ontdekkingsreis van een vreemdeling

Getuigenissen van kerkverlaters, ex-moslims en voormalige sektariërs.
Het is niet de bedoeling om discussies op te zetten over het afvallig worden van de topic starter.

Moderator: Moderators

Storm
Bevlogen

Re: ontdekkingsreis van een vreemdeling

Bericht door Storm » 05 okt 2016 10:21

@elle,

Het is nog niet uit, Gershom leeft nog! :lol:
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 28 okt 2016 10:56

Er vormt zich hier allengs een schare fans. Ik had tot dusver niet het levensverhaal (wat ongetwijfeld nog veel langer is dan hier tot nu toe is weergegeven) van Gershom niet meegekregen. Nu, na lezing van deze draad wel. Voor mij boeiend en tegelijkertijd ook enigszins tragisch. Dank voor deze openhartigheid, Gershom!
Denken "wij zijn beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest

Gershom
Diehard

Bericht door Gershom » 28 okt 2016 16:10

vegan-revolution schreef:Er vormt zich hier allengs een schare fans. Ik had tot dusver niet het levensverhaal (wat ongetwijfeld nog veel langer is dan hier tot nu toe is weergegeven) van Gershom niet meegekregen. Nu, na lezing van deze draad wel. Voor mij boeiend en tegelijkertijd ook enigszins tragisch. Dank voor deze openhartigheid, Gershom!
Ik ben in ieder geval blij dat het boeiend is, en ach de tragiek valt nog mee. Het is goed afgelopen toch?

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 29 okt 2016 00:43

Gershom schreef:Ik ben in ieder geval blij dat het boeiend is, en ach de tragiek valt nog mee. Het is goed afgelopen toch?
Dat is waar, je lijkt redelijk goed terecht gekomen en en passant lijk je ook de nodige levenslessen te hebben opgedaan die nu in je voordeel lijken te strekken.
Denken "wij zijn beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest

Plaats reactie