progressierapport

Wil je iets persoonlijks aan anderen kwijt. Vertel het hier.

Moderator: Moderators

windsurfer
Diehard

Bericht door windsurfer » 21 sep 2008 14:43

Beste Tjok,

ik sluit me aan bij de vorige posters, je bent een zeer interessant iemand om hier aanwezig te hebben en ook ik hoop dat wij nog even van jouw aanwezigheid mogen genieten

ook ik wens jou veel sterkte toe de komende periode. laat je niet zomaar kisten!

hartelijke groeten, Windsurfer
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"

0ortje
Forum fan

Bericht door 0ortje » 21 sep 2008 14:51

Ik lees dat je operaties moet ondergaan? Ik weet verder weinig van Uw fysieke gesteldheid, maar ik wens je oprecht veel sterkte.

Heb altijd met veel plezier je bijdrages doorgespit, en ik hoop gewoon dat je hier langs blijft komen.

Sterkte met alles!
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.

Yoyo
Ervaren pen

Bericht door Yoyo » 21 sep 2008 15:28

Na geregeld je posts te hebben doorgelezent, kwam het eerste bericht dat ik las over je gezondheid nogal onwerkelijk over. Ik ken jou niet persoonlijk en jij mij niet maar het voelt heel raar ( zelfs op een forum ) om te weten te komen dat iemand er straks wellicht niet meer zal zijn.

Ik moet zeggen dat ik je een erg sterke houding vind hebben. Zeker als je ziet dat je zelfs nu nog zulke sterke bijdragen levert.

Heel veel sterkte gewenst!

yoyo
The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo

Samante

Bericht door Samante » 21 sep 2008 15:31

Beste Tsjok, ik hoop dat het verdict mee zal vallen en dat je nog een poos onder ons mag blijven. Ik kon enorm genieten als je jouw irritatie niet langer kon verbergen op het forum, dat bracht vaak heel leuke uitdrukkingen voort. Ook heb ik je persoonlijk mogen ontmoeten een paar keer en bleek je een zeer sympathieke vent.
Veel sterkte wil ik jou toewensen de komende tijd, en wie weet: toch tot ziens?

antoon
Banned
Contacteer:

Bericht door antoon » 21 sep 2008 15:50

Krakende karren gaan nog het langst mee Tsjok, sterkte toegewenst, je bent in mijn gedachten.

Plons
Bevlogen

Bericht door Plons » 21 sep 2008 16:28

Hallo Tsjok. Ik hoop voor je dat het verdict mild is en wens je verder heel veel sterkte en succes met je beslissingen, en gevecht. Hopelijk zit je weer snel in het zadel zodat we weer kunnen gaan genieten van je schrijfsels.

Het allerbeste gewenst voor je…
Fuck met alles.

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 21 sep 2008 16:34

succes klinkt altijd een beetje vreemd in zo'n geval. Het is ten slotte geen examen dus ik wens je geluk.
Afbeelding
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Deadline
Forum fan

Bericht door Deadline » 21 sep 2008 17:54

Tsjok,

Doordat ik de afgelopen tijd alleen af en toe het forum lees, was ik wel enigszins op de hoogte van het feit dat het niet goed ging met je gezondheid. Toch wist ik niet dat het zo gecompliceerd zou worden, zoals iemand al eerder schreef het is raar om via een forum te weten te komen dat een mede forummer er straks misschien niet meer is. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar ik heb altijd veel waardering gehad voor je bijdragen en de manier waarop je jezelf opstelde met je bijdragen. Daarnaast heb ik altijd heel veel bewondering van je kennis van zaken en dan met name op het gebied van evolutie. Ik begrijp uit je reactie en uit de reactie van anderen op jouw reactie dat je waarschijnlijk een moeilijke operatie te wachten staat. Geef de moed niet op. Ik geloof niet in wonderen, maar ik ben wel overtuigd van de kunde van de (medische) wetenschap. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe. Ik gun het je van harte dat je er bovenop komt! Mocht het niet zo zijn, dan wil ik je dit in ieder geval meegeven: je bijdragen hebben een blijvend effect gehad op mij en op vele anderen en ik denk (ik ken je niet persoonlijk, maar uit je bijdragen krijg ik het idee dat je ook in het echte leven een bijzonder persoon bent) dat je ook in het echte leven een blijvende indruk op veel mensen hebt achtergelaten. Bedankt voor al je inzichten. Heel veel sterkte en ik hoop dat het verdict mild zal zijn,
groet, Deadline
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 21 sep 2008 18:29

