Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

heeck
Superposter

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door heeck » 10 okt 2019 10:39

Labyrint schreef:
10 okt 2019 01:40
knip
knip
“Heeck” schreef: want Labyrinth *) vreest wel voor paniek bij de hele wereldbevolking van 8 miljard. (Iets waar ik zelf niet in mee ga, want het gros heeft naar mijn inzicht wel iets anders aan het hoofd.
Ik weet niet of paniek zal ontstaan.
Ik weet niet wat ze gaan of kunnen melden.
Of zullen.
Dan heb ik jouw eerdere tekst te vrijmoedig geinterpreteerd:
Labyrint schreef:De menigte van 8 miljard mensen op de juiste en veilige wijze voorlichten en de gevolgen in juiste banen leiden. Dat is het probleem.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 11 okt 2019 17:17

axxyanus schreef:
07 okt 2019 12:31
Ja en? Dat betekent niet automatisch dat wat we te zien krijgen veroorzaakt wordt door buitenaardse technologie.
Dat beweer ik evenmin. Het gaat er om dat de camerabeelden, radarbeelden, infraroodbeelden en waarnemingen door professionele deskundigen, officieel zijn bevestigd door de overheid. Wat het zijn kan, daar kunnen we over discussiëren.
Welke info is officieel? Er is een verschil tussen officiële bevestigde observaties en een offieel bevestigd besluit. Ik vind het dan ook zeer raar dat jij zo iets zegt als "Daar is geen onderzoek voor nodig."
Er is geen onderzoek nodig voor de conclusie dat de bewijslast is omgekeerd, zoals Michio Kaku zegt. De bewering dat er geen vaste ogenschijnlijk anticiperende objecten bestaan die - zoals het ernaar uitziet - onze technologische capaciteiten ver te boven gaan, zal moeten worden aangetoond, aangezien de gegevens daaromtrent nu officieel zijn bevestigd. Nogmaals: wat het zijn kan, daarover valt te discussiëren.
En ik hoef geen werkbaardere hypothose. Mijn onwetendheid over eventueel mogelijke alternatieven als uitleg voor die observaties, is geen ondersteuning voor de verklaring die jij naar voor schuift en hoe vaker je probeert mijn onwetendheid op dit vlak in te zetten, hoe achterdochtiger ik wordt.
Dat is een persoonlijke kwestie waar ik binnen een objectieve discussie aangaande UAPs geen boodschap aan heb.
Maar de meest aannemelijk hypothese kan nog steeds weinig aannemelijk zijn.
De sterkste hypothese is de meest aannemelijke hypothese en voor de bepaling van de waarschijnlijkheid van de technologische hypothese an sich bestaat simpelweg geen referentiekader.
Persoonlijk vind ik de a priori kans dat we hier bezoekers van buitenaardsen zouden krijgen, zo klein, dat er meer voor nodig is dan "We hebben op dit moment geen andere verklaring" om bezoek van buitenaardsen als enigszins aannemelijk te zien. Zelfs als ik op dit moment geen betere verklaring heb.
Interessant. Nu hebben we een serieuze discussie: zelfs als je geen betere verklaring hebt, vind je de kans klein dat we hier buitenaards bezoek zouden krijgen. Op basis van welke wetenschappelijke data kom je zo voorbarig tot deze conclusie?
Een mens zonder religie is als een vis zonder fiets.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 11 okt 2019 17:49

ChaimNimsky schreef:De bewering dat er geen vaste ogenschijnlijk anticiperende objecten bestaan die - zoals het ernaar uitziet - onze technologische capaciteiten ver te boven gaan, zal moeten worden aangetoond, aangezien de gegevens daaromtrent nu officieel zijn bevestigd. Nogmaals: wat het zijn kan, daarover valt te discussiëren.
Wat krijgen we nou?
Een bewijs eisen voor het niet-bestaan van eigenschappen die zelfs de meeste goden ontberen?

Of neem je de getuigenissen per film als officieel bevestigde bewijzen van het wel degelijk bestaan van wat we niet kunnen (her)kennen?

Andries Knevel kan les bij je nemen!

