Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

heeck
Superposter

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door heeck » 13 dec 2018 10:40

Petra schreef:Dat laatste zinnetje.. :idea:
Welk laatste zinnetje van welk stuk bedoel je, want ik ga geen ezeltje prik meespelen.
Tussen de rest van je aangehaalde teksten kan ik geen enkele nieuwe redenering ontwaren die al niet eerder met ChaimNimsky langskwam.

M.m. voor de herhalingsoefening tussen ChaimNimskey en Maria.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 14 dec 2018 07:18

heeck schreef:
13 dec 2018 10:40
Petra schreef:Dat laatste zinnetje.. :idea:
Welk laatste zinnetje van welk stuk bedoel je, want ik ga geen ezeltje prik meespelen.

M.m. voor de herhalingsoefening tussen ChaimNimskey en Maria.

Roeland
Hèè daar is het ezeltje prik weer. :lol:

Wat mijn aangehaalde teksten betreft;
1) Ik plaatste een recent en nieuw epistel. van de NASA.
Waarin ik dit: " in UFO reporting there may be “signals” however small, that indicate some phenomena that cannot be explained or denied " vet had gemaakt.

2) Blijkbaar riep dat bij jou ?? op. Waar ik netjes op geantwoord heb. Als je geen herhalingen wil moet je daar niet naar vragen.

3) Ik plaatste tevens quotes uit het artikel waar je zelf mee kwam.
Het laatste zinnetje van die quote wil ik best voor je herhalen maar ga me dan niet later voor de voeten werpen dat je herhalingsoefeningen tegenkomt.
". The only conclusion we can confidently draw is that it can exist."

.
heeck schreef:
13 dec 2018 10:40
Tussen de rest van je aangehaalde teksten kan ik geen enkele nieuwe redenering ontwaren die al niet eerder met ChaimNimsky langskwam.
Dat ik quote uit het door jou gelinkte artikel en dat je daar niets nieuws in kunt lezen ligt dan wellicht aan het artikel. Misschien kun je linken naar artikelen waar wel nieuwe redeneringen in staan. :idea:
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 16 dec 2018 16:06

Petra schreef:Dat ik quote uit het door jou gelinkte artikel en dat je daar niets nieuws in kunt lezen ligt dan wellicht aan het artikel. Misschien kun je linken naar artikelen waar wel nieuwe redeneringen in staan.
Nee, tenzij er van de ToTheStarAcademy iets noemenswaards komt, of er inderdaad nieuw NASA-onderzoek blijkt te zijn gestart, of de experimenten van White iets opleverden.

Hypotheses over door aliëns gemaakte UFO's uitmelken is voor een leek zoals ik volkomen zinloos.
Vandaar mijn afwachtende houding.

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 17 dec 2018 08:17

heeck schreef:
16 dec 2018 16:06

Nee, tenzij er van de ToTheStarAcademy iets noemenswaards komt
Ik lurk nog regelmatig mee. Maar heb geen zin in onzin-en of onzinnige chocolade praatjes met senioren. Ik heb gemerkt dat de meesten, of wellicht sommigen de Engelse taal in de filmpjes niet helemaal machtig zijn.
Dit gezien de regelmatige domme opmerkingen en vragen naar bekende wegen die al reeds lang beantwoord zijn in eerdere geplaatste on- topic filmpjes. Of men anderzijds geen enkele moeite wil doen zich een beetje in te lezen.

Helaas in het Engels een update met Luis Elizondo van TTSA. Het is overigens precies een jaar en 1 dag geleden dat TTSA naar buiten kwam met dit grote en belangrijke wereld nieuws in de New York Times en diverse internationale, waaronder de meeste Nederlandse kranten.

