Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

axxyanus
Moderator

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door axxyanus » 06 okt 2019 16:43

ChaimNimsky schreef:
05 okt 2019 13:46
heeck schreef:
05 okt 2019 09:58
Elizondo is goed in clifhangers; zelfs waar zijn materialen vandaan komen wil hij niet vertellen terwijl hij dat zeker moet weten.
De materiaalalanalyse is conform het verhaal van Puthoff en is standaard waar je zo een analyse ook aanvraagt.
Je doet aan komplotdenken en ad hominems richting Elizondo in plaats van in te gaan op de officieel bevestigde feiten.
Als je van oordeel bent dat iemand een drogreden gebruikt, doe het dan juist.

Opmerken dat iemand niet wil vertellen waar zijn materialen vandaan komen is geen komplot denken en geen ad hominem. Als jij weet waar Elizondo zijn materiaal haalt, dan kan je ons dat meededelen anders blijft dat toch vreemd.
ChaimNimsky schreef:
Michio Kaku, de bekende professor in theoretische fysica, zegt ook dat de bewijslast is omgekeerd -- de camerabeelden, radarbeelden, infraroodbeelden en waarnemingen door professionele deskundigen, zijn officieel bevestigd. Get over it.
Eén professor is nu niet bepaald veel.
ChaimNimsky schreef:
Heb je al een werkbare alternatieve hypothese voor de technologische?
Dit leunt heel dicht bij een argumentum ad ignorantiam, want het suggereert heel sterk dat we de buitenaardse uitleg moeten aanvaarden enkel omdat we geen alternatief kunnen bedenken.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
Mijn Unitarian Jihad Naam: Sister Sabre of Patience; Haal de jouwe hier
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 06 okt 2019 22:07

axxyanus schreef:
06 okt 2019 16:43
Opmerken dat iemand niet wil vertellen waar zijn materialen vandaan komen is geen komplot denken en geen ad hominem. Als jij weet waar Elizondo zijn materiaal haalt, dan kan je ons dat meededelen anders blijft dat toch vreemd.
Het gaat niet om de persoon, maar om de beelden die officieel zijn bevestigd door de overheid. Ad hominems betreffen het op de man spelen, in plaats van op de bal. Daar wordt nog steeds gretig gebruik van gemaakt door komplot-denkers die het recentelijk officieel bevestigde fenomeen in diskrediet trachten te brengen.
De camerabeelden, radarbeelden, infraroodbeelden en waarnemingen door professionele deskundigen, zijn officieel bevestigd door de overheid. de bewijslast is omgekeerd, zoals de bekende professor in theoretische fysica Michio Kaku zegt. Het is nu aan de overheid aan te tonen dat er geen vaste UAPs bestaan die anticiperen met snelheden die de menselijke capaciteiten ver te boven lijken te gaan.
Dit leunt heel dicht bij een argumentum ad ignorantiam, want het suggereert heel sterk dat we de buitenaardse uitleg moeten aanvaarden enkel omdat we geen alternatief kunnen bedenken.
Als je het argumentum ad ignorantiam-excuus wilt hanteren, doe het dan goed. Er wordt namelijk de terechte vraag gesteld of je reeds een werkbare alternatieve suggestie hebt voor de geopperde technologische hypothese? Dat is een vraag, geen conclusie. Wel, heb je een werkbare alternatieve suggestie voor de geopperde technologische hypothese? Weerballonnetjes, luchtspiegelingen, vogels, psychologie en reflecties voldoen duidelijk niet.

Gezien de huidige stand van zaken, lijkt me een technologische hypothese veruit de sterkste, niet?
Een mens zonder religie is als een vis zonder fiets.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 07 okt 2019 00:07

De hele kern is steeds: Conditionering. Daarom de herhaling en de "cliffhangers" bij Fox News etc. etc..
Tot zelfs oma ervan heeft gehoord. Van de postbode.
Het lijkt me niet al te moeilijk om te begrijpen dat men om wat voor reden dan ook wil dat we goed opletten.
TTSA schreef:To The Stars Academy of Arts & Science is at the forefront of socializing the UFO conversation through entertainment media in the public and though leveraging the power of our team’s relationships. This topical subject is now being reported on in mainstream media by credible journalists — with classified briefings also occurring for the first time at the highest level of government, including with the President.
Ik vraag me af waarom serieuze speculatie en/of filosofie binnen dit onderwerp zo stroef verloopt. Een onderwerp dat gaat over UAP en/of aliens is per definitie een onderwerp waarbij je voortdurend speculeert. Dus het ongeïdentificeerd mijden van consensus aangaande dit onderwerp is alleen maar nadelig en zal niet leiden tot meer kennis over de beschreven gebeurtenissen.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 07 okt 2019 02:52

