progressierapport

Wil je iets persoonlijks aan anderen kwijt. Vertel het hier.

Moderator: Moderators

Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

progressierapport

Bericht door Tsjok45 » 21 sep 2008 10:56

Het gaat niet goed meer met mij
Ik heb daarom besloten toch nog een woord van dank te plaatsen , nu het nog kan ...
En dat in de eerste plaats aan allen die mijn schrijfsels , konterfeitsels , dwarsliggerijen en soms ergerlijke en misplaatse grappen erbij hebben moeten nemen ...
In het bijzonder ook de mensen die ik slechts vluchtig eventjes persoonlijk heb mogen spreken maar die ik toch grondig heb leren kennen door hun niet aflatende inspiraties op dit forum

Morgenochtend valt het verdict ( ik laat jullie iets weten als het kan ) maar er zullen waarschijnlijk beslissingen moeten worden genomen , die al mijn aandacht , energie en resterende moed zullen opeisen ...

Ik hoop dat ik de komende zich aankondigende vervaarlijke( en gevreesde ) strijd vermag aan te gaan en dat het al met al toch nog meevalt ...de strijd aangaan is altijd de mogelijke kansen ( hoe klein ook) benutten

Wanneer deze tijd( ook ) van persoonlijke verwarring voorbij is ( op wat voor manier dan ook ) hoop ik hier nog akte de presence te kunnen blijven geven ...
Hou mijn stoel nog een tijdje warm en hopelijk tot ziens .....

Het gaat jullie goed ...

tsjok
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )

Think
Forum fan

Bericht door Think » 21 sep 2008 11:26

Beste Tsjok,

Ik was al bezorgd om je fysieke gezondheid en blij je posts laatst nog ergens in een draadje tegen te komen. Maar de bezorgheid is dus terecht. Een flinke schok, dit bericht. Ik hoop dat je het gaat redden, dat de kleine kans toch bewaarheid wordt.

Mocht het ergste bewaarheid worden, dan zullen we je blijven herinneren, de enige vorm van voortleven die de mens gegund is, als een hemel niet bestaat. Eigenzinnig, scherp, met een zeer eigen taalgebruik dat veel denkwerk vraagt maar een genot is om te lezen.

Ik wens je beterschap, maar als de beterschap niet komt, wil ik zeggen dat het goed is, je gekend te hebben. Heel veel sterkte, Tsjok.
Think.
Gaia lijdt aan uitgezaaide primateritis, een mensenplaag (J. Lovelock)

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 21 sep 2008 11:29

Beste Tsjok, nooit heb je me kunnen ergeren of vervelen. Ik zal je erg missen. Bedankt voor zoveel goede bijdragen.
Ik wens je het allerbeste toe en leef met je mee voor zover dat mogelijk is.
Born OK the first time

Vin
Forum fan

Bericht door Vin » 21 sep 2008 11:32

Veel sterkte.

Balzer
Forum fan

Bericht door Balzer » 21 sep 2008 11:33

Tsjok,

Je klinkt vermoeid van strijd uit het verleden. Ik hoop dat je de energie kunt vinden om deze strijd ook aan te gaan. En ik ga ervan uit dat we nog niet de laatste gedachtenspinsels op dit forum van je hebben gezien!

Think
Forum fan

Bericht door Think » 21 sep 2008 11:36

Ik zie je hier anders gelukkig nog lekker op dreef. Al is het wel zo, zeggen nederlandse financiële bijsluiters: 'in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst'. Helaas is in het leven niets zeker, behalve dat het niet eeuwig duurt.
Gaia lijdt aan uitgezaaide primateritis, een mensenplaag (J. Lovelock)

a.r.

Bericht door a.r. » 21 sep 2008 11:44

Beste Tsjok,

Ik hoop ten diepste dat het verdict morgenochtend mee zal vallen! Mocht dit niet geval zijn, weet dan dat je waardevolle en vaak wijze bijdragen door mij vaak met een een genietende glimlach zijn gelezen. Je bent een mooi mens! Ik leef met je mee en wens je heel veel moed en kracht.

Krautsjo

Bericht door Krautsjo » 21 sep 2008 12:08

Veel sterkte toegewenst

collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik » 21 sep 2008 12:20

dank voor al je bijdragen
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.

CXT
Bevlogen

Bericht door CXT » 21 sep 2008 12:25

Tsjok, ik wens je veel sterkte en een gelukkig hart.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers » 21 sep 2008 13:26

Tsjok,

Wij hebben elkaar niet veel gesproken en ik ken je natuurlijk niet persoonlijk.
Maar ik sluit me zondermeer aan bij alle voorgaande opmerkingen van de andere forumleden.

Sterkte!

Wim.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)

fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 » 21 sep 2008 14:01

Tsjok; Ik wens je sterkte en andere onvermoede krachten toe om e.e.a. te doorstaan en daarmee uitstel voor het uiteindelijk onvermijdelijke, en op die manier(tsjok en tsjok voortgaande) in de toekomst je bijdragen op dit forum genietend (zelfs als slachtoffer) te mogen lezen!
Mocht dat niet zo zijn, "Ik zal je zéér missen!"

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 21 sep 2008 14:35

Lieve Tsjok, zonder jou is het forum niet meer wat het was. Jouw bijdragen waren de room op de taart. Ik heb je ook als mens mogen leren kennen en daardoor voel ik me op een of andere manier met jou verbonden. Ik hoop toch dat dit niet het einde is, en dat ik nog veel van je gezelschap, in taal of in persoon, van je mag genieten. Indien dat niet zo is, doet dat me pijn maar wens ik jou en vooral ook je naaste familie heel veel sterkte om dit te doorstaan. Ik hoop echter dat de jager de beer nog niet zo snel zal vellen. Hou moed Tsjok en geef niet op. Want zoals je zelf ergens schreef, opgeven is het echte einde. Maar ik kan me ook voorstellen dat er ook een einde komt aan moed en vechten als de strijd te zwaar wordt. Nogmaals ik blijf hopen dat dat moment nog niet zo snel komt. En zo wel, zal ik je missen.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.

Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik » 21 sep 2008 14:36

Tsjok ik wens je heel veel sterkte!
Die stoel zal nooit door een ander ingenomen kunnen worden.

Ondanks de zwarte wolken die zich nu boven jou samenpakken hoop ik dat je als overlever/winnaar uit de strijd komt en ons nog vele jaren op je geweldige schrijfsels kan trakteren.

Succes!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)

Theoloog

Bericht door Theoloog » 21 sep 2008 14:42

"Nu het nog kan" - dat klinkt behoorlijk somber.

Ik maak uit je stukje op dat er risicovolle operaties zitten aan te komen. Heftig.

Tsjok, ik wil je bedanken voor je niet aflatende inbreng op dit forum en elders. Het duurde destijds even voordat ik het 'Tjokkiaans' machtig was, maar toen ik het eenmaal onder de knie had, heb ik er altijd stevig van genoten.

Ik denk ook met plezier terug aan de enkele keren dat we elkaar gesproken hebben.

Ik wens je sterkte toe, de komende tijd. Ik gun het je dat je er bovenop komt en nog een aantal mooie jaren mag beleven, in de herfsttijd van je leven. Maar als je komt te vallen, weet dan dat er op de evo-fora en freethinker in ieder geval een open plek zal zijn, waar eens een bescheiden woudreus gestaan heeft.

Plaats reactie