Credible heeft een storing.

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Gralgrathor
Diehard

Re: Credible stopt.

Bericht door Gralgrathor » 10 aug 2016 22:43

malou schreef:Mocht het niet meer lukken op credible kan men altijd nog hier terecht... :wink:

http://forum.geloofsgesprek.nl/forum.ge ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, dankjewel, potverpielekes. Nou ben ik daar weer in zo'n eindeloze discussie verzand: http://forum.geloofsgesprek.nl/forum.ge ... 6&p=152859" onclick="window.open(this.href);return false;
If I want to manufacture biological weapons with my copy of iTunes, I will, fascists. Ditch this bullshit. -- Maddox

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 10 aug 2016 23:44

Gralgrathor schreef:[Ja, dankjewel, potverpielekes. Nou ben ik daar weer in zo'n eindeloze discussie verzand:
Ach, Alie staat tenminste nog open voor discussie. :wink:
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

HJW
Diehard

Bericht door HJW » 11 aug 2016 06:58

Wilsophie schreef:Wat ben ik verguisd op internet nadat ik bepaalde onderwerpen had geponeerd. Bedreigingen aan mijn privéadres en zelfs de politie heeft moeten ingrijpen. Leerstelligheden die men in de kerk nooit heeft gehoord worden al snel gezien als dwalingen.
Het niet geloven in wondertekens of genezingen op de wijze zoals de charismatici dat wensen bestempelen je als ongelovige of erger.
Felle kritiek op uitsluiting van bepaalde sacrementen leidde tot waarschuwingen van de crew.
Felle kritiek op het welvaartsevangelie of massahysterische diensten te zien op you tube daarvan werd gezegd dat ik een demente bejaarde was en zelfs werd ik verwezen naar een psych. inrichting. Als credible nog in de lucht was kon ik je er zo naar linken want niemand, maar dan ook niemand keurde deze post af.
Ik heb geen mening over andere sites, ik heb je alleen meegemaakt op credible.
Wat je hier ook weer doet is je helemaal wentelen in de slachtofferrol.
Wat ik je heb zien doen en heb zien reageren op credible........dan kan ik me alles voorstellen bij een (tijdelijke) ban.
Je was bij tijden bot en respectloos.
Mede door jouw bijdragen heb ik op credible een topic geopend met de titel "de bijbel als wapen". En dat is wat je daar regelmatig deed: je gebruikte de bijbel als wapen om anderen te diskwalificeren en aan te vallen.
Niet erg fraai allemaal.

Je geeft aan dat je op refoweb alles keurig volgens de regels hebt gedaan met een nieuwe aanmelding.
Maar het is ook interessant om te kijken wat je reactie kan zijn geweest op je tijdelijke ban op credible.
Want hoe heb je gereageerd op je tijdelijke ban ergens in juni/juli van dit jaar ? Je kreeg toen een ban van een week.
Heb je die gewoon uitgezeten of heb je wellicht direct een andere nickname aangemaakt en ben je gewoon verder gegaan ?
Weet jij hoe de ban op Credible met mij verlopen is? Zeer interessant om mijn kant van het verhaal eens te horen. Want melding over de gang van zaken doet men niet. Dat doet geen enkele crew.
Ik ben heel benieuwd. Ga je dan nu ook de bovenstaande vraag beantwoorden ?
Het is beter een licht te ontsteken dan de duisternis te vervloeken

Maria
Site Admin

Re: Credible heeft een storing.

Bericht door Maria » 11 aug 2016 08:58

HJW schreef:
Weet jij hoe de ban op Credible met mij verlopen is? Zeer interessant om mijn kant van het verhaal eens te horen. Want melding over de gang van zaken doet men niet. Dat doet geen enkele crew.
Ik ben heel benieuwd. Ga je dan nu ook de bovenstaande vraag beantwoorden ?
Willen jullie rekening houden met de reden waarom dit topic is gesloten?
Beleid refowebforum
Rereformed schreef: Overigens is dit topic in strijd met forumregel E2, en gaat er daarom een slot op.
Hetzelfde geldt voor hier.
Ik zal het even uitvergroten.
Ook al staat niet alles gespecificeerd, het plaatje lijkt me duidelijk.
E2 :: Bedreigingen zijn verboden. Roddel, laster en achterklap over het privéleven van een ander forumlid worden hier niet getolereerd, evenals het uitvechten van vetes die al dan niet ontstaan zijn op andere fora. Berichten met sneren naar forumgebruikers, of het plaatsen van generaliserende en beledigende opmerkingen over de gemiddelde gebruiker op dit forum zijn ook verboden.
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

