Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Labyrint
Bevlogen

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door Labyrint » 03 jan 2021 13:20

In hetzelfde schuitje is zeker.
heeck schreef:
03 jan 2021 13:11
.......niets anders aan toevoegen, dan meer van hetzelfde.
Maar duidelijk is dat je niets beluisterd of gelezen hebt want niets is hetzelfde.
En elke dag is er weer nieuws over.
En jij hebt nog steeds niet echt geantwoord.
Slechts gereageerd.
Ik weet nog steeds niet wat "je zaak" is.
Waartoe dit "complot" (?) tot diep in de Amerikaanse regering dan volgens jou dient.
Wat is je scepsis?
Geheime technologie?
Meer leden voor History Channel?
De regering werkt mee aan de promotie van UFO Hollywood films?
Wat is jouw scepsis Heeck?

Een hagel-nieuw interview met onze 'bedrieger' Luis Elizondo.

2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 03 jan 2021 15:30

Labyrint,

Alweer heb ik nagelopen wat je inbrengt en daar zitten een paar opmerkelijke details in:

A)
Elizondo heeft zich losgemaakt van de TTSA en
B)
Bevestigt mijn verwachting dat de TTSA haar aandeelhouders dient te bevredigen met voornamelijk entertainment waar hij zich niet bij thuis voelt.
C)
Dat wat ik ooit de Elizondo-connectie noemde uit zijn mond “community of interest” heet.
D)
Het koffertje van Elizondo kennelijk niet is gebruikt, maar dat er wel twee specimen van “mogelijkerwijs buitenaardse oorsprong” ter onderzoek zijn overgedragen.
E)
Dat Elizondo niet vertelt waar we hem terug zullen zien, maar dat hij wel inkomstenbehoeftig is.

Allemaal nog ver verwijderd van een verklaring van “the Unexplained Phenomena”.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 03 jan 2021 16:25

Weer laat je niet het achterste van je tong zien waarover je nu sceptisch bent.
Je hebt het over aandeelhouders. Wie zijn dat? Hollywood? Met hulp van de regering?
Hoe ziet jouw complot hierover eruit? Geheime technologie?

Ondertussen, heel opmerkelijk: Elke dag weer opnieuw, nieuws door heel serieuze kranten.
https://eu.heraldtribune.com/story/news ... 064093001/

Ik vind het een heel bijzondere ontwikkeling. En jij?
Wat is jouw “zaak” Heeck?

In dit topic is een bot aanwezig: Users browsing this forum: Labyrint, Majestic-12 [Bot]

Majestic-12 haha ... Dat is nog eens grappig. :D
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 04 jan 2021 02:57

Er is in de Amerikaanse politiek maar een groot complot.
Dat van de bedrijven die reclame maken en geld doneren aan politici die daarmee ook weer reclame maken, en van de media die deze reclame uitzenden of online zetten.
Als het defensie betreft, draait het dus om de wapenindustrie en de defence contracters.
Waar die belang bij hebben krijgt aandacht.

Wat de oorzaken zijn van UAP's is minder van belang dan wie er geld verdient aan de aandacht ervoor.
Ik wens u alle goeds

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 04 jan 2021 06:54

Zowel ik, jij als ook lanier hebben het eerder over deze optie gehad.

”Peter van Velzen” schreef:Derhalve is de kans dat een ongïdentificeerd object een buitenaards ruimteschip zal zijn, uiterst gering. Als een regering er geheimzinng over doet, dan wil dat waarschijnlijk zeggen dat ze iets te verbergen heeft. Bijvoorbeeld een geheim militair project. De kans is dan ook veel groter dat een UFO door de betreffende overheid zelf is gefabriceerd, dan dat ze van buitenaarde herkomst is.
viewtopic.php?p=541017#p541017
“lanier” schreef: We weten dat op Area-51 o.a. de U2 en de Stealthbommenwerpers werden ontwikkeld. Juist in die periode werden heel veel meldingen gemaakt van UFOs die later konden worden herleid tot deze toestellen. Alleen een aantal mensen op die basis waren op de hoogte van het bestaan van deze toestellen. Een Stealth bommenwerper was tientallen jaren geleden in staat dingen te doen die een gewone F16 piloot niet kon bevatten. Zo kun je zonder de zeer geavanceerde boordcomputer het toestel niet in de lucht houden.
Ook nu zullen er allerlei zeer geheime militaire toestellen worden ontwikkeld die zelfs piloten zullen verrassen. Ik zoek het altijd dichter bij huis dan te menen dat het wellicht om buitenaards leven gaat.
In series als NASAs Unexplained Files valt ook heel vaak terug te herleiden wat de oorzaak was van de buitengewone waarneming.
viewtopic.php?p=555264#p555264

Mooi. We houden het er bij.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 04 jan 2021 13:50

“Labyrint” schreef:Weer laat je niet het achterste van je tong zien waarover je nu sceptisch bent.
Je hebt het over aandeelhouders. Wie zijn dat? Hollywood? Met hulp van de regering?
Hoe ziet jouw complot hierover eruit? Geheime technologie?
Kijk alle berichten terug en je ziet dat TTSA minstens 2x aandelen heeft uitgezet opdat o.a. Delonge zijn lening kon worden ingelost.
Verder was het Elizondo die ooit liet optekenen dat hij persoonlijk geloof hechtte aan aliën oorsprong waar het vertoon met het koffertje bij paste. En nu zijn mededeling dat er specimen ter onderzoek waren aangeboden.

Verder heeft Peter summier verduidelijkt hoe daarginder eenieder wel redenen ziet om alvast van het onbewezene te profiteren.