Veel plezier en tot een volgende keer maar weer. 👽
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 17 dec 2018 11:00

Fijn dat je nog meeleest, alleen die sneer was dat nu nodig?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 17 dec 2018 11:23

Fish schreef:
17 dec 2018 11:00
Misschien niet zo netjes maar desalniettemin eerlijk gemeend daar ik mij regelmatig niet echt serieus voelde genomen. En sneren en geridiculiseer heb ik zelf voldoende malen over mij heen laten komen. Maar wat ik maar wil zeggen is dat ik eigenlijk gewoon alleen maar hoop dat men deze materie eens wat meer serieus gaat nemen.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 17 dec 2018 11:31

Labyrint schreef:
17 dec 2018 11:23
Fish schreef:
Misschien niet zo netjes maar desalniettemin eerlijk gemeend daar ik mij regelmatig niet echt serieus voelde genomen. En sneren en geridiculiseer heb ik zelf voldoende malen over mij heen laten komen. Maar wat ik maar wil zeggen is dat ik eigenlijk gewoon alleen maar hoop dat men deze materie eens wat meer serieus gaat nemen.
Wat beweegt je dan om een opname op te brengen waarin niets nieuws wordt gemeld?
Niets nieuws dus. Zoals te verwachten viel.

En maak je geen zorgen over mijn verstaan van Elizondo.
Twee jaar in de US wonen is niet zomaar verdampt.

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 17 dec 2018 11:41

heeck schreef:
17 dec 2018 11:31
Labyrint schreef:
17 dec 2018 11:23
Fish schreef:
Wat beweegt je dan om een opname op te brengen waarin niets nieuws wordt gemeld?
Niets nieuws dus. Zoals te verwachten viel.
Dat alles (de traagheid en geheimzinnigheid) heeft een reden. De menigte moet (om eventuele paniek) eerst nog even in de UFO marinade. Ikzelf kan als kenner overigens geen ufo-marinade meer luchten of zien. Voor anderen is het allemaal nieuws. Jij zal nog wel eens wakker worden op een ander tijdstip aan de hand van je eigen(wijs) gekozen voorwaarden. 👍

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 18 dec 2018 09:14

heeck schreef:
16 dec 2018 16:06
Petra schreef:Dat ik quote uit het door jou gelinkte artikel en dat je daar niets nieuws in kunt lezen ligt dan wellicht aan het artikel. Misschien kun je linken naar artikelen waar wel nieuwe redeneringen in staan.
Nee, tenzij er van de ToTheStarAcademy iets noemenswaards komt, of er inderdaad nieuw NASA-onderzoek blijkt te zijn gestart, of de experimenten van White iets opleverden.

Hypotheses over door aliëns gemaakte UFO's uitmelken is voor een leek zoals ik volkomen zinloos.
Vandaar mijn afwachtende houding.

Roeland
Volgens mij gaat het NASA rapport meer over de tunnelvisie bij het zoeken naar buitenaards leven en is de strekking van het verhaal dat het goed zou zijn als de wetenschappelijke wereld de blik wat verruimt. 'We' zoeken naar buitenaards leven binnen de ons bekende (beperkende) kaders. Hoe zinvol is dat?

Misschien is het er allang maar herkennen wij het niet. Wat denk je daarvan?
Laatst gewijzigd door Petra op 18 dec 2018 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 18 dec 2018 09:18

Labyrint schreef:
17 dec 2018 11:41

Dat alles (de traagheid en geheimzinnigheid) heeft een reden. De menigte moet (om eventuele paniek) eerst nog even in de UFO marinade.
Om paniek te voorkomen...Kom op nou toch.
Waar ze allemaal niet over nadenken, die aliens. :lol:

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 18 dec 2018 12:57

Petra,

Je NASA-rapport door ene Colombano eindigt met:
Conclusions and recommendations
In light of the challenges described above I propose a more “aggressive” approach to future SETI explora- tion, in the following directions:

gevolgd door 4 punten met te organiseren activiteiten
Een bedrijf van het NASA-formaat zal barsten van de voorstellen om projecten, verbeteringen, ideenbusvoorstellen etc in overweging te nemen.
Voorstellen die alle zullen zijn omkleed met redenen van allerlei aard.