Labyrint schreef:
07 okt 2019 00:07
De hele kern is steeds: Conditionering. Daarom de herhaling en de "cliffhangers" bij Fox News etc. etc..
Tot zelfs oma ervan heeft gehoord. Van de postbode.
Het lijkt me niet al te moeilijk om te begrijpen dat men om wat voor reden dan ook wil dat we goed opletten.
TTSA schreef:To The Stars Academy of Arts & Science is at the forefront of socializing the UFO conversation through entertainment media in the public and though leveraging the power of our team’s relationships. This topical subject is now being reported on in mainstream media by credible journalists — with classified briefings also occurring for the first time at the highest level of government, including with the President.
Ik vraag me af waarom serieuze speculatie en/of filosofie binnen dit onderwerp zo stroef verloopt. Een onderwerp dat gaat over UAP en/of aliens is per definitie een onderwerp waarbij je voortdurend speculeert. Dus het ongeïdentificeerd mijden van consensus aangaande dit onderwerp is alleen maar nadelig en zal niet leiden tot meer kennis over de beschreven gebeurtenissen.
Het lijkt me overigens reeds duidelijk: de technologische hypothese is veruit de sterkste. Wat het precies is, daarover kan nog zinvol worden gespeculeerd. Het betreft wellicht technologie die de huidige menselijke technologie ver vooruit is (daar ziet het althans naar uit) en een serieus aannemelijk te maken alternatief ontbreekt. Vandaar dat men liever de persoon Elizondo onder vuur neemt, in plaats van gewoon te accepteren dat de info officieel is bevestigd met alle consequenties van dien.

Maar ja, wat ik reeds op een gelovig forum schreef, zijn dogmas moeilijk los te laten indien er jarenlang in is geïnvesteerd: er is immers altijd verteld dat UFOs onzin zijn en simpel natuurlijk te verklaren. De officiële bevestiging door de overheid brengt dat dogma nu in de problemen: reflecties en psychologische fenomenen neem je aantoonbaar niet waar op radar en infraroodbeelden; weerballonnen en vogels gaan bewijsbaar niet met enorme snelheden tegen de wind in en luchtverschijnselen anticiperen niet, noch zijn luchtverschijnselen vaste objecten die vele malen sneller gaan dan het geluid, tegelijkertijd geverifieerd waargenomen door camera, infrarood, radar en deskundig personeel.

axxyanus
Moderator

Bericht door axxyanus » 07 okt 2019 10:26

ChaimNimsky schreef:
06 okt 2019 22:07
De camerabeelden, radarbeelden, infraroodbeelden en waarnemingen door professionele deskundigen, zijn officieel bevestigd door de overheid. de bewijslast is omgekeerd, zoals de bekende professor in theoretische fysica Michio Kaku zegt. Het is nu aan de overheid aan te tonen dat er geen vaste UAPs bestaan die anticiperen met snelheden die de menselijke capaciteiten ver te boven lijken te gaan.
Eén professor blijft niet veel. Wat zeggen andere wetenschappers? Kunnen we al spreken van een wetenschappelijke consensus? Hoe lang heeft deze professor de tijd gehad om alles degelijk te onderzoeken?
ChaimNimsky schreef:
Als je het argumentum ad ignorantiam-excuus wilt hanteren, doe het dan goed. Er wordt namelijk de terechte vraag gesteld of je reeds een werkbare alternatieve suggestie hebt voor de geopperde technologische hypothese? Dat is een vraag, geen conclusie. Wel, heb je een werkbare alternatieve suggestie voor de geopperde technologische hypothese? Weerballonnetjes, luchtspiegelingen, vogels, psychologie en reflecties voldoen duidelijk niet.

