Docu! Nederlandse gristenfundi's doen homohaten

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
PietV.
Moderator

Docu! Nederlandse gristenfundi's doen homohaten

Bericht door PietV. » 09 apr 2013 14:00

Integraal overgenomen van Geen Stijl. Onbewerkt. Geen Stijl Hier staat ook de documentaire.
Zo. Poetin opgehoepeld en uitgezwaaid met regenboogvlaggen. Gaan we nu weer naar malle Nederlanders kijken. Pijnlijk om te zien dit. Diepgelovige gristenfundi's die homofilie bestrijden alsof het HitlerAIDS is waar we allemaal aan gaan sterven. Sterke repo van NTR's "Onder Elkaar" weer, die laat zien dat het gristendom een flink bord vol heeft opgeschept uit de pan met Achterlijke Homohaat. "Het is in de ogen van de Here een gruwel dat een man met een man seksuele gevoelens deelt. Dat staat in de Bijbel." Ach, knulletje toch, waarom zo bang? Beetje namens je sprookjesgod mensen interpreteren, demoniseren en psychisch slopen. Homohaat, heel normaal. Aldus ook de gristenguurders hiero. Bah. Dit land heeft een homohatende christenenprobleem. Kamerdebat over dit soort praktijken, nu!
Johnny Quid | 08-04-13 | 22:10 | Link | 242 reacties |

________________________________________________________________________________

Moet hier nog iets aan toegevoegd worden?
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

sytze
Diehard

Re: Docu! Nederlandse gristenfundi's doen homohaten

Bericht door sytze » 09 apr 2013 16:19

Gaat er heftig aan toe op het cip! Ik zit er helemaal op :twisted: Nu er veel aandacht gevestigd is op het CIP door geenstijl moet er zo veel mogelijk gereageerd worden door ons atheïsten/vrijdenkers/of hoe je het ook wilt noemen. Mensen laten zien hoe belachelijk het is om homoseksualiteit te "genezen". Net alsof dit mogelijk is :/

Groet, Sytze
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)

kiks
Bevlogen

Bericht door kiks » 09 apr 2013 17:44

Heb je een link sytze?

Groet

Klaas
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;

kiks
Bevlogen

Bericht door kiks » 09 apr 2013 18:18

Bedankt Jin.
Zo, er wordt flink tekeer gegaan. Wel gek dat nou net die ene reactie van freethinker.nl verwijderd is. Bij cip hebben ze kennelijk een hekel aan vrij en ook aan denken, laat staan vrijdenken. Ben benieuwd hoe lang cip de reageermogelijkheid nog open laat.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 11 apr 2013 11:42

Met CIP wil ik niet eens in discussie meer gaan. Zij met mij ook niet, zo blijkt na een uitnodiging om met elkaar te debatteren. Ze wensen me alle gods toe, dat weer wel natuurlijk. Maar ze zien het nut niet in van een discussie over het bestaan van god.
Maar wat de homo's betreft. Weten ze überhaupt wel hoe die gevoelens ontstaan (dat dit in de baarmoeder al vastgelegd is..)?
O nee...dit soort christenen weet niet, dit soort christenen gelooft (en geloof is weten...blabla)

Hebt uw naaste lief, behalve als deze homo (of vrouw, of anders denkend is) staat in de bijbel.
En de bijbel is het woord van god, omdat dat in de bijbel staat! De logica druipt er vanaf!
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Philip K. Dick

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 11 apr 2013 11:49

sytze schreef:Gaat er heftig aan toe op het cip! Ik zit er helemaal op :twisted: Nu er veel aandacht gevestigd is op het CIP door geenstijl moet er zo veel mogelijk gereageerd worden door ons atheïsten/vrijdenkers/of hoe je het ook wilt noemen. Mensen laten zien hoe belachelijk het is om homoseksualiteit te "genezen". Net alsof dit mogelijk is :/

Groet, Sytze
Ik heb geprobeerd me aan te melden, maar ik vrees dat de nick Dickemick niet mag. Krijg geen toestemming. Zal wel in de bijbel staan.

p.s. Waarom MOGEN (onze übermenschen) de fundi-christenen dit nog openlijk uitspreken? Wat is het verschil met blank en zwart...racisme? Zo ook genezen! Is aangeboren huidskleur ook te genezen?
Philip K. Dick

Henry II
Bevlogen

Bericht door Henry II » 11 apr 2013 14:36

Je kunt tegenwoordig je anus laten bleken. Misschien kunnen 'gekleurde' mensen dat ook laten doen, maar dan op hun hele lichaam. Kom op zeg, wat een rare ideeën houden ze erop na. Ik vermoed sterk dat homoseksualiteit een gevolg is van de evolutie. De meest planten zich niet voort, dus het zou in theorie vanzelf moeten uitsterven. Hoewel ik dat persoonlijk erg jammer zou vinden, ik ben enorm gesteld op mijn homoseksuele medemens. Ik vind ze een grote verrijking voor de maatschappij. Dus, kom allemaal uit de kast en verrijk onze cultuur!
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 11 apr 2013 17:48

