Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

heeck
Superposter

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door heeck » 05 jan 2021 11:39

MaartenV schreef:
04 jan 2021 23:33
Ik denk dat wanneer een groot deel van 's werelds luchtruim is ingenomen door aliens en hun UFO's en de invaders al op heel wat plaatsen ter wereld door gewone mensen zijn waargenomen, dat sceptici en critici dan nog zullen ontkennen, twijfelen en zeggen dat men wetenschappelijke bewijzen nodig heeft in laboratoria... :roll:
Ik denk dat wanneer een groot deel van 's werelds luchtruim eternalistisch naar beneden is gestort we nog niet geloven dat we allemaal een blauwe hoed hebben.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 jan 2021 11:39

heeck schreef:
05 jan 2021 11:29
Labyrint schreef:
04 jan 2021 19:20
Nou Heeck. Dat is niet het verhaal wat we Elizondo overal horen vertellen. Of dat van Chris Mellon. Of dat van de Amerikaanse Marine. Of de piloten.Of dat van de senatoren die zijn ingelicht. Je hebt een aardig complot bedacht.
Stuk voor stuk af te checken.
Begin eens bij
https://www.ir.tothestarsacademy.com/banq
Wat moet ik daar afchecken in je complot-gedachten? We zitten inmiddels een stuk verder dan TTSA. We zitten aan een internationale kruising.
Je bent aan het complot-denken. Geeft niet, maar geef er eens handen en voeten aan.
heeck schreef:
en lees vooral ook beter wat je zelf hier binnenbrengt, want daar zit het ook tussen wat mij opvalt en waar jij selectief blind voor bent.
Wellicht. Maar geef hier dan eens voorbeelden van.
Dat vroeg ik je op de vorige pagina al. :!:
heeck schreef:
Rustig eens zien wat de verklaring/ooraak onder al dit tumult is.
Eens ...
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 05 jan 2021 12:13

Labyrint,

Hou op met me van alles te betichten of bij me te implanteren.
Ik heb niets met complotgedachte(n).

En dat er waarnemingen zijn die verklaringen behoeven; dat kan naar ieders belang en/of interesse worden opgeklopt.

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 jan 2021 12:56

heeck schreef:
05 jan 2021 12:13
Labyrint,

Hou op met me van alles te betichten of bij me te implanteren.
Ik heb niets met complotgedachte(n).

En dat er waarnemingen zijn die verklaringen behoeven; dat kan naar ieders belang en/of interesse worden opgeklopt.

Roeland
Oh jaaa. Ik was vergeten dat begrip bij jou een waan met een warm gevoel is.
Ondertussen geef je geen handen en voeten aan je "verdenkingen van een complot"
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

ChaimNimsky
Bevlogen

Bericht door ChaimNimsky » 05 jan 2021 14:17

Labyrint schreef:
05 jan 2021 06:24
Tucker investigates the 180-day countdown to UFO disclosures

De Senaat wordt volledig ingelicht, maar het publiek zal er waarschijnlijk weinig van meekrijgen.
Een mens zonder religie is als een vogel zonder fiets.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 05 jan 2021 15:50

ChaimNimsky,

Of pas na vele jaren.

De NYTimes meldde juli 2020 dat het “180-dagen-verslag maar eenmalig zal zijn.
Correction: July 24, 2020
An earlier version of this article inaccurately rendered remarks attributed to Harry Reid, the retired Senate majority leader from Nevada. Mr. Reid said he believed that crashes of objects of unknown origin may have occurred and that retrieved materials should be studied; he did not say that crashes had occurred and that retrieved materials had been studied secretly for decades.

An earlier version also misstated the frequency with which the director of national intelligence is supposed to report on unidentified aerial phenomena.
Ik It is 180 days after enactment of the intelligence authorization act, not every six months.

Labyrint,

Loop eens na hoe vaak in dit topic het woord “complot” wordt gebruikt en door wie en ook hoe jij proclameert dat complotdenken de beste/rationele benadering is.

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 jan 2021 17:43

ChaimNimsky en Heeck.

Ha! Ik ga liever na wat o.a. Mellon of Elizondo melden. De bureaucratie is hooguit waaraan je in afgeknepen vorm af kunt zien in hoeverre Mellon de boel in beweging zet. Luister eens de podcast die ik eerder heb geplaatst waarin zij zelf aan het woord zijn. Dan ontstaat een veel beter beeld dan wanneer bijvoorbeeld Tucker Carlson een anderhalve minuut met Nick Pope in gesprek is.
heeck schreef:
05 jan 2021 15:50
Loop eens na hoe vaak in dit topic het woord “complot” wordt gebruikt en door wie en ook hoe jij proclameert dat complotdenken de beste/rationele benadering is.
Huh? waar? Context? Voor de derde maal in 2 bladzijden: Wijs iets aan. :!: Dan kan ik er misschien wat mee.
Mij quoten? Is dat wat misschien? Dan kan ik daarop een antwoord geven.
Complot
Complot logo #1010
1) Aanslag 2) Combine 3) Conjuratie 4) Conspiratie 5) Geheim verbond 6) Intrige 7) Ondermijning 8) Samenspanning 9) Samenzwering 10) Sluwe tegenwerking 11) Snood plan
Complotten bestaan dus wel in het echt. :shock:

En jij hebt het over een heel ander (vaag) verhaal dan wat Chris Mellon en Elizondo uitdragen. Met andere woorden. Ze schijnen dan dus te liegen. Dus welk complot heb jij bedacht dat daar kennelijk bezig is?

Nog een bericht in de krant.