Gezien de huidige stand van zaken, lijkt me een technologische hypothese veruit de sterkste, niet?
IMO de vraag naar een werkbaar alternatief niet terecht. Het is een vraag die maar al te vaak gebruikt wordt om de te korten in de ondersteuning voor de eigen visie naar de achtergrond te laten verschuiven. Dat de technologische hypothese het sterkste is, betekent niet noodzakelijk dat er voldoende ondersteuning is om ze ook als aannemelijk te beschouwen. Als je je eigen visie probeert te ondersteunen door er op te wijzen dat een ander geen betere uitleg heeft, dan is dat wat mij betreft een vorm van een argumentum ad ignorantiam.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 07 okt 2019 11:19

axxyanus schreef:
07 okt 2019 10:26
Eén professor blijft niet veel.
Het gaat er om dat de camerabeelden, radarbeelden, infraroodbeelden en waarnemingen door professionele deskundigen, officieel zijn bevestigd door de overheid.
Wat zeggen andere wetenschappers? Kunnen we al spreken van een wetenschappelijke consensus? Hoe lang heeft deze professor de tijd gehad om alles degelijk te onderzoeken?
Aangezien de info officieel is bevestigd, is de bewijslast omgekeerd, zoals Michio Kaku zegt. Daar is geen onderzoek voor nodig. De technologische hypothese is een zeer serieuze mededinger geworden die - vanwege de bevestiging van de betreffende camerabeelden, radarbeelden, infraroodbeelden en waarnemingen door professionele deskundigen - beter functioneert dan weerballonnetjes, reflecties, vogels, luchtverschijnselen, of een psychologisch fenomeen. Heb jij een werkbaardere hypothese voor het bevestigde fenomeen?
ChaimNimsky schreef:
Dat de technologische hypothese het sterkste is, betekent niet noodzakelijk dat er voldoende ondersteuning is om ze ook als aannemelijk te beschouwen.
De sterkste hypothese is de meest aannemelijke hypothese. Voor definitieve eindconclusies is het uiteraard te vroeg -- anders hadden we er niet eens meer over hoeven te discussiëren.

axxyanus
Moderator

Bericht door axxyanus » 07 okt 2019 12:31

ChaimNimsky schreef:
07 okt 2019 11:19
axxyanus schreef:
Eén professor blijft niet veel.
Het gaat er om dat de camerabeelden, radarbeelden, infraroodbeelden en waarnemingen door professionele deskundigen, officieel zijn bevestigd door de overheid.
Ja en? Dat betekent niet automatisch dat wat we te zien krijgen veroorzaakt wordt door buitenaardse technologie.
ChaimNimsky schreef:
Wat zeggen andere wetenschappers? Kunnen we al spreken van een wetenschappelijke consensus? Hoe lang heeft deze professor de tijd gehad om alles degelijk te onderzoeken?
Aangezien de info officieel is bevestigd, is de bewijslast omgekeerd, zoals Michio Kaku zegt. Daar is geen onderzoek voor nodig. De technologische hypothese is een zeer serieuze mededinger geworden die - vanwege de bevestiging van de betreffende camerabeelden, radarbeelden, infraroodbeelden en waarnemingen door professionele deskundigen - beter functioneert dan weerballonnetjes, reflecties, vogels, luchtverschijnselen, of een psychologisch fenomeen. Heb jij een werkbaardere hypothese voor het bevestigde fenomeen?
Welke info is officieel? Er is een verschil tussen officiële bevestigde observaties en een offieel bevestigd besluit. Ik vind het dan ook zeer raar dat jij zo iets zegt als "Daar is geen onderzoek voor nodig."

En ik hoef geen werkbaardere hypothose. Mijn onwetendheid over eventueel mogelijke alternatieven als uitleg voor die observaties, is geen ondersteuning voor de verklaring die jij naar voor schuift en hoe vaker je probeert mijn onwetendheid op dit vlak in te zetten, hoe achterdochtiger ik wordt.
ChaimNimsky schreef:
axxyanus schreef:
Dat de technologische hypothese het sterkste is, betekent niet noodzakelijk dat er voldoende ondersteuning is om ze ook als aannemelijk te beschouwen.
De sterkste hypothese is de meest aannemelijke hypothese. Voor definitieve eindconclusies is het uiteraard te vroeg -- anders hadden we er niet eens meer over hoeven te discussiëren.
Maar de meest aannemelijk hypothese kan nog steeds weinig aannemelijk zijn. Persoonlijk vind ik de a priori kans dat we hier bezoekers van buitenaardsen zouden krijgen, zo klein, dat er meer voor nodig is dan "We hebben op dit moment geen andere verklaring" om bezoek van buitenaardsen als enigszins aannemelijk te zien.

