Credible heeft een storing.

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Peter van Velzen
Moderator

Re: Credible heeft een storing.

Bericht door Peter van Velzen » 04 sep 2016 13:27

Maar voorwaar ik zeg u, sommigen van deze generatie zullen nog in leven zijn als Credible terugkeert! :lol:
Ik wens u alle goeds

malou
Forum fan

Bericht door malou » 04 sep 2016 14:00

Peter van Velzen schreef:Maar voorwaar ik zeg u, sommigen van deze generatie zullen nog in leven zijn als Credible terugkeert! :lol:
:D
[-o<

Doppelgänger
Bevlogen

Bericht door Doppelgänger » 04 sep 2016 14:09

Ik bereid me er alvast op voor dat ik die uitspraak in de verre toekomst 'metaforisch' dan wel 'in de juiste context' moet zien.
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken

Wilsophie
Forum fan

Bericht door Wilsophie » 06 sep 2016 14:38

Je kunt meedoen met het spotten, en je kunt kiezen om hier "verder te gaan" zoals gezegd is, met alle gevolgen van dien. Want welkom ben je nergens als je niet meevaart in het werelds denken.
En als je een mening geeft word je overal afgevoerd of in de prullenmand gedumpt.
Het zij zo.

Wilsophie
Forum fan

Bericht door Wilsophie » 06 sep 2016 14:40

Peter van Velzen schreef:Maar voorwaar ik zeg u, sommigen van deze generatie zullen nog in leven zijn als Credible terugkeert! :lol:
Mensen die lachen om hun eigen grappen vind ik altijd zielig.
Zeker als ze Bijbelsteksten verkeerd toepassen omdat ze niets begrijpen van Gods Woord.

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 06 sep 2016 15:02

Wilsophie schreef:Mensen die lachen om hun eigen grappen vind ik altijd zielig.
Beter nog, lach nooit! Dat deed Jezus tenslotte ook nooit. Wat dat betreft zijn heel wat christenen voorbeeldige volgelingen.
Zeker als ze Bijbelsteksten verkeerd toepassen omdat ze niets begrijpen van Gods Woord.
[-X Vrijdenkers hebben het juist uitstekend begrepen: enkel de armen van geest en zij die kinds worden kunnen er zalig mee worden.
Born OK the first time

malou
Forum fan

Bericht door malou » 06 sep 2016 15:14

Wilsophie schreef:Je kunt meedoen met het spotten, en je kunt kiezen om hier "verder te gaan" zoals gezegd is, met alle gevolgen van dien.
Want welkom ben je nergens als je niet meevaart in het werelds denken.
En als je een mening geeft word je overal afgevoerd of in de prullenmand gedumpt.
Het zij zo.
Wat ik me steeds weer afvraag hoe het toch komt dat behoorlijk veel christenen zulke lange tenen en korte lontjes hebben en dan ook nog vaak de martelaarsrol aannemen...en veelal ook niet in staat zijn tot een zindelijke discussie....
Een vreemd fenomeen.....ik kom dat ook vaak tegen op christelijke sites, dwz. die sites die er nog zijn....maar ook bij eerdere sites die het hebben afgelegd....veel schelden ook daar en agressie tegen andersdenkenden zonder enige onderbouwing...en een gebrek aan fatsoen.

Is daar ook een wetenschappelijke verklaring voor?
Ach, waarschijnlijk een retorische vraag... :|

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 06 sep 2016 18:50

malou schreef: Wat ik me steeds weer afvraag hoe het toch komt dat behoorlijk veel christenen zulke lange tenen en korte lontjes hebben en dan ook nog vaak de martelaarsrol aannemen...
dit lijkt me niet specifiek voor christenen weggelegd. Maar wat mij betreft zitten gelovigen (in welk fenomeen dan ook) vaak in een lus. Een zelfbevestigende lus waar ze (bijna) niet meer uitkomen. Vergeet niet dat een doorsnee christen WEET en niet zomaar gelooft.
Een vreemd fenomeen.....ik kom dat ook vaak tegen op christelijke sites, dwz. die sites die er nog zijn....maar ook bij eerdere sites die het hebben afgelegd....veel schelden ook daar en agressie tegen andersdenkenden zonder enige onderbouwing...en een gebrek aan fatsoen.
Ik vind het teveel moeite om de scheldwoorden op te gaan zoeken op refoweb, maar ik heb er een tiental naar mijn hoofd gekregen. (maar goed, ik weet dat ik bloednageltrekkend kan reageren...)
Is daar ook een wetenschappelijke verklaring voor?
Zelfbescherming. Cognitieve dissonantie.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Philip K. Dick

malou
Forum fan

Bericht door malou » 06 sep 2016 19:13

Helemaal duidelijk dikkemick....niets aan toe te voegen.

Wilsophie
Forum fan

Bericht door Wilsophie » 06 sep 2016 23:13

Ach dat refoweb toch... als je iets wilt lezen, een zinvolle discussie voeren lukt zoals gezegd niet....schuift er een reclameplaatje voor de tekst en moet je dat eerst wegklikken. "Om de kosten te dekken heet dat"...
En Credible was voor mij allang incredible. En zei Wim Sonneveld niet ooit: "Ik heb geen problemen met de Grote Baas, maar wel met Zijn grondpersoneel?". Er rust weinig zegen op de Gristelijke forums. Daar hoeft je geen lange tenen voor te hebben of korte lontjes om dat te signaleren. Dan maar "arm van geest". :^o

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 08 sep 2016 12:46

Ze zijn er weer:

https://credible.nl/topic/27722-een-nie ... nt-1129140" onclick="window.open(this.href);return false;
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

malou
Forum fan

Bericht door malou » 08 sep 2016 16:45

Fish schreef:Ze zijn er weer:

https://credible.nl/topic/27722-een-nie ... nt-1129140" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, maar niet voor iedereen, en nu ook niet wat qua lezen betreft.
Potdicht... :evil3:
Excuses, er is een probleem
Je bent geblokkeerd op deze website

Foutcode: 2S160/4

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 08 sep 2016 20:34

Bij mij werken de links gewoon?

malou
Forum fan

Bericht door malou » 08 sep 2016 20:53

Fish schreef:Bij mij werken de links gewoon?
Jij hebt dan ook nooit een ban gehad waarschijnlijk.... :wink:

Voorheen kon ik daar nog gewoon meelezen....

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 08 sep 2016 20:59

malou schreef: Jij hebt dan ook nooit een ban gehad waarschijnlijk.... :wink:

.
Nee, mocht ooit wel een week buitenspelen. :)

Plaats reactie