UFO report set to be released as a result of US emergency relief bill
A law buried in the 5,600-page emergency relief bill requires the US intel agencies to deliver an unclassified report on UFOs.

https://news.sky.com/story/ufo-report-s ... l-12179740

Steeds meer kranten in het complot

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 05 jan 2021 18:40

Labyrint schreef:
05 jan 2021 10:53

Ik zou eens beginnen de linkjes te volgen en te luisteren wat Chris Mellon en Luis Elizondo hierover zeggen in plaats van "komplot te denken".
Linkjes linkjes
Dat zijn toch geen woordvoerders van de marine?
Kortom boter bij de vis. Ik heb je al geholpen door te laten zien dat de Belgische gevechtspiloten scherpe beelden van Russische toestellen maakten, waarbij van rondvliegende tic-tacs geen duidelijke beelden lijken te zijn.
De geheimzinnige materialen zijn zo geheimzinnig dat niemand ze mag zien.

Maar heb in mijn goedheid toch wat linkjes gelezen
https://theintercept.com/2019/06/01/ufo ... -pentagon/

ADAM Research Project
the company is recorded as having paid $35,000 for several items including "six pieces of Bismuth/Magnesium-Zinc metal" and a piece of aluminum.[29] According to the company, the metals are from an unidentified flying object, and were previously "retained and studied" by ufologist Linda Moulton Howe.[29] Moulton Howe claimed in 2004 that the metals become a “lifting body” when subjected to electromagnetic radiation.[29] Today, however, she claims she has had the samples tested by Carnegie Science's Department of Technical Magnetism in 1996 and again by Harold E. Puthoff and others on several occasions.[30] According to a letter from Puthoff in 2012 the tests were unable to prove the alien origin of the samples or any "interesting/anomalous outcome" but suggested that one additional test was remaining that required special equipment which was not readily available.[30] The company has partnered with research labs founded by Puthoff to study the materials further.[4] Critics say there is no evidence to support the claim that the materials are "otherworldly in origin" or that they may be "scientifically important". Commenting on similar reports of "Alien Alloys", American Chemical Society expert panel member Richard Sachleben considers such claims "quite impossible". According to Sachleben, "I don't think it's plausible that there's any alloys that we can't identify". May Nyman of Oregon State University Department of Chemistry criticized claims of extensive research to identify an unknown alloy, saying, "if we had such mysterious metals, you could take it to any university where research is done, and they could tell you what are the elements and something about the crystalline phase within a few hours."[31][32][29] Chris Cogswell, who holds a PhD in Chemical Engineering and hosts the Mad Scientist Podcast, states that “the chances of it being important scientifically are extremely slim" and suggested that the Bismuth/Magnesium-Zinc pieces may be slag from an industrial process such as the Betterton-Kroll process.[29]
https://en.wikipedia.org/wiki/To_the_Stars_(company)

https://www.skeptic.com/reading_room/cl ... h-is-true/

The Pentagon’s UFOs
How a Multimedia Entertainment Company created a UFO news story
https://www.skeptic.com/reading_room/pe ... ia-frenzy/
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 05 jan 2021 18:42

Labyrint schreef:
05 jan 2021 17:43
Ha! Ik ga liever na wat o.a. Mellon of Elizondo melden.
Dat verklaard alvast een hoop :D

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 jan 2021 19:25

Kortom. Het is ook volgens jou allemaal een heel dik complot?
We worden belazerd. Ik zou zeggen barst los met jullie kijk op de zaak.
Wat gaan we verwachten de komende tijd aan nog meer gelieg en gedraai.
Van Heeck's "de Elizondo connectie"

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 05 jan 2021 19:54

https://www.ad.nl/binnenland/recordaant ... ~ae53e73c/
Bij het Ufo Meldpunt Nederland zijn in 2020 een recordaantal meldingen binnengekomen over onbekende objecten in de lucht. Van vliegende schotels, tot hemelse lichtbollen; voor liefhebbers die geloven in buitenaards leven en ufo's was het een tropenjaar. Al blijkt er in veel gevallen een logische verklaring voor het ondefinieerbare.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Philip K. Dick

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 06 jan 2021 00:56

Labyrint schreef:
Sorry maar die man neem ik niet serieus. Ik zie hem hoogstens als een serieuze bedreiging,
van het echte nieuws. Net zoals veel Fox-News presentatoren. Alleen Chris Wallace vertrouw ik.
Ik wens u alle goeds

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 06 jan 2021 06:17

Peter van Velzen schreef:
06 jan 2021 00:56
Labyrint schreef:
Sorry maar die man neem ik niet serieus. Ik zie hem hoogstens als een serieuze bedreiging,
van het echte nieuws. Net zoals veel Fox-News presentatoren. Alleen Chris Wallace vertrouw ik.
Maar dat bewijst natuurlijk dat het een groot complot is.

De Fransen beginnen langzaam aan in het grote complot mee te gaan.
https://www.meta-defense.fr/2021/01/05/ ... americain/

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 06 jan 2021 11:13

Labyrint schreef:
06 jan 2021 06:17
[

De Fransen beginnen langzaam aan in het grote complot mee te gaan.
https://www.meta-defense.fr/2021/01/05/ ... americain/
Maar dit is toch gewoon hetzelfde Amerikaanse nieuws in een andere taal? :(
Dat wat anders dan "de Fransen"
Als je hetzelfde riedeltje in je mijn moedertaal ziet is het niet ineens automatisch "de Nederlanders"

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 06 jan 2021 11:37

doctorwho schreef:
06 jan 2021 11:13
Maar dit is toch gewoon hetzelfde Amerikaanse nieuws in een andere taal? :(
Dat wat anders dan "de Fransen"

Als je hetzelfde riedeltje in je mijn moedertaal ziet is het niet ineens automatisch "de Nederlanders"

Ja? .... En?

Plaats reactie