In Memorium Rob Nanninga

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
PietV.
Moderator

In Memorium Rob Nanninga

Bericht door PietV. » 03 jul 2014 19:24

Vanmiddag las ik in het blad van de Vrije Gedachte dat Rob Nanninga, hoofdredacteur van Skepter en medeoprichter van stichting Skepsis, op 58 jarige leeftijd plotseling is overleden. Op 30 mei 2014 werd hij levenloos aangetroffen achter zijn computer. 175 artikelen heeft hij geschreven, waarbij in bijna alle gevallen sprake was van een grondig onderzoek naar buitenissige claims. Wondergenezingen, occultisme en diverse sektarische clubjes konden op zijn warme belangstelling rekenen.
Hij laat een vriendin en moeder achter. Die ik vanaf deze plek mijn oprechte deelneming overbreng.

Afbeelding
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

doctorwho
Superposter

Re: In Memorium Rob Nanninga

Bericht door doctorwho » 05 jul 2014 14:04

Ik had dit ook al vernomen en kreeg bericht dat men op zoek is naar een opvolger.
Sinds het overlijden van Rob Nanninga zit Skepter zonder
hoofdredacteur, en ook zonder iemand voor de layout. Ik
hoop dat er onder de ruim 2200 lezers van Skepter met e-mail
personen zijn die deze taken kunnen voortzetten.

Een functie-omschrijving vindt u op:
http://www.skepsis.nl/advert30052014.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Plaats reactie