Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

heeck
Superposter

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door heeck » 01 dec 2018 11:39

ChaimNimsy schreef:Heb je een inhoudelijk argument dat de achterliggende theorie voor het vervormen van de ruimte weerlegt? Of beperk je je tot het verwijzen naar mislukte tests van heel andere zaken waarvan de correctheid theoretisch nergens was aangetoond?
Nee, natuurlijk niet want ik ben geen natuurkundige noch heb ik kennis van voortstuwingssystemen voor hitech vliegende tapijten.
Dankzij het zelf nalopen waartoe jij me motiveerde, vat ik ongeveer voldoende vanuit welke hoek het draadje inspiratie wordt uitgesponnen.
Het wel/niet inschatten van buitenaards leven met de vereiste graad van technisch kunnen is daarbij irrelevant geworden.

Mijn verwijzen naar de mislukte tests ging me niet om het mislukken ervan, maar om het nut van prototypes bouwen waarmee een eerste stap bij het onderscheiden van waan en werkelijkheid wordt gezet.
Ook als het gaat om ESP en wegen van kwanta.

Eens kijken of ik een leuk algoritme kan maken voor Shisen-Sho; dat vind ik leuker.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 01 dec 2018 14:31

ChaimNimsky,

Afsluitende verduidelijking
the proof of the pudding is in the eating

Theoretische bewijzen hebben altijd het risico dat niet alle uitkomsten op de werkelijkheid van toepassing zijn.
Buiten de werkelijkheid kan je theoretisch wel eens iets bewijzen.

Werkende prototypes zijn het paadje van theorie naar praktijk.

Roeland

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 01 dec 2018 16:34

heeck schreef:
01 dec 2018 14:31
ChaimNimsky,
Uiteraard. Ik hoop dat we het daar reeds vanaf het begin over eens waren.

Bij de waardebepaling van een hypothese zijn we aangewezen op de kwaliteit van de reeds aanwezige informatie en theoretisch bewijs is een factor die daarbij meeweegt; de meest betrouwbare indicatie voorhanden van een paadje richting praktisch bewijs.
ChaimNimsy schreef:Heb je een inhoudelijk argument dat de achterliggende theorie voor het vervormen van de ruimte weerlegt? Of beperk je je tot het verwijzen naar mislukte tests van heel andere zaken waarvan de correctheid theoretisch nergens was aangetoond?
Nee, natuurlijk niet want ik ben geen natuurkundige noch heb ik kennis van voortstuwingssystemen voor hitech vliegende tapijten. Dankzij het zelf nalopen waartoe jij me motiveerde, vat ik ongeveer voldoende vanuit welke hoek het draadje inspiratie wordt uitgesponnen.
Het is een wetenschappelijk onderbouwd concept dat theoretisch klopt. Dat is aantoonbaar de status.
Het wel/niet inschatten van buitenaards leven met de vereiste graad van technisch kunnen is daarbij irrelevant geworden.
Dat is incorrect. Vooropgesteld dat we niet de enige soort in dit heelal zijn die intelligent is, geldt dat indien wij ruimte kunnen vervormen, er geen reden meer is te veronderstellen dat eventueel andere intelligente soorten het niet kunnen.

Theoretische bewijzen hebben altijd het risico dat niet alle uitkomsten op de werkelijkheid van toepassing zijn. Buiten de werkelijkheid kan je theoretisch wel eens iets bewijzen.
De pudding staat in de ijskast. Bij een weddenschap kies ik het liefst de best onderbouwde optie. Zou je een voorbeeld kunnen geven van iets dat theoretisch is bewezen maar in de praktijk niet bestaat, alvorens af te sluiten?

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 02 dec 2018 10:21

ChaimNimsky schreef:
01 dec 2018 16:34
heeck schreef:
01 dec 2018 14:31
ChaimNimsky,
1)
Uiteraard. Ik hoop dat we het daar reeds vanaf het begin over eens waren.