Roeland

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 11 okt 2019 17:52

heeck schreef:
11 okt 2019 17:49
Wat krijgen we nou? Een bewijs eisen voor het niet-bestaan van eigenschappen die zelfs de meeste goden ontberen?
Exact. Als je zou willen beweren dat er geen vaste ogenschijnlijk anticiperende objecten bestaan die - zoals het ernaar uitziet - onze technologische capaciteiten ver te boven gaan, zal dat moeten worden aangetoond, aangezien de gegevens daaromtrent nu officieel zijn bevestigd. En indien je geen komplotdenker wilt zijn, dan zul je toch echt hard moeten maken dat hetgeen officieel is bevestigd, niet werkelijk bestaat. Wat het zijn kan, daarover valt te discussiëren.
Een mens zonder religie is als een vis zonder fiets.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 14 okt 2019 14:44

ChaimNimsky schreef:
1e zin
a) En indien je geen komplotdenker wilt zijn,
b) dan zul je toch echt hard moeten maken dat hetgeen officieel is bevestigd,
c) niet werkelijk bestaat.

2e zin
Wat het zijn kan, daarover valt te discussiëren.
Je tweede zin is correct en je eerste rammelt.

a) Overbodige waarschuwing
b) "Dan" moet dus vervallen. Het het enige dat officieel is bevestigd dat zijn de filmpjes. Niet de betekenis ervan.
c) Het bestaan van de filmpjes ontken ik niet, maar de betekenissen die jij er aan hecht komen me sinds het begin van dit topic hoe langer hoe onwaarschijnlijker voor.
Het blijkt namelijk dat Elizondo nóg vreemdere brieven en artikelen schrijft dan ik vermoedde.
https://silvarecord.com/2019/10/11/luis-elizondos-letter-to-the-chief-justice-of-india/ schreef:Now, with permission, SilvaRecord.com is able to publish Luis Elizondo’s letter to the Chief Justice of India: . . .
E.e.a. onder voorbehoud dat Silvarecord minimaal betrouwbaar is en geen brieven uit de duim zuigt.

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 17 okt 2019 17:06

Na de luchtmacht, marine gaat TTSA met de landmacht aan de slag.

bron: To The Stars Academy newsletter

To The Stars Academy of Arts & Science Announces CRADA with The U.S. Army

TTSA schreef:SAN DIEGO — Oct. 17, 2019 — To The Stars Academy of Arts & Science (TTSA) announced today a Cooperative Research and Development Agreement (CRADA) with the U.S. Army Combat Capabilities Development Command to advance TTSA’s materiel and technology innovations in order to develop enhanced capabilities for Army ground vehicles.

TTSA’s technology solutions, which leverage developments in material science, space-time metric engineering, quantum physics, beamed energy propulsion, and active camouflage, have the potential to enhance survivability and effectiveness of multiple Army systems. TTSA will share its discoveries with Ground Vehicle System Center (GVSC) and Ground Vehicle Survivability and Protection (GVSP) and the U.S. Army shall provide laboratories, expertise, support, and resources to help characterize the technologies and its applications.
Ze gaan dus:

Gebruik maken van de ontwikkelingen in materiaalkunde,

Ruimte-tijd metrische bouwkunde, kwantumfysica, stralingsenergie-aandrijving en actieve camouflage.

Het roept steeds meer vragen op.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 17 okt 2019 17:48

Hier wat achtergronden voor de welhaast bovenaardse aspiraties:

https://www.collective-evolution.com/20 ... pace-time/

En ook dit teleportatie-artikel door Elizondo

https://medium.com/@luis_elizondo/enter ... b66e00367b

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 17 okt 2019 22:26

Het lijken dus serieuze ontwikkelingen.

