Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Labyrint
Bevlogen

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door Labyrint » 25 sep 2020 17:51

Labyrint schreef:
24 sep 2020 12:51
Heeck.
viewtopic.php?p=579971#p579971
----------
Heeck schreef:Of dat ik jou navraag over jouw "beste keus"-conclusie=clou omdat ik kennelijk niet zie waar precies jij zoveel moeite -en waarom- aan besteedt.
Ik heb je een duidelijk antwoord gegeven.

En 1 "clou" is reeds waarheid geworden. :D
Labyrint schreef:
24 sep 2020 12:51
De enige stelling (“clou”) die ik ooit heb geponeerd was op 7 augustus 2018
“Labyrint” schreef:Al staat Elizondo in de Efteling te praten. De (3x) F-18 Hornet gun-camera-footage declassificatie en reconstructies worden daar niet minder van. Ook de wetenschappelijke benadering en verhaal wat Elizondo verteld zal niet veranderen. Er zal alleen maar meer wetenschap en bevestiging bij komen. Officiële erkenning van het "UFO-Probleem". Mark my words.
En dat is dit jaar dus officieel erkent.
doctorwho schreef:
25 sep 2020 17:08
Labyrint schreef:
23 sep 2020 19:26
in samenhang met decennia lang durende af en aan verschijningen van deze objecten boven nucleaire installaties en millitaire basissen? viewtopic.php?p=542737#p542737
Testvluchten vanuit deze installaties door aardlingen :)

Heb je daar een hypothese voor? Die zie ik graag vermeld.
Je zou je namelijk eerst eens moeten inlezen in de documentatie die daarover bestaat.

https://www.ufohastings.com/documents

Stilhangende geluidsloze o.a. rode schijven, etc.etc. die kernraketten uitschakelen zo vanaf de jaren 50 en 60. :)

Maar als dat zo is dan is dat een heel knappe technologische voorsprong van deze aardse vervaardigers. :)

Maar verder weet ik het ook niet :)
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 26 sep 2020 09:28

Labyrint schreef
Heb je daar een hypothese voor? Die zie ik graag vermeld.
Je zou je namelijk eerst eens moeten inlezen in de documentatie die daarover bestaat.
Mijn boekenkast stond bij deze SF fanaat vroeger vol met UFO gedoe. :study: Met dat lezen zit het wel snor. Alle meuk die op internet te vinden is neem ik inderdaad niet serieus. De nieuwsbrieven over wetenschap die ik volg reppen er ook niet echt over. Het laatste nieuws gaat over exoplaneten die in leefbare zone's liggen. Dit is op zich al interessant genoeg. Op het risico off topic te geraken duik ik nu achter de bank want ik zie twee mannen in zwarte pakken bij de voordeur staan. Misschien Jehova getuigen maar liever het zekere voor het onzekere.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 26 sep 2020 18:23

“doktorwho” schreef: Mijn boekenkast stond bij deze SF fanaat vroeger vol met UFO gedoe.

Met dat lezen zit het wel snor. Alle meuk die op internet te vinden is neem ik inderdaad niet serieus. De nieuwsbrieven over wetenschap die ik volg reppen er ook niet echt over. Het laatste nieuws gaat over exoplaneten die in leefbare zone's liggen. Dit is op zich al interessant genoeg. Op het risico off topic te geraken duik ik nu achter de bank want ik zie twee mannen in zwarte pakken bij de voordeur staan. Misschien Jehova getuigen maar liever het zekere voor het onzekere.
Ik help je voortdurend om niet off-topic te raken terwijl ik je vroeg of je een hypothese had gevonden voor de meuk.
Interessanter om deze dan hier te vermelden, maar de reactie die je nu gegeven hebt is ook wel goed eigenlijk.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

axxyanus
Moderator

Bericht door axxyanus » 26 sep 2020 19:08

Labyrint schreef:
24 sep 2020 09:55
22 miljoen om slechts een kapotte ...eeh .. hibbel te onderzoeken is erg veel geld Peter.
Je geeft er een draai aan. Er is een verschil tussen 22 miljoen uitgeven aan een onderzoek waaruit blijkt dat de uiteindelijke oorzaak een hibble is en 22 miljoen uitgeven om een hibble te onderzoeken. Het is niet omdat de uiteindelijke oorzaak een kleinigheid was, dat het gemakkelijk was om dat met een voldoende betrouwbaarheid te kunnen vaststellen.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 26 sep 2020 19:14

Gelukkig heb ik geen verstand van hibbels.
En in het Pentagon weten ze ook niemand te vinden. :wink:

Was the Tic Tac UFO human-made or alien-made technology?

Nou zeg, was dat niet toevallig ook de 'topic titel'? :shock:

David Fravor and Lex Fridman

En David weet vast veel van hibbels. :)

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 27 sep 2020 12:49

Labyrint schreef:
26 sep 2020 19:14

David Fravor and Lex Fridman

En David weet vast veel van hibbels. :)
Volgens mij ben ik een van de weinigen die weet waar de hibbel zit maar ik krijg de melding dat het filmpje niet beschikbaar is.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 27 sep 2020 14:37

doctorwho schreef:
27 sep 2020 12:49
ik krijg de melding dat het filmpje niet beschikbaar is.
Ernstig dat je daar vastloopt. Geef niet op.