Zelfs als ik op dit moment geen betere verklaring heb.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 07 okt 2019 15:29

Ik snap iets niet.

Heeft men het nieuws eigenlijk wel gevolgd? Nee he? Het begon 2 jaar geleden.

De belofte van TTSA dat er een verklaring en empirisch bewijs overhandigd zal gaan worden die officieel openbaar zal worden gemaakt vanuit de verborgen wetenschap aan de reguliere wetenschap staat gewoon vast.

Dien hier bij "EarthTech International, Inc" alvast je vragen in over de “space time metric” schema’s.
EarthTech schreef:The Institute for Advanced Studies at Austin was founded in 1985 by Harold Puthoff, PhD, and later incorporated under EarthTech International, Inc., in 1991 as an innovative research facility with a high‐powered creative staff dedicated to exploring the forefront reaches of science and engineering. Our research interests include theories of spacetime, gravity and cosmology; studies of the quantum vacuum; modifications of standard theories of electrodynamics; interstellar flight science; and the Search for Extraterrestrial Intelligence, specifically as these topics may apply to developing innovative space propulsion and sources of energy. We strive to translate these ideas into laboratory experiments.
Elizondo zei hier in 2018 over:
“Luis Elizondo” schreef:“Yes additional details and fidelity will be forthcoming but one thing we have to make sure we do. There is a difference between putting out information right, and putting out information right now. And I know people want information right now but sometimes that’s not the best solution.”

"We do believe all these observables we've been seeing, sudden and extreme acceleration, hypersonic velocities, low observability, trans medium travel, and last but not least, positive lift, anti-gravity -- is really the manifestation of a single technology, Elizondo said. "So it's not five exotic technologies we're trying to figure out, it's one. and we think we know that one too."

One of the scientists who helped figure it out is a physicist named Dr. Hal Puthoff. He wrote the proposal that helped Bigelow land the contract to study UFOs, and in a recent radio interview, he said he commissioned 38 scientific papers during the study to explore exotic propulsion ideas, including what he calls space-time metric engineering. In essence, the idea that the Gimbal and Tic Tac craft can create their own space-time bubbles.

"We believe it has to do with a high amount of energy and the ability to warp space-time, not by a lot, but by a little,"
Ik blijf (nu inmiddels zelf conditionerend) dan maar herhalen dat het bij TTSA voorlopig om conditionering gaat.

Herhaal: We zitten op dit moment in de fase van de “UAP - conditionering” die TTSA 2 jaar geleden zelf al heeft aangekondigd. Dat is kennelijk allereerst nodig.

Ik kan me er inmiddels wel iets bij voorstellen waarom.

Je kunt Elizondo daarover (de data) gewoon terugluisteren en bekijken in de video’s die ik steeds weer heb geplaatst in dit topic.

Waar hij in Juli 2018 al dingen zei als:
“Luis Elizondo” schreef:“I am confident and cautiously optimistic that within the next year we are going to have a fundamentally different conversation than we have today. There will be new fidelity that will change everything.” — “No we weren’t looking at balloons, no we weren’t looking at drones, no we weren’t looking at aircraft. This is real”.
Inmiddels inderdaad is de echtheid van het fenomeen vastgelegd op beeld en radar materiaal binnen dit jaar 2019 officieel bevestigd door de Amerikaanse marine!
“Luis Elizondo” schreef:“All these video’s went trough a proper classification review process. The documentation at some point will probably come out. I’m not going to provide it. That’s not my job. If you want it get it from the government, they released it. They released, they authorised..I mean, let me get this straight: They authorised the release of those video’s and they did it in writing. Now why they did it, you have to bring it up to them.

“No one leaked these video’s. If that was the case that would be in an orange jump suit right now and I do not look good in orange”.

“I think disclosure already occurred. I don’t think necessarily disclosure is an event I think it’s a proces” (Luis Elizondo)
Inmiddels heeft Chris Mellon van TTSA afgelopen zomer de bijenkorf betreden en zijn officiële hooggeplaatsten die de “briefing” afgelopen zomer hebben bijgewoond op de hoogte.