Ik wens je het beste toe, Tsjok, en ik zal beloven niet voor je te bidden maar ik zal wel aan je denken...
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! » 21 sep 2008 18:29

Beste Tsjok,

Ook ik sluit me aan bij de eerdere postings. Ik ben niet zo,n schrijver, meer een lezer en heb altijd met bewondering en interesse je posts gelezen. Het heeft mij meer gevonden dan zoekende gemaakt hoewel ik nog wel zoekende ben. Ik wens je veel sterkte en hoop nog veel posts van je te lezen! Het beste!

Lanfy

PS, jij bent de enige waar ik regelmatig een bericht van moest teruglezen om het goed te kunnen begrijpen, maar dat heeft mijn waardering ervoor alleen maar op een hoger level gebracht! Nogmaals dank daarvoor!
Wie meent dat een argument deugt omdat het gedrukt staat, is een idioot. Jiddisch.
Wil je gelukkig zijn of gelijk hebben? Yolanda

lanier
Superposter

Bericht door lanier » 21 sep 2008 20:19

Beste Tsjok,

Ik geniet altijd weer van je taalgebruik (in het begin was het nog even wennen :wink: ), van hoe je iets onder woorden weet te brengen. Je hebt zoveel toegevoegd aan dit forum en bent al jaren trouw lid. Je ben een inspiratie voor velen en je hebt ongelofelijk veel kennis in huis over o.a. evolutie.

Ik wens je ongelofelijk veel sterkte toe en hoop dat morgen de uitslag in je voordeel is. Het allerbeste!
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington

Socratoteles
Diehard

Bericht door Socratoteles » 21 sep 2008 21:58

Beste Tsjok,
Met je kennis en benijdenswaardige vermogen om op zelfs de belabberdste pseudowetenschappelijke schrijfsels zo te reageren dat lezing onvermijdelijk een brede glimlach op het gezicht brengt, heb je een virtueel monument uitgehakt waarvan de invloed op neerlands internetcreationistenkringetje nog lang zal blijven rondspoken. Ik wens je sterkte en hoop stil dat dit topic niet het einde van het Tsjok-tijdperk inluidt.

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 22 sep 2008 11:05

Succes met alles wat nog op je pad komt, Tsjok. En bedankt voor je bijdragen, ook op het VkB, ik stel ze altijd zeer op prijs.
Laatst gewijzigd door The Prophet op 23 sep 2008 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark

Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen » 22 sep 2008 17:30

lanier schreef: Ik geniet altijd weer van je taalgebruik (in het begin was het nog even wennen :wink: ), van hoe je iets onder woorden weet te brengen.
Wennen?
Ik heb nog steeds regelmatig de Van Dale of google nodig als ik het in de eerste niet kan vinden. ;)
En ik was van plan dat nog een heel tijdje te blijven doen...
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna

Destinesia

Bericht door Destinesia » 22 sep 2008 21:03

Tsjok ik wens je heel veel sterkte toe.

Ik moet ook regelmatig 2 keer je berichten doorlezen en dat bedoel ik uiteraard positief. Een kapitein haddock in pure dichtvorm en eerlijkheid. Recht voor z'n raap. Niks mooi inkleden_____________de waarheid gewoon zeggen. :) Prachtige woorden gebruik je. Vaak nooit eerder gehoord. Ik hoop dat je er gewoon mee door kunt gaan. Mooi is het ook als tegen alle verwachtingen in de zon weer opkomt en daar moeten we verdomme maar vanuit gaan toch? Nogmaals veel sterkte.

Plaats reactie