Maria
Site Admin

Bericht door Maria » 11 aug 2016 09:01

Een aantal dingen bespreken over andere fora, prima.
Ik weet het, de grens is dun.
Maar wij zijn geen platform voor het ventileren van eigen persoonlijke frustraties tav. derden.
Bericht dat ondanks dit duidelijke advies toch werd geplaatst
verplaatst naar apart onderwerp wilsophie is onvoorzichtig
Misschien moet het zelfs verwijderd worden, maar ik ben nogal soft...
Peter van Velzen
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

malou
Forum fan

Bericht door malou » 11 aug 2016 11:51

Gralgrathor schreef:
malou schreef:Mocht het niet meer lukken op credible kan men altijd nog hier terecht... :wink:

http://forum.geloofsgesprek.nl/forum.ge ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, dankjewel, potverpielekes.

Nou ben ik daar weer in zo'n eindeloze discussie verzand: http://forum.geloofsgesprek.nl/forum.ge ... 6&p=152859" onclick="window.open(this.href);return false;
Graag gedaan... :)
En respect overigens voor je bijdragen daar; ik volg het met interesse.......heel leerzaam.. =D> .
Allie zal er dan ook blij mee zijn... 8*)

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 11 aug 2016 14:58

Gralgrathor schreef: Ja, dankjewel, potverpielekes. Nou ben ik daar weer in zo'n eindeloze discussie verzand: http://forum.geloofsgesprek.nl/forum.ge ... 6&p=152859" onclick="window.open(this.href);return false;
Kun jij nog een beetje door al die onsamenhangende betogen met kerstboomquotes heen komen. Ik raak helemaal tureluurs als ik even een aantal bladzijden bekijk.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

Wilsophie
Forum fan

Bericht door Wilsophie » 12 aug 2016 15:08

Het gaat toch hier over Credible, toch niet over geloofsgesprek? Of vergis ik mij?

malou
Forum fan

Bericht door malou » 12 aug 2016 15:13

Wilsophie schreef:Het gaat toch hier over Credible, toch niet over geloofsgesprek? Of vergis ik mij?
Als je goed had gelezen had je kunnen zien dat ik had verwezen naar dit forum, dus dat men hier ook terecht kan eventueel...
Wat is het probleem?

Wilsophie
Forum fan

Bericht door Wilsophie » 13 aug 2016 14:55

Dat jouw verwijzing helemaal niets met Credible te maken heeft. Ik kan doorverwijzen naar tig forums, maar dat is niet aan de orde. Overigens lees ik goed.

malou
Forum fan

Bericht door malou » 13 aug 2016 15:50

Wilsophie schreef:Dat jouw verwijzing helemaal niets met Credible te maken heeft.
Ik kan doorverwijzen naar tig forums, maar dat is niet aan de orde. Overigens lees ik goed.
Ja, maar als Credible gesloten blijft --en zoals het zich nu laat aanzien al bijna twee weken---kan er worden verwezen naar
andere christelijke fora...dwz. diegenen die nog bestaan...zoals de door mij genoemde en het eerder genoemde Refoforum.

Wilsophie
Forum fan

Bericht door Wilsophie » 13 aug 2016 18:17

Refowebforum of refoforum. Dat zijn 2 verschillende forums. De laatste is op zondag gesloten.

HJW
Diehard

Bericht door HJW » 17 aug 2016 21:36

Voor de liefhebbers........credible is weer in de lucht
Het is beter een licht te ontsteken dan de duisternis te vervloeken

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm » 17 aug 2016 23:05

=D>
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan

Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik » 18 aug 2016 12:00

Mijn gebeden zijn verhoord. :angel12:
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)

Plaats reactie