Bij de waardebepaling van een hypothese zijn we aangewezen op de kwaliteit van de reeds aanwezige informatie en theoretisch bewijs is een factor die daarbij meeweegt; de meest betrouwbare indicatie voorhanden van een paadje richting praktisch bewijs.
Nee, natuurlijk niet want ik ben geen natuurkundige noch heb ik kennis van voortstuwingssystemen voor hitech vliegende tapijten. Dankzij het zelf nalopen waartoe jij me motiveerde, vat ik ongeveer voldoende vanuit welke hoek het draadje inspiratie wordt uitgesponnen.
Het is een wetenschappelijk onderbouwd concept dat theoretisch klopt. Dat is aantoonbaar de status.
2)
Dat is incorrect. Vooropgesteld dat we niet de enige soort in dit heelal zijn die intelligent is, geldt dat indien wij ruimte kunnen vervormen, er geen reden meer is te veronderstellen dat eventueel andere intelligente soorten het niet kunnen.

Theoretische bewijzen hebben altijd het risico dat niet alle uitkomsten op de werkelijkheid van toepassing zijn. Buiten de werkelijkheid kan je theoretisch wel eens iets bewijzen.
3)
De pudding staat in de ijskast. Bij een weddenschap kies ik het liefst de best onderbouwde optie. Zou je een voorbeeld kunnen geven van iets dat theoretisch is bewezen maar in de praktijk niet bestaat, alvorens af te sluiten?
ad 1)
Als we het daar over eens zijn, dan is het waarderen van hypotheses alleen interessant voor het rangschikken van de mogelijk uitvoerbare proefnemingen. Onuitvoerbare proefnemingen, tja die mogen in de ijskast. Als die groot genoeg is.

ad 2)
Je zit er naast, want verder onderzoek van/naar deze Albucierre-drive staat geheel los van veronderstellingen of rekenpartijen a la Drake over buitenaards leven. Of die rekenpartijen nu wel of niet reeel zijn doet er voor een menselijk vervormen van tijd/ruimte niet toe.

ad 3)
De reeks van priemgetallen kent geen einde, maar in de praktijk van bijvoorbeeld de evolutie of het nog fundamenteler periodiek systeem der elementen zie je die eindeloosheid niet gepractiseerd/weerspiegeld.

Roeland

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 02 dec 2018 14:10

heeck schreef:
02 dec 2018 10:21
1)
ad 1)
Als we het daar over eens zijn, dan is het waarderen van hypotheses alleen interessant voor het rangschikken van de mogelijk uitvoerbare proefnemingen. Onuitvoerbare proefnemingen, tja die mogen in de ijskast. Als die groot genoeg is.
ad 2)
Je zit er naast, want verder onderzoek van/naar deze Albucierre-drive staat geheel los van veronderstellingen of rekenpartijen a la Drake over buitenaards leven. Of die rekenpartijen nu wel of niet reeel zijn doet er voor een menselijk vervormen van tijd/ruimte niet toe.

ad 3)
De reeks van priemgetallen kent geen einde, maar in de praktijk van bijvoorbeeld de evolutie of het nog fundamenteler periodiek systeem der elementen zie je die eindeloosheid niet gepractiseerd/weerspiegeld.
Roeland
1) Aangezien energie theoretisch geen onoverkomelijk probleem meer vormt en het theoretisch kloppend concept eveneens theoretisch uitvoerbaar is, zijn ze bezig het uit de koelkast te halen. Dat maakt het concept tot een mogelijk uitvoerbare proefneming. Vandaar dat de NASA daadwerkelijk met dit reeds plausibel genoemde ontwerp gaat experimenteren.

2) Ook dat is incorrect. De formule van Drake heeft er niets mee te maken, dat klopt, omdat deze simpelweg een heel ander doel heeft. Ik heb onze discussie in een kansberekening gezet en daarbij staan de eerste factoren logischerwijs gelijk aan die van Drake (N, R*, ne, fl en fi), maar r is een toegevoegde factor die in direct verband staat met fc & L uit de Drake formule (waar fc bij r staat voor het ontwikkelen van technologie & L bij r voor het overleven van die technologie), aangezien beiden aantoonbaar worden vergroot indien aan r (het ontwikkelen van technologie die in staat is andere sterrenstelsels te bereiken, om anders met ruimte & tijd om te gaan) is voldaan. Dit giet een discussie over een speculatief fenomeen keurig in een correcte concrete formule waarmee er aantoonbaar wat over de kans kan worden gezegd waarmee in discussies telkens subjectief en onnauwkeurig wordt gestoeid. Er kan bijv. worden aangetoond dat indien geen van de factoren gelijkstaat aan 0, de uitkomst verandert van onmogelijk in mogelijk. En indien we de factoren invullen aan de hand van de reeds aanwezige informatie, kom je wel degelijk tot een uitkomst waarbij de kans dat intelligent leven ons kan bereiken groter is dan de kans dat men ons niet kan bereiken. Met beschikbare informatie & kansrekening valt wat te zeggen over de kracht van een hypothese zonder het speculatieve te verlaten.

