Mellon, who was a deputy assistant secretary of defense for intelligence, in a new commercial venture called To the Stars Academy of Arts and Science. They are speaking publicly about their efforts as their venture aims to raise money for research into U.F.O.s.

In the interview, Mr. Elizondo said he and his government colleagues had determined that the phenomena they had studied did not seem to originate from any country. “That fact is not something any government or institution should classify in order to keep secret from the people,” he said.

knip
knip
Er valt hier echt niets anders te doen dan afwachten of er een echt konijn uit de hoed komt of dat het toch een moderner Von Däniken blijkt.
Dat paniek makkelijk valt te genereren is bij de uitzednding van "War of the worlds" in 1938 al gedemonstreerd.
( https://nl.wikipedia.org/wiki/The_War_o ... (hoorspel) )

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 10 jul 2019 18:46

heeck schreef:
10 jul 2019 18:12
Er valt van alles te suggereren, maar we zijn hier op dit forum volkomen onmachtig om ook maar iets anders te doen dan wel of niet meespeculeren. Ik heb veel tijd besteed aan het aandachtig doornemen van al dat je aandraagt en ik vind dat ik pittig "bij" ben. Alleen doe ik niet mee met ongefundeerd meespeculeren.
(Nee ik update het nieuw materiaal en nieuws hierover. Zij .... TTSA claimen en beweren. En daarover mag je speculeren, of dat nalaten)

Je speculeert anders wel dat TTSA een ander doel voor ogen hebben. Dat ze een misleiding vormen. Een conspiracy. Een connectie. Dat we goed voor Elizondo moeten oppassen. Behalve dat steeds te roepen met je uiterst vervelende chocolade gezeur weet ik nog altijd niet over welk soort misleiding jij (en anderen) steeds spreken waar zelfs de luchtmacht en marine er is bijgehaald om 4 senatoren en de president te bedriegen om de business: TTSA tot grote hoogten te brengen.

Wat dat betreft heeft TTSA alleen maar waargemaakt wat ze beloofd hebben meer dan ruim anderhalf jaar geleden.
"It has just begun" zeiden ze toen.
heeck schreef:
10 jul 2019 18:12
gezien het ook aan de TTSA verbonden vertierprogramma en o.a. aangeleverde video met het showen van de transportkoffer met folie, geloof ik ze niet op hun woord.
Is dat niet heel gevaarlijk? Zo'n connectie liegende folie transporteurs die jij,.. voor je ziet? Moet Elizondo niet achter de tralies?

Dit alles gebeurd immers ergens om.
Waar om
dan?

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 10 jul 2019 21:00

Labyrint schreef:Je speculeert anders wel dat TTSA een ander doel voor ogen hebben. Dat ze een misleiding vormen. Een conspiracy. Een connectie. Dat we goed voor Elizondo moeten oppassen. Behalve dat steeds te roepen met je uiterst vervelende chocolade gezeur weet ik nog altijd niet over welk soort misleiding jij (en anderen) steeds spreken waar zelfs de luchtmacht en marine er is bijgehaald om 4 senatoren en de president te bedriegen om de business: TTSA tot grote hoogten te brengen.
Sla maar terug en je zult vinden dat ik gewoon de doelstelling uit de website van TTSA copieerde.
En de oppassendheid die ik aanbeveel ging en gaat nog steeds over de amusementspoot van TTSA die ik slecht combineerbaar vind met serieus onderzoek, maar uiterst goed vind passen bij een bedrijf dat de amusementsomzet in boeken, films etc, omhoog wil werken.

Gewoon erg goede marketing waarbij nauwelijks een gelegenheid wordt gemist om weer publiciteit te genereren.
En wie daarbij welk garen spint, dat valt nauwelijks te ontwarren.
En liegen is, zeker bij het bespelen van de markt een zeer gewaardeerde eigenschap. Zie je eigen TV met allerlei spotjes tegen rimpels, ongewenst vet, zere knibbels, stress en vóór gezonde drank en vóór klimaatgecompenseerde diesel tanken.
Hier in in NL bestaat zelfs een reclamecode waarin de voorbeelden worden genoemd van toegestaan liegen:
https://www.reclamecode.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in/

En laat ik nu ook eens meespeculeren:
Toch hartstikke leuk om her en der lezingen te houden, geinterviewed te worden over een onderwerp waarvoor je geen serieuze werkgever meer kunt vinden. Ik geniet van de opvallende gelijkenis met universeelgenezende kwakzalvers en paranormaalverkondigers, wichelroedeloopcursusen en antistralings dan wel energie-uitstralende kastjes en door-de-dood-therapeuten.
Excuus voor mijn expertise in deze die een heldere blik op de TTSA zou kunnen vertroebelen.

Ik blijf koeltjes afwachten. Zoals een opgewekt vrijdenkende droogkloot betaamt.

Roeland
Laatst gewijzigd door heeck op 10 jul 2019 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 10 jul 2019 21:07

Dus de NYT, hebben een soort van samengespannen met de DOD, het Congres en de marine om het rapportagebeleid te wijzigen teneinde een tv-programma te promoten? Heeck Ben jij een complottheoreticus? :D

Plaats reactie