Als we er niets meer van horen dan kan je daar van alles bij bedenken.
Petra schreef:Misschien is het er allang maar herkennen wij het niet. Wat denk je daarvan?
Jij en ik herkennen het naar alle waarschijnlijhkhied pas als we door aliens zijn ontvoerd en jubelend uitkraaien dat het een allerbeste bijna-dood-ervaring zou kunnen zijn, want begrijpen zullen we "ze?/het?" vast niet.

Indachtig aan het advies van De Grasse Tyson moeten we iets meejatten dat daarna kan worden onderzocht op buitenaardsigheid. *)

Roeland
Zie doelstellingen ToTheStarsAcademy en mijn chocolaweddenschap.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 18 dec 2018 20:40

Petra schreef:
18 dec 2018 09:18
Labyrint schreef:
Had jij niet een persoonlijke indringende ervaring met een mogelijke UFO? Een soort kristal dinges. En een topic geopend daarover? Ik kan me dat verhaal en een zekere mate van paniek (terecht) daarover nog wel herinneren.

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! » 18 dec 2018 21:29

Labyrint schreef:
18 dec 2018 20:40
Petra schreef:
Labyrint schreef:
Had jij niet een persoonlijke indringende ervaring met een mogelijke UFO? Een soort kristal dinges. En een topic geopend daarover? Ik kan me dat verhaal en een zekere mate van paniek (terecht) daarover nog wel herinneren.
Dat is Interressant! Die heb ik gemist! Waar staat dat topic?
Wie meent dat een argument deugt omdat het gedrukt staat, is een idioot. Jiddisch.
Wil je gelukkig zijn of gelijk hebben? Yolanda

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 19 dec 2018 10:21

lost and not found yet! schreef:
18 dec 2018 21:29
Labyrint schreef:
18 dec 2018 20:40
Petra schreef:

Dat is Interressant! Die heb ik gemist! Waar staat dat topic?

Jahaaaaaa. Maar dat was een -ik wil er niet áán maar vanaf- ! topic.
Ik probeer mezelf wijs te maken dat ik epilepsie had met hallucinerende wanen, schizofrenie houd ik nog ff open als optie mocht dat geen soelaas bieden.
Pubercrisis, Midlife crisis en overgangsgekte mag ik ook graag ten volle benutten.. en als ik helemaal niet meer weet wat ik lullen moet... Niets menselijks is ons vreemd! doet het altijd lekker. :lol:

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 19 dec 2018 10:44

heeck schreef:
18 dec 2018 12:57
Petra schreef:Misschien is het er allang maar herkennen wij het niet. Wat denk je daarvan?
Jij en ik herkennen het naar alle waarschijnlijhkhied pas als we door aliens zijn ontvoerd en jubelend uitkraaien dat het een allerbeste bijna-dood-ervaring zou kunnen zijn, want begrijpen zullen we "ze?/het?" vast niet.

Indachtig aan het advies van De Grasse Tyson moeten we iets meejatten dat daarna kan worden onderzocht op buitenaardsigheid. *)

Roeland
Zie doelstellingen ToTheStarsAcademy en mijn chocolaweddenschap.
Dat ik niet in m'n eentje ontvoerd word vind ik al jubelenswaardig. :love1:
Nou heb ik in m'n jeugd één keertje geprobeerd om wat te jatten en ik werd direct opgepakt (jaaaa, écht waar :oops: ), dus ik vrees dat ik daarvoor niet geschikt ben.
Waar ik me vooral op verheug is hoe jij dat dan wereldkundig gaat maken en ook fijn 'inwoner' wordt van la la land.
Tenzij... jij wel iets allemachtigs kunt meejatten. Maar jah hè, zitten we dan met een stukkie metaal ofzo wat je zo bij Karwei kunt vinden. :lol:
Gaan we wel eerlijk delen met die chocolade hè!

Plaats reactie