Zij mochten "opblijven" als grote mensen. En maken zich zorgen.

Wij kijken voorlopig en ondertussen "Sesamstraat" met Tucker Carlson etc..
Anders kunnen we het niet aan.

Een legitiem “beroep op autoriteit”, zou ik willen opmerken. ;-)
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 07 okt 2019 16:43

Labyrinth,

Wie bedoel je toch steeds als jij -en ook ChaimNimsky- het over "men" hebt?

Tot je me bij naam noemt voel ik me niet aangesproken.

Beloftes van of namens Puthoff die je aanhaalt tel ik ook niet al te zwaar, want buiten onderstaande aanhaling was hij ook goedgelovig genoeg om Uri Geller serieus te nemen en die zo slonzig te onderzoeken dat hij geloofde in diens "gave".
https://en.wikipedia.org/wiki/Harold_E._Puthoff schreef: Massimo Pigliucci. (2010). Nonsense on Stilts: How to Tell Science from Bunk. University of Chicago Press. p. 90.
"Harold Puthoff is the director of Austin's Institute for Advanced Studies, but is also a well-known parapsychologist and conducts research on so-called zero point energy, the idea that one can extract energy from empty space—a proposition, I should add, that violates basic principles of thermodynamics and that is considered pseudoscience by credentialed physicists."
Dat TTSA een heel programma van persberichten onderhoudt (door jou conditionering genoemd) kan ook een teken zijn van gewoon reclame voor hun entertainmentpoot. Als er wat serieuzers uikomt zien we dat wel.

Labyrinth schreef:Wij kijken voorlopig en ondertussen "Sesamstraat" met Tucker Carlson etc..
Anders kunnen we het niet aan.
Ik kijk dat niet. Weer dezelfde vraag als met "men": wie bedoel je met "Wij"?
Namen en rugnummers!

En wie wat kan wat waarom niet aan? Diezelfde 8 miljard die je eerder uit je mouw schudde?

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 07 okt 2019 18:03

“Heeck schreef:”Dat TTSA een heel programma van persberichten onderhoudt (door jou conditionering genoemd) kan ook een teken zijn van gewoon reclame voor hun entertainmentpoot. Als er wat serieuzers uikomt zien we dat wel.
De uitleg over conditionering heeft Elizondo 2 jaar geleden al gedaan. Heeft niets te maken met mijn berichten.
Conditionering is nodig vanwege de veranderingen die het in de wereld zal gaan teweegbrengen.

Qua technologie die de wereld zal gaan beheersen. Scroll eens door hun website. Je zou bijna denken dat ze alles al weten, en alles in kannen en kruiken is maar dat ze die wetenschappelijke reis met terugwerkende kracht en enige onnozelheid veinzend, aan de wereld moeten brengen. Met een zekere haast en "flair" ook nog!

Ondanks het gezeur en gejengel en luiheid dat ons mensen vaak eigen is en waarover men zich uiteraard helemaal niet aangesproken hoeft te voelen doet TTSA aardig hun best iedereen netjes te informeren over elke volgende stap die zij doen.

Ik vraag me (offtopic) af in hoeverre dit verhaal samenhangt met de klimaat en milieu discussie.

Jij denkt serieus dat het samenhangt met een “entertainmentpoot”?
Je noemde het eerder al de “Elizondo Connectie” waarvoor "we moeten oppassen".
Voor wat dan? En dan staan ze uiteindelijk het afgelopen voorjaar voor Trump met hun verhaal?
De marine erbij.

:roll:

Je hebt nooit uitgelegd hoe dan die samenzwering of het complot dat jij hier steeds te berde brengt in elkaar zou steken.
Of hoe ze zich er straks uit gaan praten in de rechtbank. Het is allemaal nogal hoog opgelopen de laatste maanden.
Voor hun “entertainment-poot”. (?) Hoe kom je op die gedachte?

De NewYork Times, Washington Post, heeft kennelijk samengewerkt met de DOD, het Congres en de Marine om het rapporteringsbeleid te wijzigen.