3) De reeks van priemgetallen kent ook in de praktijk geen einde. Stel n is een geheel getal groter dan 1. De getallen n en n + 1 verschillen slechts 1 en hebben dus geen gemeenschappelijke priemfactoren. Dat betekent dat het getal N2 = n(n + 1) ten minste twee verschillende priemfactoren heeft. Voor de getallen N2 en N2 + 1 geldt hetzelfde: zij verschillen slechts 1 en moeten dus ten minste twee verschillende priemfactoren hebben. Het getal N3 = N2( N2 + 1) = n(n + 1)[ n(n + 1) + 1] heeft dus minimaal drie verschillende priemfactoren. Dit proces kan eindeloos worden voortgezet: het getal Nk heeft ten minste k priemfactoren. Omdat dit voor elk positief geheel getal k geldt, kan de rij priemgetallen nooit ophouden & zul je in de praktijk nooit een einde vinden aan de reeks.

Vervolgens pas je de oneindigheid aan priemgetallen toe op een gelimiteerd fenomeen: het periodiek systeem van de elementen en evolutie. Dat is zoiets als een dobbelsteen gooien, waarna de uitkomst van de worp per definitie verschilt van de kwantiteit aan voorafgaande mogelijkheden. Er kan niet worden gesteld dat de uitkomst van een oneindige reeks aan mogelijkheden gelijkstaat aan oneindig. De reeks aan priemgetallen kent - als gezegd - ook in de praktijk geen einde. Daarentegen beperkt de verwezenlijking van een oneindig aantal aan mogelijkheden zich tot een eindig aantal uitkomsten (zoals bijv. het periodiek systeem van de elementen en evolutie). Bijv. in zwarte gaten of in de eerste singulariteit vervalt het verleden en liggen er een oneindig aantal toekomsten besloten binnen iedere beginstatus (en de kromming van de ruimtetijd wordt overigens eveneens oneindig). Uiteindelijk verwezenlijkt zich uit deze oneindigheid een gelimiteerd aantal uitkomsten.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 03 dec 2018 10:18

ChaimNimsky,

Het garen is op er valt niets nieuws meer bij te spinnen zonder eerst weer uit te halen.

ad 1)
Laat maar zien wat NASA weet te demonstreren

ad 2)
Geen doelpalen verschuiven, want dit punt ging eerder over da kans op buitenaards leven, die los staat van het practisch aantonen via het specifieke Albucierre White (Juday) Warp drive principe-onderzoek

ad 3)
Klopt.
Mijn voorbeeld laat inderdaad zien dat er wiskundes bestaan die in de praktijk niet voorkomen.
Het omgekeerde kan je nu gezien je gereedschappenkist zelf ook afleiden.

Samen illustreert dat wat ik beweer, namelijk dat bewezen wiskundige constructies geen bewijs impliceren voor het bestaan van het theoretisch bewezene in de bestaande of realiseerbare werkelijkheid.

En dat slaat dan mogelijk terug op de Alcubierre warp drive:
Projecties van wiskundige bewijzen op de werkelijkheid zijn geen garantie voor het bestaan van een reeel pendant.

En nu ga ik weer lekker kliederen met Shisen Sho en de mistige vraag over het wel met hoofd en hand snel oplosbaar zijn en het niet in een model kunnen onderbengen wat ik kennelijk kan.