Ik had Steve Justice van Lockheed Skunk Works al eens aangehaald in dit topic. De eerste keer aan Peter van Velzen, op reeds de 2e bladzijde van dit topic. De 2e keer aan jou gericht, en inclusief het filmpje op jouw link. Maar er kwam helaas toen geen vervolg op dat tot iets heeft geleid.
viewtopic.php?p=554882#p554882
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 18 okt 2019 07:30

Labyrint schreef:
17 okt 2019 22:26

Ik had Steve Justice van Lockheed Skunk Works al eens aangehaald in dit topic. De eerste keer aan Peter van Velzen, op reeds de 2e bladzijde van dit topic. De 2e keer aan jou gericht, en inclusief het filmpje op jouw link. Maar er kwam helaas toen geen vervolg op dat tot iets heeft geleid.
Het enige dat op mij indruk maakt is empirisch bewijs, Objectief en herhaalbaar. Daarom leidt zo'n filmpje bij mij tot niets.
Ik wens u alle goeds

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 18 okt 2019 10:06

Labyrint schreef:
17 okt 2019 22:26

Mijn conclusie is tegenovergesteld aan de jouwe.
Vandaar mijn aanhalen van het teleport-fantasie-artikel door Elizondo en het nu aanhalen van Justice zijn gelijkklinkende achtergronden.

De waarschijnlijkheid dat een clubje ufo-enthousiasten elkaar heeft weten te vinden en hun hobby betaald weet door de goedgelovigen neemt in mijn geest alleen maar toe.

Mijn chocolade-weddenschap is nog steeds scherp geformuleerd!
Ik verwed een kilo chocola naar keuze dat er voor 1 september 2020 geen exotisch materiaal, dwz van buiten-menselijke intelligente oorsprong, zal zijn gevonden. Ik eis wel verificatie door instanties buiten dit project omtrent het waarlijk exotisch zijn.
Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 18 okt 2019 12:17

Peter van Velzen schreef:Het enige dat op mij indruk maakt is empirisch bewijs, Objectief en herhaalbaar. Daarom leidt zo'n filmpje bij mij tot niets.
Sorry dat ik je kwam storen over berichten van "ruimte-tijd metrische bouwkunde, kwantumfysica, stralingsenergie-aandrijving en actieve camouflage" die TTSA gisteren bij de Amerikaanse landmacht heeft geintroduceert.

Ik was vergeten dat jouw bureau tot de conclusie was gekomen dat het hier gaat om "mirages" en "radarproblemen"

Al zag je eerder ook komplotten
Peter van Velzen schreef:Een van de slimste methodes waarmee regeringen hun geheime projecten geheim kunnen houden, is de indruk wekken dat ze de ontdekking van Aliens geheim willen houden. Niemand zoekt dan nog naar de ware toedracht.
Wat zou die ware toedracht zijn? Inmiddels zijn zelfs senatoren hierover ge-briefed door TTSA en de marine.
En president Trump. Het gaat dus heel erg ver.
heeck schreef:
18 okt 2019 10:06
De waarschijnlijkheid dat een clubje ufo-enthousiasten elkaar heeft weten te vinden en hun hobby betaald weet door de goedgelovigen neemt in mijn geest alleen maar toe.
Heeck

Je zegt hiermee dat je een komplot ziet in de ontwikkelingen met de legertop. Want een andere optie is er niet.

Want wat voor een rol speelt dit clubje "ufo-enthousiastelingen" in dit komplot waarin inmiddels de hele Amerikaanse legertop is bedrogen en nu in hun betovering gevangen blijkt te zitten? Ter land ter zee en in de lucht.

Waar de ruimte inmiddels ook is bij gekomen. "Space Force" van Trump.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 18 okt 2019 13:25

Labyrint schreef:Je zegt hiermee dat je een komplot ziet in de ontwikkelingen met de legertop. Want een andere optie is er niet.
Nee,
Dat zeg ik helemaal niet.
En het gaat ook niet over de legertop.

Het gaat meer over de volgende kwoots uit het Stephen Justice, TTSA & Lockheed Martin artikel:

>> "Many of these programs are completely unacknowledged, and the United States has had a history of government agencies existing in secret for years. "

>> "Even more secretive is the National Reconnaissance Office, which was founded in 1960 but remained completely secret for 30 years, along with all of the technology it was using."

>>"The same type of secrecy surrounds our space program, and what’s now known as The Secret Space program. "

>>"This is why when Steve Justice, the recently retired Director of Advanced Systems at Lockheed Skunkworks, signed on board with To The Stars Academy, it raised some eyebrows.
To The Stars is an initiative to let the public know that Unidentified Flying Objects are real, and they commonly perform maneuvers that defy our known laws of physics. It’s goal, one out of many, is to bring forth these technologies that have been locked up in the black budget world in order to help humanity thrive.

