Examens-2

Wil je iets persoonlijks aan anderen kwijt. Vertel het hier.

Moderator: Moderators

Cabbage
Forum fan

Examens-2

Bericht door Cabbage » 13 jun 2008 10:08

Tussen 4.00 en 7.00 afgelopen donderdag zouden de gezakten gebeld worden.

Om 4.05 stonden de uitslagen van VWO al op internet
Om 4.15 Havo ook.

Ik om 4.16 kijken, en jawel, mijn naam stond erbij :D

:angel12: Godzijdank :angel12:

Wat een opluchting zeg! De hele vakantie niets anders doen behalve waar ik zelf zin in heb....

Nooit meer hoef ik een wiskundeboek vast te pakken en mezelf af te vragen hoe alles in elkaar zit, nooit meer hoef bladzijde na bladzijde aan onzin te onthouden....

Heerlijk. :king:

CXT
Bevlogen

Bericht door CXT » 13 jun 2008 10:14

Gefeliciteerd Cabbage. :)

Maar euh... Ik weet niet of je nog een opleiding gaat doen, maar je zal je toch verbazen wat voor onzin je soms nog kan tegenkomen. ;) (of wat in het begin onzin lijkt, maar toch nuttig blijkt)
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black

Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage » 13 jun 2008 10:22

Communicatiesystemen - Multimedia & Design

Sararje
Superposter

Bericht door Sararje » 13 jun 2008 10:28

Feli idd
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn

Confused
Geregelde verschijning

Bericht door Confused » 13 jun 2008 10:52

Gefeliciteerd! Ik mag mijzelf ook tot de gelukkigen rekenen. In een woord HEERLIJK! \:D/
To say, in answer to any question, “some incomprehensible being
did some inconceivable thing in some unfathomable manner for unknowable purposes,” cannot be
considered any sort of rational answer.(Stefan Molyneux, Freedomain Radio)

Sararje
Superposter

Bericht door Sararje » 13 jun 2008 10:57

Ook jij dan feli
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 13 jun 2008 14:51

Gefeliciteerd aan de geslaagden, er valt altijd weer een last van je af. Nu lekker vakantie vieren en daarna weer op naar het volgende diploma.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.

Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage » 13 jun 2008 14:52

Likewise.

fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 » 13 jun 2008 14:55

Kitty schreef:Gefeliciteerd aan de geslaagden, er valt altijd weer een last van je af. Nu lekker vakantie vieren en daarna weer op naar het volgende diploma.
Waarom niet meteen geprobeerd om topmanager te worden? (omdat je meestal diploma's daarvoor nodig hebt?) :D
Maar waarom achterblijven met mijn felicitaties?
Bij deze!!! (geniet v.d. opluchting bij die tijdelijke vrijheid!)

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 13 jun 2008 15:28

Het echte leven begint pas na je examen.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark

a.r.

Bericht door a.r. » 13 jun 2008 21:41

Gefeliciteerd :occasion5: :sign5:

Samante

Bericht door Samante » 14 jun 2008 00:21

Van harte gefeliciteerd! Samen met de EK-gekte van dit moment (Nederland wint met 4-1 van Frankrijk) kan de euforie van het behalen van je diploma extra versterkt worden. Of niet?

wahlers
Bevlogen

Re: Examens-2

Bericht door wahlers » 14 jun 2008 10:50

Cabbage schreef:Tussen 4.00 en 7.00 afgelopen donderdag zouden de gezakten gebeld worden.

Om 4.05 stonden de uitslagen van VWO al op internet
Om 4.15 Havo ook.

Ik om 4.16 kijken, en jawel, mijn naam stond erbij :D

:angel12: Godzijdank :angel12:

Wat een opluchting zeg! De hele vakantie niets anders doen behalve waar ik zelf zin in heb....

Nooit meer hoef ik een wiskundeboek vast te pakken en mezelf af te vragen hoe alles in elkaar zit, nooit meer hoef bladzijde na bladzijde aan onzin te onthouden....

Heerlijk. :king:
Wiskunde onzin? :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Ik heb nog wiskunde les gegeven! Een prachtig vak met hele nuttige toepassingen :thumbleft:

Geniet van je vrijheid.
Tip: Ga eens een jaartje of wat rondtrekken of hamburgerd 'flippen' bij McDonalds. Het is mijn persoonlijke ervaring dat je daarna veel beter weet wat je eigelijk wilt doen met je leven en dan veel gemotiveerder studeert met een veel hogere slagingskans.
Nb. Dit is een levenswijze die o.a. in Denemarken wordt aangemoedigd. Daar kiest men (gemiddeld) veel later voor een vervolgstudie.

MvG, Wim Ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)

Samante

Re: Examens-2

Bericht door Samante » 14 jun 2008 10:55

wahlers schreef: Wiskunde onzin? :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Ik heb nog wiskunde les gegeven! Een prachtig vak met hele nuttige toepassingen :thumbleft:
Ik heb nooit iets van wiskunde begrepen toen ik het vak op school kreeg. Heb het zo snel mogelijk moeten laten vallen, ondanks bijlessen. Met scheikunde en natuurkunde ging het net zo.

CXT
Bevlogen

Bericht door CXT » 14 jun 2008 11:13

Wiskunde heb ik altijd leuk gevonden. :) Natuurkunde en scheikunde zijn nooit mijn ding geweest. Waarschijnlijk omdat ik de stimulans niet kon vinden om te leren. Achteraf gezien best spijtig, want het is wel interessant.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black

Plaats reactie