Roeland

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 03 dec 2018 11:52

heeck schreef:
03 dec 2018 10:18
ChaimNimsky,

Het garen is op er valt niets nieuws meer bij te spinnen zonder eerst weer uit te halen.

ad 1)
Laat maar zien wat NASA weet te demonstreren

ad 2)
Geen doelpalen verschuiven, want dit punt ging eerder over da kans op buitenaards leven, die los staat van het practisch aantonen via het specifieke Albucierre White (Juday) Warp drive principe-onderzoek

ad 3)
Klopt.
Mijn voorbeeld laat inderdaad zien dat er wiskundes bestaan die in de praktijk niet voorkomen.
Het omgekeerde kan je nu gezien je gereedschappenkist zelf ook afleiden.

Samen illustreert dat wat ik beweer, namelijk dat bewezen wiskundige constructies geen bewijs impliceren voor het bestaan van het theoretisch bewezene in de bestaande of realiseerbare werkelijkheid.

En dat slaat dan mogelijk terug op de Alcubierre warp drive:
Projecties van wiskundige bewijzen op de werkelijkheid zijn geen garantie voor het bestaan van een reeel pendant.

En nu ga ik weer lekker kliederen met Shisen Sho en de mistige vraag over het wel met hoofd en hand snel oplosbaar zijn en het niet in een model kunnen onderbengen wat ik kennelijk kan.

Roeland
1) Nu floep je weer argumentloos van de aantoonbaar correcte theorie naar de nog-niet-bestaande praktijk. We discussiëren over een hypothese aangezien de praktijk nog niet is verwezenlijkt, dus je kunt je in die praktijk-gap verschuilen en argumentloos tegen de aantoonbaar correcte theorie blijven aantrappen. Maar om je getrap serieus te kunnen nemen, zal moeten worden aangetoond dat het reeds aangetoonde incorrect is. En daarvoor draag je logischerwijs geen argumenten aan; ik zie je slechts trappen naar de praktijk zonder de achterliggende theorie te weerleggen. De pudding staat echt in de koelkast.

2) Allereerst is het een theoretisch aantoonbaar kloppend concept, terwijl de naam het tegengestelde doet vermoeden. Door naar de naam te accentueren draag je geen argumenten aan. Ten tweede hebben we het reeds gehad over de kans op buitenaards leven, die enorm is. Beide zijn factoren binnen dezelfde kansberekening.

3) Nee, je haalt eenvoudig de kwantiteit aan mogelijkheden en het resultaat door elkaar door de aantoonbare oneindigheid aan priemgetallen toe te passen op een aantoonbaar gelimiteerd fenomeen. Je suggereert dat aangezien het resultaat niet gelijkstaat aan de kwantiteit aan mogelijkheden, de kwantiteit niet bestaat. Die conclusie is aantoonbaar incorrect. Ik heb hierboven notabene de daadwerkelijke oneindigheid van de priemgetallen bewezen. Daar heb je niet aan getornd. De theorie zegt nergens dat een oneindig aantal resultaten binnen het periodiek systeem van de elementen bestaat, maar dat er een oneindig aantal mogelijkheden bestaan waarvan er een begrensd aantal wordt verwezenlijkt.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 03 dec 2018 12:32

ChaimNimsky,

Ik ben, ik herhaal het voor geloof ik wel de derde keer, niet in staat de onderhavige theoretische correctheid persoonlijk af te checken.

Daarmee ben ik veroordeeld tot het "toon maar aan" of jouw theoretisch overtuigd zijn van de A.-drive zijn weerslag in de werkelijkheid kan krijgen.

Dat je weer de kans op buitenaards leven aandraagt maakt mij zelfs achterdochtig, want die kans -ook dat herhaal ik voor de zoveelste keer- heeft niets te maken met de uitkomsten van het al enkele jaren lopende NASA-White-onderzoek in deze.

Wat betreft ons puntje drie haal ik wat mijn schouders op omdat ik een te grote achterdocht heb tegen het projecteren van welk model ook, inclusief dus wiskundige, op de (realiseerbare) werkelijkheid.

Ik zie wel wat er uikomt.

