Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

ChaimNimsky
Diehard

Re: UFO's, Elizondo & TTSA

Bericht door ChaimNimsky » 10 jul 2019 21:22

heeck schreef:
10 jul 2019 17:55
ChaimNimsky,

Mijn weddenschap is geënt op de doelstellingen van de TTSA en gezien het ook aan de TTSA verbonden vertierprogramma en o.a. aangeleverde video met het showen van de transportkoffer met folie, geloof ik ze niet op hun woord.
Daar waag ik me niet aan. Het zou best kunnen dat ze materiaal hebben, maar ik wil niet afhankelijk zijn van derden zoals het TTSA. Ik zou wel een weddenschap willen aangaan over het vinden van andere planeten binnen 10 jaar die volgens de wetenschap aannemelijkerwijs leven zullen hebben. Een kilo chocolade lijkt me okay.
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 10 jul 2019 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Een mens zonder religie is als een vis zonder fiets.

heeck
Superposter

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door heeck » 10 jul 2019 21:22

Labyrint schreef:
10 jul 2019 21:07
Dus de NYT, hebben een soort van samengespannen met de DOD, het Congres en de marine om het rapportagebeleid te wijzigen teneinde een tv-programma te promoten? Heeck Ben jij een complottheoreticus? :D
Een oorzakelijk verband is geheel overbodig en je "Dus" waarmee je begint kan ik niet volgen.
En nee, ik ben geen complot-theoreticus maar deelname aan een aantal internal audits heeft me drastisch genezen van voorbarige goedgelovigheid.

Roeland

1 typo gecorrigeerd
Laatst gewijzigd door heeck op 10 jul 2019 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 10 jul 2019 21:34

ChaimNimsky schreef:
10 jul 2019 21:22
heeck schreef:
10 jul 2019 17:55
ChaimNimsky,

Mijn weddenschap is geënt op de doelstellingen van de TTSA en gezien het ook aan de TTSA verbonden vertierprogramma en o.a. aangeleverde video met het showen van de transportkoffer met folie, geloof ik ze niet op hun woord.
Daar waag ik me niet aan. Het zou best kunnen dat ze materiaal hebben, maar ik wil niet afhankelijk zijn van derden zoals het TTSA. Ik zou wel een weddenschap willen aangaan over het vinden van andere planeten binnen 10 jaar die volgens de wetenschap aannemelijkerwijs leven zullen hebben. Een kilo chocolade lijkt me okay.
Twee problemen:

1) De kans dat ik 90 wordt lijkt me practisch nihil.
2) Dat er andere planeten zullen worden gevonden die "aannemelijkerwijs leven" zullen hebben, vind ik nauwelijks een weddenschap waard.
Zeker gezien de mogelijkheid dat leven op deze planeet door omstandigheden wordt teruggebracht tot wat algen en slijmzwammen.

Roeland
PS
Wat bedoel je met "aannemelijkerwijs leven"? Een toevalligerwijs ergens achtergebleven https://nl.wikipedia.org/wiki/Game_of_Life ?
R.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 10 jul 2019 21:46

heeck schreef:
Een oorzakelijk verband is geheel overbodig en je "Dus" waarmee je begint kan ik niet volgen.
Jij hebt het zojuist over marketing doeleinden. Jouw stelling = TTSA = bedrog en fake.

_____
heeck schreef:
10 jul 2019 21:00
Gewoon erg goede marketing waarbij nauwelijks een gelegenheid wordt gemist om weer publiciteit te genereren.En wie daarbij welk garen spint, dat valt nauwelijks te ontwarren.
En liegen is, zeker bij het bespelen van de markt een zeer gewaardeerde eigenschap. Zie je eigen TV met allerlei spotjes tegen rimpels ......knip e.
heeck schreef:
En nee, ik ben geen complottjheoreticus maar deelname aan een aantal internal audits heeft me drastisch genezen van voorbarige goedgelovigheid.
Je verzint een aardig complot dat doorloopt tot en met senatoren en Trump in het Witte Huis om van TTSA een geweldige onderneming te maken met een contract met History Channel. Al deze gekkigheid in kranten en media en live shows vanwege zijn bedrijf.
Gebaseerd op lucht.

En daarom rijd Elizondo nu met toestemming van het Pentagon met een doos folie door het land en verteld overal sterke verhalen.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 11 jul 2019 08:18

Labyrint,

Elizondo behoeft geen enkele toestemming om in het land te vertellen wat hij wil en/of belangrijk vindt.
En ik vind dat hij zich bewonderenswaardig bezig houdt nadat zijn functie werd opgeheven terwijl hijzelf vindt dat er nog zoveel te doen was.

Dat jij die marketinginspanningen "bedrog en fake" noemt dat neem ik niet van je over, want zolang hij niets strafbaars doet zit de wereld nu eenmaal zo in elkaar dat het randje wordt opgezocht.
Dat noemen we dan overtuigingskracht, charisma, zakelijk inzicht, politiek gevoelig, o.i.d..

Aleen is dat onvoldoende voor het bewijzen van wat hij stelt, vermoedt, van overtuigd is, of leuk vindt.

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 11 jul 2019 11:00

heeck schreef:
11 jul 2019 08:18
Labyrint Dat jij die marketinginspanningen "bedrog en fake" noemt dat neem ik niet van je over, want zolang hij niets strafbaars doet zit de wereld nu eenmaal zo in elkaar dat het randje wordt opgezocht.
Dat noemen we dan overtuigingskracht, charisma, zakelijk inzicht, politiek gevoelig, o.i.d..
Je “neemt het niet over”

:lol:

Nou, goed complot joh. Leuk verhaal. Lekker kort ook.