Henry II schreef:Ik vermoed sterk dat homoseksualiteit een gevolg is van de evolutie.
Volgens D. Swaab wordt dit in de baarmoeder al bepaalt. Genetische aanleg dus. Het precieze hoe en waarom, is nog wat vaag.
In ieder geval: Op het geboortekaartje stond hoogstwaarschijnlijk: :"Met dank aan God geven wij kennis....etc"
Ook homo's zijn door God geschapen! En leg DAT nou eens uit als oprechte orthodox christen.
Philip K. Dick

gerard_m
Bevlogen

Bericht door gerard_m » 11 apr 2013 18:38

Waarschijnlijk gaat het inderdaad om genetische aanleg maar ook al zou dat niet zo zijn... Ik zie niet in waarom je het zou wíllen genezen? Het is geen genetisch defect, het leidt tot geen enkele beperking om te functioneren, niemand heeft er last van.

Ik snap niet dat deze mensen hun homo opvattingen uit de bijbel gaan halen, maar diverse andere "bepalingen" zoals de Joodse spijswetten laten zitten. De bijbel roept ook op om anderen zo te behandelen als je zelf zou willen. Dus als je de vrijheid wilt hebben om orthodox christen wilt zijn, gun anderen dan de vrijheid in hun geaardheid.
Leven en laten leven.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 11 apr 2013 18:48

Helemaal mee eens.
Laten de fundi's de eerstvolgende keer een vliegtuig nemen. Piloten vliegen tot op grote hoogte (is wetenschappelijk allemaal bedacht, uitgevonden, getest etc ). Vervolgens springen de piloten (met wetenschappelijk uitgevonden parachute) uit dit vliegtuig en de fundi's vliegen op gebed verder. Kijken hoe ver ze komen.

Stom voorbeeld, maar dit laat de totale onlogica in het redeneren van een christen zien.
We MOGEN gods wereld ontdekken (met dank aan deze open-minded christen) maar zodra iets in tegenspraak is met hun godsbeeld is het fout of keuren ze het af.
Wetenchappelijk/biologisch gezien is homoseksualteit te verklaren.

Waarom komt dit in de dierenwereld ook voor??? Heeft God er dan wel een bedoeling mee???
Philip K. Dick

Grima
Forum fan

Bericht door Grima » 12 apr 2013 09:54

dikkemick schreef: Waarom komt dit in de dierenwereld ook voor??? Heeft God er dan wel een bedoeling mee???
Kijk je uit! Met dat soort vragen krijg je antwoorden dat het niet God maar Satan is die erachter zit en je zo ook probeert homo te maken of er in ieder geval in toe te stemmen. En ja dat is mij eens verteld.
Misschien is het mijn enorme fantasie maar ik zie nu een duiveltje in het gras liggen, fluisterend naar twee mannetjeseenden "Doe het, doe het! Laat ze zien dat homoseksualiteit normaal is bwuhahahaha!".

Overigens vind ik het vliegtuigexperiment wel een goede maar hun God kennende, als die zou bestaan, zullen hun lichamen bovenop een onschuldig kind ter pletter storten. God heeft wel vaker laten zien dat zijn wegen ondoorgrondelijk sadistisch zijn.

Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa » 12 apr 2013 12:36

Het doet er totaal niet toe of iets wel of niet binnen een wetenschappelijk model te verklaren valt, wat de oorzaak zou zijn en het is ook irrelevant dat het bij andere diersoorten wel/niet voorkomt. Dat soort zaken vertroebelen de discussie. Het betreft twee mensen die in volledige vrijheid kiezen om iets te delen zonder dat ze daarmee anderen schaden, maw. hoe zij hun eigen leven willen inrichten. Daar hebben christenen niks over te zeggen, net zo min als ik iets te zeggen heb over wat zij uitvreten in hun leven.

Huwelijken hebben m.i. een praktische kant en symbolische kant; die laatste is nooit verboden geweest voor homoseksuelen en er is geen enkele reden, behalve een historische, om homoseksuelen en lesbiennes toegang te ontzeggen tot het officieel maken van een partnerkeuze.

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 12 apr 2013 18:30

"Samsa"]Het doet er totaal niet toe of iets wel of niet binnen een wetenschappelijk model te verklaren valt, wat de oorzaak zou zijn en het is ook irrelevant dat het bij andere diersoorten wel/niet voorkomt. Dat soort zaken vertroebelen de discussie. Het betreft twee mensen die in volledige vrijheid kiezen om iets te delen zonder dat ze daarmee anderen schaden, maw. hoe zij hun eigen leven willen inrichten. Daar hebben christenen niks over te zeggen, net zo min als ik iets te zeggen heb over wat zij uitvreten in hun leven.
Helemaal mee eens, maar ik wil de onlogica van de fundi's graag in mijn betogen meenemen. Zij baseren hun mening immers op die niet bestaande entiteit en dat geplagieerde onlogische boek waarvan schrijvers onbekend zijn, waarvan gezegd wordt dat het door goddelijke openbaring tot stand is gekomen en welke vol met contradicties en fouten staat.

Ik was inderdaad alleen de duivel vergeten. Stom van mij.
Philip K. Dick

Plaats reactie