Roeland

Mullog
Ervaren pen

Bericht door Mullog » 03 dec 2018 12:40

ChaimNimsky schreef:
02 dec 2018 14:10
3) De reeks van priemgetallen kent ook in de praktijk geen einde. Stel n is een geheel getal groter dan 1. De getallen n en n + 1 verschillen slechts 1 en hebben dus geen gemeenschappelijke priemfactoren. Dat betekent dat het getal N2 = n(n + 1) ten minste twee verschillende priemfactoren heeft. Voor de getallen N2 en N2 + 1 geldt hetzelfde: zij verschillen slechts 1 en moeten dus ten minste twee verschillende priemfactoren hebben. Het getal N3 = N2( N2 + 1) = n(n + 1)[ n(n + 1) + 1] heeft dus minimaal drie verschillende priemfactoren. Dit proces kan eindeloos worden voortgezet: het getal Nk heeft ten minste k priemfactoren. Omdat dit voor elk positief geheel getal k geldt, kan de rij priemgetallen nooit ophouden & zul je in de praktijk nooit een einde vinden aan de reeks.
Ik begrijp deze redenatie niet. Als ik het uitvoer, beginnend bij 2, dan loopt de reeks niet op zoals je zegt. Tenzij ik iets fout doe (alvast excuses voor de niet zo fraaie layout van de tabel, geen idee hoe ik dat beter kan doen)

Nr.---n--n+1-n(n+1)---Ontbinding
N2.---2.----3.----6.------2*3
N3.---3.----4.----12.----2*2*3
N4.---4.----5.----20.----2*2*5
N5.---5.----6.----30.----2*3*5
N6.---6.----7.----42.----2*3*7
N7.---7.----8.----56.----2*2*2*7
N8.---8.----9.----72.----2*2*2*3*3
N9.---9.----10---90.----2*3*3*5
N10.-10.---11---110----2*5*11
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)

axxyanus
Moderator

Bericht door axxyanus » 03 dec 2018 13:10

Mullog schreef:
03 dec 2018 12:40
ChaimNimsky schreef:
02 dec 2018 14:10
Ik begrijp deze redenatie niet. Als ik het uitvoer, beginnend bij 2, dan loopt de reeks niet op zoals je zegt. Tenzij ik iets fout doe (alvast excuses voor de niet zo fraaie layout van de tabel, geen idee hoe ik dat beter kan doen)

Nr.---n--n+1-n(n+1)---Ontbinding
N2.---2.----3.----6.------2*3
N3.---3.----4.----12.----2*2*3
Als ik het goed begrijp moet dat zijn:
N3.---6.----7.----42.----2*3*7
N4.--42.--43.-1806.----2*3*7*43
N5. 1806, 1807, 3263442 2*3*7*13*43*139
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
Mijn Unitarian Jihad Naam: Sister Sabre of Patience; Haal de jouwe hier
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 03 dec 2018 13:16

heeck schreef:
03 dec 2018 12:32
ChaimNimsky,

Ik ben, ik herhaal het voor geloof ik wel de derde keer, niet in staat de onderhavige theoretische correctheid persoonlijk af te checken. Daarmee ben ik veroordeeld tot het "toon maar aan" of jouw theoretisch overtuigd zijn van de A.-drive zijn weerslag in de werkelijkheid kan krijgen.
Eigen onkunde is geen argument. Het staat ieder echter vrij om argumentloos uit een discussie te stappen.
Dat je weer de kans op buitenaards leven aandraagt maakt mij zelfs achterdochtig, want die kans -ook dat herhaal ik voor de zoveelste keer- heeft niets te maken met de uitkomsten van het al enkele jaren lopende NASA-White-onderzoek in deze.
Uiteraard zijn het twee losstaande factoren -- niemand die het tegendeel wil beweren. Deze discussie gaat over de kans dat buitenaards leven ons heeft bereikt. Daarvoor is een kansberekening gemaakt waarin beide factoren een rol spelen. Om in te kunnen gaan op de buitenaardse hypothese waarover dit draadje gaat, zijn beide van belang.
Wat betreft ons puntje drie haal ik wat mijn schouders op omdat ik een te grote achterdocht heb tegen het projecteren van welk model ook, inclusief dus wiskundige, op de (realiseerbare) werkelijkheid. Ik zie wel wat er uikomt.
Achterdocht is evenmin een argument. Subjectieve zaken zijn voor een andere discussie. We hebben reeds een wiskundig onderbouwde uitkomst die de kracht van de hypothese toont. Veel meer kunnen we in een discussie over een speculatief fenomeen niet doen. Of die onmiskenbaar relevante theoretische onderbouwing wordt begroet met het ophalen van je schouders en een gebrek aan kennis erop in te gaan, zal hem een worst zijn. Als gezegd, staat het ieder vrij om argumentloos uit een discussie te stappen.
axxyanus schreef:
03 dec 2018 13:10
Als ik het goed begrijp moet dat zijn:
N3.---6.----7.----42.----2*3*7
N4.--42.--43.-1806.----2*3*7*43
N5. 1806, 1807, 3263442 2*3*7*13*43*139
Ja.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 04 dec 2018 10:04