En dat dan allemaal om een TTSA “Entertainment-Poot” tv-programma te promoten? --- Uri Geller haal je erbij? :D

Ik zou als ik jou was toch maar gaan voor radar-problemen en elektro-fenomenen en/of psychische oorzaken voor het UAP fenomeen.

Want een TTSA (die overigens veel positieve aandacht kreeg in een zeer ruim artikel met Tom DeLonge in de NYtimes vorige maand)
tegenover jouw verdenking van een “Elizondo’s Connectie” lijkt mij eerlijk gezegd een onhoudbare komplot-fantasie.

How Blink-182’s Tom DeLonge Became a U.F.O. Researcher

De NYtimes doet doorgaans geen stukjes onzin publiceren. :wink:

Wees eerlijk. Dit is allemaal toch veel wat interessanter dan het complot-denken over een vermeende lucratieve handel van Elizondo ondersteund door het Pentagon, marine en senatoren.

Naar aanleiding van David Fravor eergisteren bij Joe Rogan

A former high-ranking US Navy fighter pilot has shared a hair-raising story of an encounter with an enormous underwater object.
heeck schreef:
07 okt 2019 16:43
Ik kijk dat niet.
Dat is bekend.
En daarom zit je hier dus al maanden met schaatsen aan in een ski-lift.
Succes

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 07 okt 2019 20:26

Labyrinth schreef:Wees eerlijk. Dit is allemaal toch veel wat interessanter dan het complot-denken over een vermeende lucratieve handel van Elizondo ondersteund door het Pentagon, marine en senatoren.
Voor jou, gezien het eindeloos herhalen en kritiekloos plaatsen van allerlei, kennelijk wel.
Voor mij, ook juist daarom, geheel niet.

Tot over 14 dagen of zo. Ik neem vakantie van dit topic.

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 07 okt 2019 21:30

Je laat je enorm in je kaarten kijken
heeck schreef:
07 okt 2019 20:26
Tot over 14 dagen of zo. Ik neem vakantie van dit topic.
Alweer?

Hopelijk kom je dan eens beslagen ten ijs met wat onderbouwing.
Inzake je complot van de "Elizondo Connectie" en hun praktijken en handeltje.

:!:

En wat je verwachtingen zijn over hoe en wanneer Luis Elizondo tegen de lamp loopt.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 08 okt 2019 15:57

Acht maanden geleden.

Een schetsing van de UAP situatie volgens Elizondo die tevens weer vragen oproept die kennelijk door Elizondo (nog) niet beantwoord kunnen of mogen in deze Q&A op dit moment. Dat Cliffhangerige dat heeft Heeck juist opgemerkt.

TTSA werpt strooit bewust “abstractheden” op om vervolgens eraan toe te voegen dat we
af moeten wachten op de data. En dergelijke. Het opwarmen voor algemene discussie vooraf m.i.

Luis Elizondo Discusses the State of UFO Technology, Plus Q&A

klik op de neus 20 min.

Vooral als hij het ongevraagd heeft over “mankinds” (in meervoud) in plaats van “mankind” en daar verder niet meer op terugkomt. Maar “mankinds” hier toch doelbewust in de “algemene UAP discussie” vermengt.

Hij vraagt retorisch: “Are we, as a society, even prepared, to have that conversation?”

Welke?

"Mankinds"? Daar wil ik ook wel eens senatoren officieel en openbaar over zien worden ingelicht door Chris Mellon etc.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 09 okt 2019 17:20

Omdat in dit topic voortdurend met materiaal van buitenaardse oorsprong wordt geschermd wordt het toch zeker tijd voor een serieuzer voorbereiding, want Labyrinth *) vreest wel voor paniek bij de hele wereldbevolking van 8 miljard. (Iets waar ik zelf niet in mee ga, want het gros heeft naar mijn inzicht wel iets anders aan het hoofd.)

Dat kan!

Maandag 14 oktober 20 uur in Pakhuis de Zwijger Piet Heinkade 179, Amsterdam
https://dezwijger.nl/programma/pigs-in-space schreef:Themabijeenkomst KHMW & NRC Essayprijsvraag 2019
Pigs in space?