>>"Who is providing these people with information, and who is providing the U.S. government with information? Those are completely different topics, but it would be sensible to exercise caution, as it’s not uncommon for Western governments, corporations, and media to deceive us, to twist stories for their own personal gain. This is also a possibility with regards to the UFO phenomenon."

en in het bijzonder iets wat ik niet wist, namelijk een door de TTSA te bouwen voertuig.:
He (Justice) also stated, while discussing the concept for the craft that To The Stars plans to build, the following:

This is a concept for an international point-to-point transportation craft that will erase the current travel limits of distance and time. It mimics the capabilities observed in unidentified aerial phenomenon by employing a driver system that alters space-time metric. We have glimpses of how the physics of this works, but we need to harvest technologies from the Science Division to “realize” the capability.

By making this statement, he is telling the world that Unidentified Flying Objects (which are commonly tracked on military radar) utilize a device that somehow combats the problem of distance and time, making it easy for them to travel what we humans perceive as great and impossible distances in a short period of time.
When Rich was asked how UFO propulsion worked, he said, “Let me ask you. How does ESP work?” The questioner responded with, “All points in time and space are connected?” Rich then said, “That’s how it works!” (This seems to be related to quantum entanglement, which you can read more about here.)
Het is niet de eerste keer dat de amerikaanse strijdkrachten een zwaar ontwikkelde zwak blijken te hebben voor ESP(Extra Sensory Perception) en meer van dat.

Bij mijn weten een verschijnsel dat ook vaak wordt geplaagd door CATAPSIE; het verschijnsel dat er bij kritische controle niets van overblijft.
Een soort verlamming van bovennatuurlijke vermogens.

Wie weet houdt het contract slechts in dat ze eens in het kwartaal koffie met elkaar drinken; je weet het niet. Dat is alles.

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 18 okt 2019 13:39

but it would be sensible to exercise caution, as it’s not uncommon for Western governments, corporations, and media to deceive us, to twist stories for their own personal gain. This is also a possibility with regards to the UFO phenomenon."
Dat zeg ik. Je geeft meer aan de bovenstaande verklaring van een komplot. Niets mis mee. Misschien had Peter ook wel gelijk met zijn "cover-up" in zijn quote van 2 jaar geleden. Dus dat er uit voortvloeit dat het uiteindelijk om geheime aardse technologie zou kunnen gaan die verborgen is onder allerlei "ufo-onzin". Of uit bluf naar de vijand. Dat zijn tenminste redelijke argumenten.

Nu moeten ze nog steek gaan houden gezien de niet aflatende stroom berichten gerelateerd aan TTSA, waarin ze zich alleen maar verder zouden "vast-lullen" indien onzin.

Ik ben dus benieuwd wat het vervolg is.

:)

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 18 okt 2019 13:44

Labyrint schreef:
18 okt 2019 13:39
but it would be sensible to exercise caution, as it’s not uncommon for Western governments, corporations, and media to deceive us, to twist stories for their own personal gain. This is also a possibility with regards to the UFO phenomenon."
Dat zeg ik. Je geeft meer aan de bovenstaande verklaring van een komplot. Niets mis mee. Misschien had Peter ook wel gelijk met zijn "cover-up" in zijn quote van 2 jaar geleden. Dus dat er uit voortvloeit dat het uiteindelijk om geheime aardse technologie zou kunnen gaan die verborgen is onder allerlei "ufo-onzin". Of uit bluf naar de vijand. Dat zijn tenminste redelijke argumenten.

Nu moeten ze nog steek gaan houden gezien de niet aflatende stroom berichten gerelateerd aan TTSA, waarin ze zich alleen maar verder zouden "vast-lullen" indien onzin.

Ik ben dus benieuwd wat het vervolg is.

Nee dat zeg ik niet. Dat leg jij me in de mond.

Dus waar gaat het om?
Allemaal fantasie, oncontroleerbare teksten met een hoog opklopgehalte. Blijf bij technisch demonstreerbare en reproduceerbare feiten, die hebben niets met complotten te maken.

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 18 okt 2019 13:46

Wat bedoelde je hier dan mee?
Ik ga even verder met werken

Plaats reactie