Ontmoet de refo's.

Hier kun je allerlei zaken kwijt die van invloed zijn op of te maken hebben met cultuur. Bijvoorbeeld culturele gebruiken, taal, beschavingsgeschiedenis, maar ook kunst, architectuur of muziekgeschiedenis.

Moderator: Moderators

malou
Forum fan

Re: Ontmoet de refo's.

Bericht door malou » 11 jul 2019 09:22

Petra schreef:
11 jul 2019 09:15
malou schreef:
11 jul 2019 09:12

Hahaha..dank petra
Klopt helemaal... :D

Nou ja..op zich heb ik niets tegen de zondagsrust....is op zich wel lekker rustig...

Maar ja...point taken :wink:
:lol: :lol: Nou ...beter je leven zou ik zeggen!
Wordt anders zo eentonig hiero. (gaaaaaaaaap)
Ik ga weer een beetje werken. (Of iig zo geconentreerd naar m'n scherm kijken dat het lijkt alsof).
Ja..doe je best...niets is wat het lijkt.
Sterkte.. 8*)

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 11 jul 2019 15:00

Fenomeen schreef:
10 jul 2019 20:56
PietV schreef: ziektes
U kunt hier oefenen:

https://www.youtube.com/watch?v=TMIcjY_TQRQ

Een bijzondere tentoonstelling, de foto van de oudere dame vind ik erg mooi.
Aha de ereleden van de bond tegen vloeken :) .
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 11 jul 2019 15:09

malou schreef:
11 jul 2019 08:39
Ik ben daar opgegroeid en heb ervaren dat de schijnheiligheid daar hoog in het vaandel staat bij velen.
En zelfs in het DNA schijnt te zitten.....
En ook oordelen en veroordelen...
Bizarre wereld, de hypocrisie druipt er van af. Ik zit er regelmatig tussen. Materialisten eerste klas. Vroeger stond de tv goed weggestopt zodat de buurt niet kon zien dat er gekeken werd. Nu zitten ze op de computer te kijken naar de buitenwereld. En ik vraag me altijd af wat ze liever lezen, de terdege, rd, gezinsgids, vorsten of de privé. Hun beurzen zijn voor de echte snobs. Maar als het gaat om hun kerk en er moet een miljoen op tafel komen dan ligt het er binnen de kortste keren. Want stel je eens voor dat het exclusieve winstdelingsplan in het hiernamaals op hen wacht.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

Petra
Banned

Bericht door Petra » 12 jul 2019 04:42

Fenomeen schreef:
10 jul 2019 20:56
U kunt hier oefenen:

https://www.youtube.com/watch?v=TMIcjY_TQRQ

Een bijzondere tentoonstelling, de foto van de oudere dame vind ik erg mooi.
Heremetiet zeg :shock: Ik was al snel uitgekeken. Ze zijn wel vrij beperkt in hun woordenschat.
Schelden... daar had ik ooit 's een topic over geopend; Schelden doet nu eenmaal zeer met de Beschaafde Tango van Robert Long, weet je nog.
Oefening baart kunst.. dus misschien kunnen ze daar hun fulmineren wat mee 'verrijken'.
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned

Plaats reactie