ChaimNimsky schreef:Veel meer kunnen we in een discussie over een speculatief fenomeen niet doen.
Voor ik het vergeet: Dank voor het attenderen op een mij onbekend theoretisch fenomeen!

Jij kiest voor een dicussie vervolgen binnen de speculatie en ik ga er voor om net als bij pokeren te "zien" wat er onder de beker zit.

Jij zal je spelgenoten kunnen vinden en zelf blijf ik ook niet alleen:
https://www.universetoday.com/89074/wha ... arp-drive/ van 19 januari 2018
In 2013, Dr. White and members of Eagleworks published the results of their 19.6-second warp field test under vacuum conditions. These results, which were deemed to be inconclusive, were presented at the 2013 Icarus Interstellar Starship Congress held in Dallas, Texas.
At present, such a thing just doesn’t seem to be entirely within the realm of possibility. And attempts to prove otherwise remain unsuccessful or inconclusive. But as history has taught us, what is considered to be impossible changes over time. Someday, who knows what we might be able to accomplish?

But until then, we’ll just have to be patient and wait on future research.
We have written many articles about the Alcubierre “Warp” Drive for Universe Today. Here’s Warp Drives Probably Impossible After All, Warp Drives and Cloaking Devices not just Science Fiction Anymore, Warp Drive May Come with a Killer Downside, Astronomy Without a Telescope – Warp Drive on Paper, and Zoom, Zoom, Zoom: Gorgeous Warp Ship Design Delights The Internet.
Na 2013 lijkt er zo op eerste gezicht geen opzienbarende vooruitgang te zijn geweest bij het onderzoek van White cs.

Roeland

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 04 dec 2018 10:14

Wetenschappers hebben al lang aangetoond dat die banga pyramides voor energiestromen zorgen. Radar en Kassa heb ik die info gemaild, inclusief de bronnen, omdat ik toevallig die documentaire erover zag. Zowel Radar als Kassa zaten er wel de spot mee te drijven maar later toen ik ze die mail stuurde zwegen ze als het graf.
Bert AW,

Graag namen, links naar publikaties en niet te vergeten je mails aan Radar en Kassa, want onmeetbare energiestromen en strijdigheden met de bekende natuurwetten moeten dan toch opzienbarend nieuws zijn wat ze niet zomeer kunnen veronachtzamen.

Tenzij jij net als Cees Dekkers een geloof weet te hanteren dat naast je rationele vermogens staat.
viewtopic.php?f=46&t=17601

Dan deel ik de mening van Korthoff dat Cees Dekkers niet in labjas over zijn god en bijbehorende wonderen mag praten.
Hier is het ook een soort lekenlab waar wonderen niet worden geloofd.

Roeland

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 05 dec 2018 01:23

heeck schreef:
04 dec 2018 10:04
Jij kiest voor een dicussie vervolgen binnen de speculatie en ik ga er voor om net als bij pokeren te "zien" wat er onder de beker zit.
Het herhaald verklaren af te wachten voegt aan een discussie niet meer toe dan het herhaald verklaren af te wachten.
Voor ik het vergeet: Dank voor het attenderen op een mij onbekend theoretisch fenomeen!
Geen dank. Geen dank.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 06 dec 2018 22:21

BertAWRvB schreef:
06 dec 2018 19:49
Zoek op YouTube 'Ed Grimsley' en ergens in de filmpjes is het
> bewijs te zien.
Als er al bewijs is waarom staat de media daar dan niet vol van?

BertAWRvB schreef:
02 dec 2018 02:52

Het Zwitserse leger bespreekt geregeld met Billie Meier over de informatie die Billie Meier krijgt van de bewoners van de Pleijaden.

Daar heb je vast wel een betrouwbare bron voor?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Plaats reactie