Welke gevolgen kan de ontdekking van buitenaards leven hebben op de mensheid?
MAANDAG 14 OKT, 20.00
GROTE ZAAL

Ook WW-II kende al het fenomeen, wat toen Foo Fighter werd genoemd:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Foo_fighter

De engelse versie is iets uitgebreider over de supersnelle capriolen:
https://en.wikipedia.org/wiki/Foo_fighter schreef:In a mission debriefing on the evening November 27, 1944, Fritz Ringwald, the unit's S-2 Intelligence Officer, stated that Meiers and Ed Schleuter had sighted a red ball of fire that appeared to chase them through a variety of high-speed maneuvers.
. . .
. . . pilots flying over Western Europe by night reported seeing fast-moving round glowing objects following their aircraft.
. . . reported that they seemed to toy with the aircraft, making wild turns before simply vanishing.
. . . reported that the objects flew formation with their aircraft and behaved as if they were under intelligent control, but never displayed hostile behavior. However, they could not be outmaneuvered or shot down.
Roeland
*) viewtopic.php?p=543236#p543236

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 10 okt 2019 01:40

“Heeck” schreef:Omdat in dit topic voortdurend met materiaal van buitenaardse oorsprong wordt geschermd wordt het toch zeker tijd voor een serieuzer voorbereiding
Vermoedelijk door de vermeerdering van de eveneens voortdurende stroom nieuwsberichten. Weinig Nederlandse daartussen op dit moment. Maar natuurlijk niet vergeten: De officiële erkenning van de echtheid van de gun-camera footage en radarregistratie.

Waarover bij de Luftstreitkräfte door een Duitse UAP organisatie "Exo magazin" vragen werden gesteld.

Deutsche Regierung weiß nichts von UFO-Enthüllungen in den USA, Bundeswehr sah angeblich nie UFOs

duur 3:26 min.

Ze wisten dus van niets maar zouden het wel nakijken, op kennelijk de bronnen die de meneer uit de zaal aangeeft.
En dan natuurlijk een ongemakkelijk grapje daartussen en bij als afsluiter.
“Heeck” schreef: want Labyrinth *) vreest wel voor paniek bij de hele wereldbevolking van 8 miljard. (Iets waar ik zelf niet in mee ga, want het gros heeft naar mijn inzicht wel iets anders aan het hoofd.
Ik weet niet of paniek zal ontstaan.
Ik weet niet wat ze gaan of kunnen melden.
Of zullen.

Enkele berichten terug deelt Tom DeLonge mee dat het geen makkelijk verhaal zal zijn om “zo maar” te vertellen.

In dat grijze gebied, waar steeds meer (internationale) ogen op gericht gaan staan (omdat dat ook hun uitnodiging en bedoeling is) terwijl de nieuwsberichten maar steeds elke dag blijven genereren, en dus ook steeds meer luisteraars en mondreclame genereert.

Precies daar heeft de marine en TTSA (etc). een pauzeknop ingedrukt.

Ondertussen blijven de vele berichten en artikelen gerelateerd aan TTSA en de onthullingen van de door TTSA vooruitgeschoven piloten (media-regulier) letterlijk aan de lopende band komen.

The Weird History of Unidentified Submerged Objects. It’s not just UFOs out there. in Populair Mechanics

edit:
heeck schreef:
09 okt 2019 17:20
Ook WW-II kende al het fenomeen, wat toen Foo Fighter werd genoemd:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Foo_fighter

De engelse versie is iets uitgebreider over de supersnelle capriolen:
https://en.wikipedia.org/wiki/Foo_fighter schreef:In a mission debriefing on the evening November 27, 1944, Fritz Ringwald, the unit's S-2 Intelligence Officer, stated that Meiers and Ed Schleuter had sighted a red ball of fire that appeared to chase them through a variety of high-speed maneuvers.
. . .
. . . pilots flying over Western Europe by night reported seeing fast-moving round glowing objects following their aircraft.
. . . reported that they seemed to toy with the aircraft, making wild turns before simply vanishing.
. . . reported that the objects flew formation with their aircraft and behaved as if they were under intelligent control, but never displayed hostile behavior. However, they could not be outmaneuvered or shot down.
Roeland
*) viewtopic.php?p=543236#p543236
Je begint op stoom te komen.
Als ik er straks niets meer van begrijp dan zijn Peter van Velzen en jij gedetailleerd in gesprek over de nul-punt aandrijving van UAP en kan ik niet meer meekomen.

:wink:

Plaats reactie