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 28 sep 2020 15:50

Labyrint schreef:
27 sep 2020 14:37
doctorwho schreef:
ik krijg de melding dat het filmpje niet beschikbaar is.
Ernstig dat je daar vastloopt. Geef niet op.
Heb het elders kunnen zien maar het gaat weer over de tic-tac dus kom ik weer uit bij de hibbel verklaring :evil3:

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 28 sep 2020 17:40

doctorwho schreef:
28 sep 2020 15:50

Heb het elders kunnen zien maar het gaat weer over de tic-tac dus kom ik weer uit bij de hibbel verklaring :evil3:
Misschien is het dan tijd om het even te melden bij ze? :)

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 28 sep 2020 18:31

Labyrint schreef:
28 sep 2020 17:40
doctorwho schreef:
28 sep 2020 15:50

Misschien is het dan tijd om het even te melden bij ze? :)
Het staat reeds in de ondertiteling van 1 van de filmpjes die je hier eerder plaatste
The sensor either breaks lock on the object or the object shifts rapidly.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 28 sep 2020 19:56

doctorwho schreef:
28 sep 2020 18:31
Het staat reeds in de ondertiteling van 1 van de filmpjes die je hier eerder plaatste
The sensor either breaks lock on the object or the object shifts rapidly.
Jij was hibbel deskundige?
doctorwho schreef:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die weet waar de hibbel zit
-----

Even als on-topic bijstuurder:

Pentagon Has a 'Lot More' Classified UFO Videos, Says Ex Head of Secret Government Program

https://www.newsweek.com/pentagon-lot-m ... am-1517003

Elizondo stresses that we simply don't know what these phenomena are, saying he welcomed this kind of skepticism.
"I think healthy skepticism is important. I think the more data points we get, the better. I would just encourage those who jump to conclusions prematurely to take in all the data that's available, because it's not just eyewitness testimony. It is electro-optical data from some of the most sophisticated intelligence sensors that we have on the planet. It's also radar data all looking at the same object and coming to the same conclusion that the eyewitnesses are coming to."

"So the only thing I would say is, for those who are sceptical, that's fine, remain skeptical but please do due diligence, do your homework, make sure that you don't cherry pick one piece of information or the other. Look at everything collectively and holistically in order to make an informed opinion. Let's not forget that in today's age of social media, anytime a video comes out within 24 hours, someone has been able to disprove it. In this case, that's never happened. They truly are anomalous."

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 10 okt 2020 12:20

“americanmilitarynews” schreef:Harry Reid repeats claim UFOs made US nukes unlaunchable; wants investigation
bron: https://americanmilitarynews.com/2020/1 ... stigation/

De voormalige Amerikaanse senator Harry Reid bevestigd in de nieuwe documentaire: "The Phenomenon" die vorige week dinsdag werd uitgebracht, dat UAP’s zich al jarenlang ophouden bij Amerikaanse kernwapenfaciliteiten.
De mogelijkheid om een lancering van de kernwapens te activeren werden door het fenomeen volkomen stilgelegd.

Reid, verteld: "Als ze door de president waren opgeroepen om te lanceren, hadden ze het niet kunnen doen."

Zeer interessant, omdat het simpelweg staaft met wat veel whistle blowers, waaronder bijv Robert Salas al decennia beweren.
Niet dat ik de non verbale uitdrukking van vele "whistle blowers" door de jaren erg vaak heb gewantrouwd, zelfs al waren de beweringen buitengewoon merkwaardig en bizar. Ik lees veel af in gezichten en ogen van mensen, en of situaties. Ik herken redelijk vaak wanneer iemand liegt in non-verbale communicatie. In gedachten houdend dat er natuurlijk ook mensen bestaan die oprecht denken dat zij Napoleon zijn.

Veel getuigenissen kwamen op mij over als: "geloof-waardig". En nu blijkt dat deze zaken steeds meer worden ontvouwt, in alle serieusheid en officieelheid inzake de uitingen van de DOD en verschillende senatoren, wat de geloofwaardigheid steeds meer vergroot, en naar "een ontknoping wil werken", door via de media, en zelfs History Channel onze aandacht te vragen, dat we te maken hebben met werkelijk bestaande nog onverklaarbare zaken die men de wereld op deze wijze langzaamaan wil mede delen.

Sommigen hebben dat nodig.. :wink:

2001 Robert Salas

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 11 okt 2020 09:35

Labyrint schreef:
10 okt 2020 12:20
Reid, verteld: "Als ze door de president waren opgeroepen om te lanceren, hadden ze het niet kunnen doen."
Dat klinkt te mooi om waar te zijn. Ik vrees dat ze het wel degelijk zouden kunnen,
Ik wens u alle goeds

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 11 okt 2020 10:48

Peter van Velzen schreef:
11 okt 2020 09:35
Labyrint schreef:
Dat klinkt te mooi om waar te zijn. Ik vrees dat ze het wel degelijk zouden kunnen,
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Dus dat mag je even uitleggen.
De vele documenten, de getuigen, en de bewijzen door de jaren heen die liegen er niet om.
https://www.ufohastings.com/documents

In 2018 was je net zo naïef hierover als vandaag.
viewtopic.php?p=542960#p542960

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 11 okt 2020 11:08

Labyrint schreef:
11 okt 2020 10:48
Peter van Velzen schreef:
11 okt 2020 09:35
Labyrint schreef:
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Dus dat mag je even uitleggen.
Ik bedoel dat men helaas nog altijd in staat is raketten met kernkoppen te lanceren.
Ik wens u alle goeds

Plaats reactie