Afgekeurd wegens overtreding quoteregels

Hierin worden grove overtredingen geplaatst waar de beheerders van https://www.freethinker.nl" onclick="window.open(this.href);return false; uitdrukkelijk afstand van nemen.

Moderator: Moderators

Gesloten
HenkM
Superposter

Re: Waarom Genesis?

Bericht door HenkM » 16 apr 2015 09:58

Henry II schreef: En gelukkig kent het Boeddhisme geen scheppingsverhaal, dat scheelt een boel ellende.
Ook geen goden. Want een ieder is zijn/haar eigen god .... oh ... dat maakt dat er miljoenen van zijn .... hhmmmm

Overbodig quotegedeelte verwijderd.
Maria.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)

iznogoodh
Banned

Bericht door iznogoodh » 16 apr 2015 10:55

Nu wordt er weer een citaat aan mij toegeschreven! Onverdraaglijk.
Inmiddels hersteld
Bonjour

HenkM
Superposter

Bericht door HenkM » 16 apr 2015 11:20

HenkM schreef:
iznogoodh schreef: En gelukkig kent het Boeddhisme geen scheppingsverhaal, dat scheelt een boel ellende.
Ook geen goden. Want een ieder is zijn/haar eigen god .... oh ... dat maakt dat er miljoenen van zijn .... hhmmmm

Overbodig quotegedeelte verwijderd.
Maria.
dat was kennelijk niet overbodig. Zie de opmerking van iznogood.
Op deze manier raakt het verband zoek.

Je reageerde direct op Henry met een oneliner.
De reactie van Iznogood kwam na mijn foute quote verbetering, die niet zonder goede reden gedaan is.
Je hebt lak aan de forumregels en aan de eindeloze aanwijzingen eerder gedaan tbv. van een nieuweling.
Je weet dat dit goed zou zijn voor waarschuwingen.
Maria
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)

Bonjour
Site Admin

Bericht door Bonjour » 16 apr 2015 11:47

Als jullie je eens fatsoenlijk aan de quoteregels zouden houden, zou het veel duidelijker blijven. Dan waren verbanden zichtbaarder. En als het dan het corrigeren eens mis gaat, dan ook nog zo'n commentaar leveren is ongepast.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

Maria
Moderator

Bericht door Maria » 16 apr 2015 11:56

Mijn excuses voor mijn "verbetering".
Is niet goed te praten.
Dank je Bonjour.

Verder knoop nou eens goed in de oren wat Bonjour wat schrijft.
Ik ben het langzamerhand spuugzat om het quotegedrag aan te kaarten.

Wie zich hieraan schuldig maakt blijkt lak te hebben aan alle inspanningen hier om het forum leesbaar te houden.
De aanwijzingen en opmerkingen in bruin worden door een paar users totaal genegeerd.

Lees nog eens de forumregels over quoten
Een aantal van de users heeft er gewoon lak aan.
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

HenkM
Superposter

Bericht door HenkM » 16 apr 2015 13:06

Bericht met klacht weggehaald.
Het is nooit toegestaan om te reageren op rode moderator ingrepen. Dat kan per pb of in de klachten rubriek.
Bonjour

HenkM
Superposter

Bericht door HenkM » 16 apr 2015 13:49

Weer een reactie op modingreep weggehaald.
Het is nooit toegestaan om te reageren op rode moderator ingrepen. Dat kan per pb of in de klachten rubriek.
Ik ben hier heel consequent in. Zelfs de kleinste reactie gooi ik gelijk weg.
Bonjour

Gralgrathor
Diehard

Bericht door Gralgrathor » 16 apr 2015 13:54

Weer een reactie op modingreep weggehaald.
Ik ben hier heel consequent in. Zelfs de kleinste reactie gooi ik gelijk weg.
Bonjour
If I want to manufacture biological weapons with my copy of iTunes, I will, fascists. Ditch this bullshit. -- Maddox

Gesloten