Afvallige heiden

Getuigenissen van kerkverlaters, ex-moslims en voormalige sektariërs.
Het is niet de bedoeling om discussies op te zetten over het afvallig worden van de topic starter.

Moderator: Moderators

Petra
Bevlogen

Re: Afvallige heiden

Bericht door Petra » 11 feb 2018 07:17

Berjan schreef:
09 feb 2018 21:14

Ben je niet bekend met UG Krishnamurti? Dat is een naamgenoot van J.K Krishnamurti maar eentje met een totaal andere kijk op het leven. Schijnt erg interessant te zijn.
Ik heb me lang geleee nogal verdiept in Theosofie. Daar ken ik beide heren ook van.
“Men and women are learning animals. If you do not see what they have learned, you're blind. They are creatures ever changing, ever improving, ever expanding their vision and the capacity of their hearts."
― Anne Rice, The Vampire Chronicles

Petra
Bevlogen

Bericht door Petra » 20 jun 2018 01:19

Rereformed schreef:
08 feb 2018 16:43
Berjan schreef:Die depressie heeft blijkbaar een functie; geeft een inzicht, of een roer om of whatever, en ik denk dat je dat alleen kunt krijgen door het te 'beleven'; het is die ervaring die telt, kan geen boek tegenop.
Ik denk dat je gelijk hebt hier.
Ik zie nu pas dat je mij quote hier, niet Berjan.
“Men and women are learning animals. If you do not see what they have learned, you're blind. They are creatures ever changing, ever improving, ever expanding their vision and the capacity of their hearts."
― Anne Rice, The Vampire Chronicles

Rereformed
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 20 jun 2018 04:30

Petra schreef:
20 jun 2018 01:19
Rereformed schreef:
08 feb 2018 16:43
Berjan schreef:Die depressie heeft blijkbaar een functie; geeft een inzicht, of een roer om of whatever, en ik denk dat je dat alleen kunt krijgen door het te 'beleven'; het is die ervaring die telt, kan geen boek tegenop.
Ik denk dat je gelijk hebt hier.
Ik zie nu pas dat je mij quote hier, niet Berjan.
Helemaal gelijk. Aan jou de eer. Heb de quote gerepareerd.
Born OK the first time

Plaats reactie