Iets waar ik gelijk in het begin van uitging. Gedenk mijn chocola-weddenschap waarvan ik achter op mijn tong nog steeds de smaak proef.

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 04 jan 2021 19:20

Nou Heeck. Dat is niet het verhaal wat we Elizondo overal horen vertellen. Of dat van Chris Mellon. Of dat van de Amerikaanse Marine. Of de piloten.Of dat van de senatoren die zijn ingelicht. Je hebt een aardig complot bedacht.

MaartenV
Bevlogen

Bericht door MaartenV » 04 jan 2021 23:33

Ik denk dat wanneer een groot deel van 's werelds luchtruim is ingenomen door aliens en hun UFO's en de invaders al op heel wat plaatsen ter wereld door gewone mensen zijn waargenomen, dat sceptici en critici dan nog zullen ontkennen, twijfelen en zeggen dat men wetenschappelijke bewijzen nodig heeft in laboratoria... :roll:
Laat het besef tot je doordringen dat er oneindig meer (intelligent) alien life bestaat in het universum/multiversum tegenover het menselijk leven op Aarde. Gezien de verhoudingen in grootte 'universum/multiversum tegenover onze kleine Aarde'. Dit is een kwestie van onze plaats kennen binnen het geheel.

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 05 jan 2021 01:26

MaartenV schreef:
04 jan 2021 23:33
Ik denk dat wanneer een groot deel van 's werelds luchtruim is ingenomen door aliens en hun UFO's en de invaders al op heel wat plaatsen ter wereld door gewone mensen zijn waargenomen, dat sceptici en critici dan nog zullen ontkennen, twijfelen en zeggen dat men wetenschappelijke bewijzen nodig heeft in laboratoria... :roll:
Tja, als je dat denkt wat doe je hier dan nog?
Ik wens u alle goeds

ChaimNimsky
Bevlogen

Bericht door ChaimNimsky » 05 jan 2021 01:51

MaartenV schreef:
04 jan 2021 23:33
Zolang er geen duidelijk bewijs is, moeten we sceptisch blijven. Ja, het zou zeker kunnen dat er ander leven bestaat (aangezien er reeds organische moleculen op onze twee buurplaneten - Mars en in de atmosfeer van Venus - zijn gevonden, is het niet onaannemelijk dat het universum bruist van het leven), waaronder intelligenter leven en dat het ons reeds heeft bereikt (tijdruimte kan probleemloos vele malen sneller dan het licht gaan), maar heb nog geen onweerlegbaar bewijs gezien. Tot die tijd moeten we vaststellen dat we het gewoon niet weten, al heb ik m'n vermoeden -- dat wel.
Een mens zonder religie is als een vogel zonder fiets.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 jan 2021 06:24

Tucker investigates the 180-day countdown to UFO disclosures

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 jan 2021 08:47

The Pentagon Has 6 Months to Disclose What It Knows About UFOs
https://www.military.com/daily-news/202 ... -ufos.html

_____

En de NewYork Post
https://nypost.com/2020/12/29/covid-19- ... sclosures/

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 05 jan 2021 10:25

Labyrint schreef:
04 jan 2021 19:20
Nou Heeck. Dat is niet het verhaal wat we Elizondo overal horen vertellen. Of dat van Chris Mellon. Of dat van de Amerikaanse Marine. Of de piloten.Of dat van de senatoren die zijn ingelicht. Je hebt een aardig complot bedacht.
Het is niet "de Amerikaanse marine" die dit verkondigd het gaat steeds om afgeleiden en is m.i. geen officieel standpunt al wordt dit wel steeds zo verpakt.
Dat andere mogelijk financieel belanghebbenden dit doen waaronder de de door jou genoemde usual suspects is niets om je over te verbazen.
Wat mij wel verbaast is dat zo'n sterk geloof intact blijft bij gebrek aan fysiek materiaal of scherpe plaatjes. Hoewel dit bij het meeste geloof opgaat.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 jan 2021 10:53

doctorwho schreef:
05 jan 2021 10:25
Het is niet "de Amerikaanse marine" die dit verkondigd het gaat steeds om afgeleiden en is m.i. geen officieel standpunt al wordt dit wel steeds zo verpakt.
Ik zou eens beginnen de linkjes te volgen en te luisteren wat Chris Mellon en Luis Elizondo hierover zeggen in plaats van "komplot te denken".
doctorwho schreef:
05 jan 2021 10:25
Dat andere mogelijk financieel belanghebbenden dit doen waaronder de de door jou genoemde usual suspects is niets om je over te verbazen. Wat mij wel verbaast is dat zo'n sterk geloof intact blijft bij gebrek aan fysiek materiaal of scherpe plaatjes. Hoewel dit bij het meeste geloof opgaat.
De enigen die aan complot denken doen in dit topic zijn jullie. Ik volg slechts het nieuws.
En net als ChaimNimsky heb ik daar best prive gedachten over. Dit vanwege de context die jullie niet kennen.
Voor nu is het afwachten wat er deze maand nog meer naar buiten komt.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 05 jan 2021 11:29

Labyrint schreef:
04 jan 2021 19:20
Stuk voor stuk af te checken.
Begin eens bij
https://www.ir.tothestarsacademy.com/banq

en lees vooral ook beter wat je zelf hier binnenbrengt, want daar zit het ook tussen wat mij opvalt en waar jij selectief blind voor bent.

Rustig eens zien wat de verklaring/ooraak onder al dit tumult is.
Wat ik inzake de UAP-TASKFORCE al een tijdje aanbeveel en waar jouw tussenberichten daarover geen seconde versnelling in brengen.

Roeland

Plaats reactie