Ik gok dat je nu weer gaat afwachten.

Zijn er nog anderen die zeggen dat het bedrog is en een complot?
Het waait wel weer over. Marketing stuntje. Charisma. Zakelijk inzicht.
Politiek gevoelig en weet ik wat nog meer genoemd is.....

Of: Er zijn geen aliens maar het is simpelweg verborgen technologie.
Het zijn de Russen of Chinezen. Dat soort zaken
Graag een reactie/motivatie van eventuele theorie of hypothese.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 11 jul 2019 12:39

Labyrint schreef:
06 jul 2019 14:28
Trump doubts Ufo's exist but says anything is possible.
Nu begin ik ook te twijfelen. Trump verteld immers zelden de waarheid. . . .
Ik wens u alle goeds

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 11 jul 2019 13:07

Peter van Velzen schreef:
11 jul 2019 12:39
Labyrint schreef:
06 jul 2019 14:28
Trump doubts Ufo's exist but says anything is possible.
Nu begin ik ook te twijfelen. Trump verteld immers zelden de waarheid. . . .
Toch heeft Chris Mellon van TTSA zijn koffertje "mirages" van de marine en pentagon voor de senatoren en Trump's voeten gebracht.

De opschudding inmiddels veroorzaakt onder de "ufo-tokkies" die levensmoe zijn door de laatste nieuwsberichten aangevuld door de ufo tabloids zijn volgens mij ook onverantwoord en ongewenst ivm de veiligheid.

'Storm Area 51': Alien Hunters Planning Summer Raid on Top-secret Nevada Air Force Base.
https://www.newsweek.com/storm-area-51- ... un-1448449

Maar dat is een beetje de schuld van Hillary Clinton en John Podesta toen TTSA nog moest worden bedacht.

“He has made me personally pledge we are going to get the information out,” “One way or another. Maybe we could have, like, a task force to go to Area 51.” (Hillary Clinton - 2016)

Omdat John Podesta een duidelijke afspraak had met Hillary. Als zij de verkiezingen zou winnen.

Helaas zit men nu met Trump. Want hoe ga je in GODSNAAM de "Rockefeller Initiative" aan die man proberen uit te leggen.

Dat valt nog niet mee.

Dus alles moest anders worden aangepakt.

TTSA

Want Trump snapt alleen filmpjes enzo. Hij leest niet.

edit: En dan hebben ze het nu voorzichtig alleen nog maar (openlijk) over de F-18 Hornets
Maar als men bekomen is gaat dit de komende tijd ook nog een heel serieus dingetje worden hoor.

Als je in documentatie doorlezen plezier hebt .....
The UFO / Nuclear Weapons Connection
Het gaat allemaal door... deze kwestie.

Ondertussen ben ik even op zoek naar de ufo vermicelli op de website van TTSA

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 17 jul 2019 12:43

To The Stars Academy laat me per e-mail weten dat ze meer geld kunnen gebruiken:
Following our experiences and successes in 2017 and 2018, we’ve opened a second round of funding for investors looking to join us as we sharpen our focus on projects likely to lead to commercial viability while also pushing human knowledge and capability forward.
Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 27 jul 2019 17:31

Ik vond het volgende bericht van gisteren op Fox News een goede reden voor een kleine update.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 08 aug 2019 02:46

De ufo-conditionering in volle gang.

Bernie Sanders pledges to reveal info on aliens if he wins in 2020

Die Bernie toch. :) Gaat ie ook al meedoen met wat het TTSA circus heeft veroorzaakt..

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 10 aug 2019 15:20

Labyrint schreef:
08 aug 2019 02:46
De ufo-conditionering in volle gang.

Bernie Sanders pledges to reveal info on aliens if he wins in 2020

Die Bernie toch. :) Gaat ie ook al meedoen met wat het TTSA circus heeft veroorzaakt..
Net zoals Hillary Clinton ook reeds zei. De Franse overheid vindt de buitenaardse hypothese de sterkste en deze status blijkt m.i. goed uit deze discussie. De Engelse regering heeft naar buiten gebracht dat ''That UAPs exist is indisputable: credited with the capability to land, take off, accelerate to exceptional velocities, can reportedly alter the direction suddenly and clearly can exhibit aerodynamic characteristics well beyond known aircrafts or missiles, either manned or unmanned''. Tel daar de openbaring en de beelden van het Pentagon, de gigantische hoeveelheid professionele getuigen, radarbeelden, infrarood-opnames bij op, dan hebben we duidelijk het over een serieus te nemen fenomeen.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 21 aug 2019 07:01

To the Stars Academy schud weer even aan de bel.

Duidelijk.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 14 sep 2019 09:20

De mening van Michio Kaku over de situatie op een ufo congres. Bijzonder dat Michio Kaku zich daar laat zien.
https://news.yahoo.com/a-turning-point- ... 05631.html

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 18 sep 2019 21:40

Het is volledig bevestigd: klik. Deze vliegende schotels die anticiperen en zich met aanzienlijk grotere snelheden dan alle bekende aardse technologie voortbewegen en door zowel radar, infrarood als door professioneel personeel zijn vastgelegd, zijn authentiek. Een vrij grote stap vooruit -- zeker nadat het Pentagon reeds het bestaan van een voormalig geheim project hieromtrent had toegegeven.

Nu hoeven we alleen nog te discussiëren over wat het zijn.

Plaats reactie