Off topic en op de man, na moderatie ingreep in Cultuur

Hierin worden grove overtredingen geplaatst waar de beheerders van https://www.freethinker.nl" onclick="window.open(this.href);return false; uitdrukkelijk afstand van nemen.

Moderator: Moderators

Gesloten
Giovedico delle Fate
Ervaren pen

Off topic en op de man, na moderatie ingreep in Cultuur

Bericht door Giovedico delle Fate » 12 mar 2018 17:06

Dolce Vita schreef:
12 mar 2018 16:13
Giovedico delle Fate schreef:
12 mar 2018 15:36
Rereformed schreef:
12 mar 2018 15:14

Leuk dat je het topic weer on-topic brengt met een referentie naar het christendom.
Maar wacht even... Een referentie naar het Christendom is bij lange na niet voldoende om weer on-topic te zijn.

Ik zie met de beste wil van de wereld niet hoe UFO's iets te maken hebben met cultuur binnen het Christendom.

Het moet hier gaan om 'verheffende' zaken zoals muziek, beeldende kunst en architectuur.
Dan heb je de cultuur van het christendom bepaald niet goed bekeken...... en ook o.a. Ezechiël niet goed gelezen.

Je komt toch uit de katholieke kerk? Heb je dan ook nog nooit al die astronomische klokken gezien? Nog nooit een kathedraal bezocht die er zo een had? Ook nog nooit gehoord van de grootste astronomische telescoop die in het bezit is van het Vaticaan en die zich op Mount Graham bevindt????
Beste 'professor' Dolce Vita,
Wie denkt u eigenlijk wel dat u bent, dat u meent mij aan de hand van uw – op werkelijk helemaal niets gebaseerde – vooronderstellingen de maat te kunnen nemen betreffende zaken als de cultuur binnen het Christendom?
Ik stel voor dat u met onmiddellijke ingang uw aandacht verlegt; weg van dit forum van vrijdenkers naar, bijvoorbeeld https://www.ninefornews.nl of http://www.hinduism.co.za. Daar zult u vast en zeker gehoor vinden voor uw theorieën.

Dolce Vita
Geregelde verschijning

Re: Cultuur binnen het christendom.

Bericht door Dolce Vita » 12 mar 2018 17:23

12 mar 2018 17:06
Dolce Vita schreef:
12 mar 2018 16:13
12 mar 2018 15:36

Maar wacht even... Een referentie naar het Christendom is bij lange na niet voldoende om weer on-topic te zijn.

Ik zie met de beste wil van de wereld niet hoe UFO's iets te maken hebben met cultuur binnen het Christendom.

Het moet hier gaan om 'verheffende' zaken zoals muziek, beeldende kunst en architectuur.
Dan heb je de cultuur van het christendom bepaald niet goed bekeken...... en ook o.a. Ezechiël niet goed gelezen.

Je komt toch uit de katholieke kerk? Heb je dan ook nog nooit al die astronomische klokken gezien? Nog nooit een kathedraal bezocht die er zo een had? Ook nog nooit gehoord van de grootste astronomische telescoop die in het bezit is van het Vaticaan en die zich op Mount Graham bevindt????
Wie denkt u eigenlijk wel dat u bent, dat u meent mij aan de hand van uw – op werkelijk helemaal niets gebaseerde – vooronderstellingen de maat te kunnen nemen betreffende zaken als de cultuur binnen het Christendom?
Ik stel voor dat u met onmiddellijke ingang uw aandacht verlegt; weg van dit forum van vrijdenkers naar, bijvoorbeeld https://www.ninefornews.nl of http://www.hinduism.co.za. Daar zult u vast en zeker gehoor vinden voor uw theorieën.
Om je op jouw manier te antwoorden (want zelfs een dag geduld heb je nog niet eens, meneer dient constant stante pede zijn antwoordjes en dat graag in blokjes gesneden aan het vorkje):

Beste "donderdaggeborene van het feeënrijk",

Ik zal inderdaad voor en wegens lieden die zich gedragen en zich voordoen zoals jij, dit forum verlaten. Men mag mij uitschrijven. Ik begrijp inmiddels volkomen wat men in de regel van een aantal van dit forum zegt. Maar nu heb ik dan zelf kennis ermee gemaakt.

Veel succes op je pad.

@ het moderaat: gelieve mij definitief uit te schrijven. Hartelijk dank voor de geboden mogelijkheid. Ik begrijp nu mijn Bijbel in elk geval nog beter en heb vrede met het laatste boek.

Het ga u allen goed!
Laatst gewijzigd door Dolce Vita op 12 mar 2018 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Only fools take life so seriously that they are constantly hurt.
-Paramahansa Yogananda-

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm » 12 mar 2018 17:34

12 mar 2018 17:06

Weg van dit forum van vrijdenkers...............

Ja, ik heb Dolce Vita op andere fora mee gemaakt en onze denkwijze, visie ligt ver uit elkaar, maar ze wind er geen doekje om wat ze denkt.
Dat is wel weer helder.
Weet je hoe vaak mij de maat gemeten is; zowel op christelijke sites als op Freethinker ( niet onterecht overigen). Ben je zo gauw van slag als iemand denkt je de maat te nemen? Moet deze dan maar gelijk weg van een Vrijdenkers forum? Kom op zeg!!
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan

malou
Forum fan

Bericht door malou » 12 mar 2018 17:38

Gedrag van een dramaqueen imho... :|
Zo hou je het op geen enkel forum uit...

Maar van mij hoeft ze niet weg hoor... :wink:
Er is nu ook een speciaal topic voor haar geopend door Rereformed..
Laatst gewijzigd door malou op 12 mar 2018 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Dolce Vita
Geregelde verschijning

Bericht door Dolce Vita » 12 mar 2018 17:51

malou schreef:
12 mar 2018 17:38
Gedrag van een dramaqueen imho... :|
Zo hou je het op geen enkel forum uit...
Ik hoef niets uit te houden, ben hier niet omdat ik iets nodig zou hebben.

In tegenstelling tot een aantal hier heb ik een leven. Een leven buiten het internet, een leven buiten explosieve, slachtofferolminnende zielepietjes die niet om kunnen gaan met uitgestelde aandacht, onvolwassen figuren, ook al zijn ze 58.

Herhaling: gelieve mij uit te schrijven. Van harte alle goeds aan iedereen. Op verdere reacties zal ik niet meer antwoorden.

D.V. Out.
Laatst gewijzigd door Dolce Vita op 12 mar 2018 17:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Only fools take life so seriously that they are constantly hurt.
-Paramahansa Yogananda-

malou
Forum fan

Bericht door malou » 12 mar 2018 17:52

Jij weet niets over anderen...ook dat verzin je.
Calm down en kijk ook zelf eens in de spiegel,

Gesloten