Deze omvangrijke materie te behandelen op aparte topics is een VOORSTELBegrijp ik het dan zo dat je de handdoek in de ring gooit.
Leer lezen
Het betekent NU echter wel dat ik U niet meer als serieuse gesprekspartner beschouw , en dat ik niet meer van plan ben met u nog een gesprek aan te knopen of verder te zetten , wat ik na zeer lange tijd toch nog eens heb geprobeert ....
Blijkbaar is er niets degelijks meer op komst van uw kant wat betreft inhoudelijke info over dit onderwerp .... zelfs wanneer ik er voor de zoveelste maal expliciet naar vraagt , verkiest u zich in een uitweiding over procedurele kwestie i.p.v. gewoon een opheldering te geven .over dat wat U INHOUDELIJK ZOUD KUNNEN BEDOELEN ... Je bent bezig met " politieke " manoevers niet met een discussie ...dit kan niet meer wat mij betreft ......U hebt gewoon niets(meer ) te bieden
Wat de andere leden op dit forum van jouw inbreng vinden is hun zaak .... Voor mijn part mag je gewoon verder doen met jouw berichten te plaatsen waar je maar goed vindt ze te kunnen dumpen ....
BASTA