Ik ga valschermspringen.....

Wil je iets persoonlijks aan anderen kwijt. Vertel het hier.

Moderator: Moderators

biemer
Ervaren pen

Re: Ik ga valschermspringen.....

Bericht door biemer » 29 sep 2011 10:27

Hahaha gaaf filmpje hoor !!!! (het zweet stond weer in mn handen)

Je kan nu ook een e-mailtje sturen naar de flat earth creatonists en melden dat de aarde toch echt rond is.. :D
"Overtuiging is een grotere vijand van de waarheid dan leugens." (Uit het boek Menselijk, al te menselijk, deel 1 §483)

Hiëronymus
Ervaren pen

Bericht door Hiëronymus » 29 sep 2011 10:32

biemer schreef:Hahaha gaaf filmpje hoor !!!! (het zweet stond weer in mn handen)

Je kan nu ook een e-mailtje sturen naar de flat earth creatonists en melden dat de aarde toch echt rond is.. :D
En een stuk kleiner dan gedacht, aan de hand van de beelden gok ik op een omtrek van rond de 80km?

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 29 sep 2011 14:03

PietV. schreef: Het bewijs is geleverd :D Waanzinnig. Wanneer ga je weer?
Ik zit er over te denken om de mijn parachutespringdiploma te gaan halen. Ik heb uitzicht op werk, en wss binnenkort weer een inkomen, en ik denk dat ik dan stiekem een beetje ga sparen voor dattum. Het was net even iets te geweldig om te negeren dat skydiven. Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen, en ook niet over één nacht ijs gaan. Ik ga daar nog even een paar weken op broeden.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang » 29 sep 2011 22:05

biemer schreef:Je kan nu ook een e-mailtje sturen naar de flat earth creatonists en melden dat de aarde toch echt rond is.. :D
Precies, net als een pannenkoek.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 29 sep 2011 22:06

Fishhook schreef:Heb je ook een diploma gehad? :evil3:
Afbeelding
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 29 sep 2011 22:07

Marinus schreef:
Fishhook schreef:Heb je ook een diploma gehad? :evil3:
Afbeelding
Mooi, ik de mijne eens zoeken.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 29 sep 2011 22:16

elle schreef:@Marinus,

Leuk filmpje! Het moet een geweldige ervaring geweest zijn, iets wat je nooit meer vergeet!
Ik was een tijdje geleden in de Efteling en achtbanen enzo is niets voor mij. Ik werd meegetroond met mn kids in het piratenschip, dat leek niet zo eng. Het was ook niet zozeer eng maar ik had een heel gekke intense gewaarwording van vreemde onderbuikgevoelens. Als het schip over het hoogtepunt heen is zakt het razendsnel en weer omhoog, weer omlaag enz. Ik heb alleen maar gegild en ik was niet de enige :lol: !
Ah, de Halve Maen in de Efteling, het grootste schommelschip ter wereld. Dat rare gevoel in je buik wordt veroorzaakt door gewichteloosheid, omdat je lichaam aan het einde van iedere schommelbeweging een heel kort moment in vrije val is. Je interne organen zweven dan zo'n beetje door je buikholte, en dat voel je. Mensen kunnen daar niet zo goed tegen overigens. Over de kop met de achtbaan voelt minder engig.

elle
Forum fan

Bericht door elle » 30 sep 2011 08:41

Marinus schreef:
Ah, de Halve Maen in de Efteling, het grootste schommelschip ter wereld. Dat rare gevoel in je buik wordt veroorzaakt door gewichteloosheid, omdat je lichaam aan het einde van iedere schommelbeweging een heel kort moment in vrije val is. Je interne organen zweven dan zo'n beetje door je buikholte, en dat voel je. Mensen kunnen daar niet zo goed tegen overigens. Over de kop met de achtbaan voelt minder engig.
Had jij hetzelfde gevoel toen je uit het vliegtuig stapte en naar beneden viel?
Non sum qualis eram

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 30 sep 2011 16:32

elle schreef: Had jij hetzelfde gevoel toen je uit het vliegtuig stapte en naar beneden viel?
Ja, maar heel kort en vreemd genoeg minder heftig dan in veel attracties. Kan ook zijn dat het me minder opviel omdat ik op dat moment uit het vliegtuig lazerde. :lol:

HAgrid

Bericht door HAgrid » 04 okt 2011 10:26

Is jouw broek dan zo groot dattie voor je ogen hangt?

HAgrid schreef:
Als ik me broek uitdoe heb ik een mooier uitzicht
Nee mijn xxx xx xxxxx dat ik 2 broeken nodig heb

Hagrid, gedraag je.
Dit soort puberaal flauwe kul hang je maar op twitter uit oid.
Niet hier.

Jim

biemer
Ervaren pen

Bericht door biemer » 04 okt 2011 11:49

HAgrid schreef: Nee mijn xxx xx xxxxx dat ik 2 broeken nodig heb
:roll: moet dat nou ?
"Overtuiging is een grotere vijand van de waarheid dan leugens." (Uit het boek Menselijk, al te menselijk, deel 1 §483)

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 04 okt 2011 13:27

HAgrid schreef:
Is jouw broek dan zo groot dattie voor je ogen hangt?

HAgrid schreef:
Als ik me broek uitdoe heb ik een mooier uitzicht
Nee mijn xxx xx xxxxx dat ik 2 broeken nodig heb
Normaal gesproken doe ik niet echt moeilijk in geval van Off Topic geleuter of soms zelfs topic kapen in mijn topics, maar dit soort puberaal geblaat zie ik zelfs liever niet in een informeel topic. Ik verzoek je dan dus ook om dit topic te verlaten, aangezien ik niet echt verwacht dat er na je eerste 4 totaal puntloze posts nog iets zinnigs gaat komen.

Dikke Doei!

Think
Forum fan

Bericht door Think » 05 okt 2011 20:19

Heb je filmpje gezien. Hartstikke gaaf. Niet dat het iets voor mij zijn, maar leuk om te zien hoeveel lol jij er in beleeft op het eind. Wel apart om te zien hoe je emotie zo omslaat van 'oeps, zit ik hier nu echt' bij het aanvliegen naar hoogte tot zo'n brede grimas als je eenmaal in vrije val zit.
Gaia lijdt aan uitgezaaide primateritis, een mensenplaag (J. Lovelock)

Maaike

Bericht door Maaike » 28 nov 2011 17:18

Dit wilde ik altijd nog zo graag een keer doen, en nu ik dit forum heb bekeken denk ik dat ik me toch echt eens beter ga informeren! Lijkt me echt geweldig:)

Plaats reactie