Marinus gaat trouwen!!!!!

Wil je iets persoonlijks aan anderen kwijt. Vertel het hier.

Moderator: Moderators

Samante

Bericht door Samante » 25 dec 2007 12:51

De trouwerij heeft dus nog niet plaatsgevonden begrijp ik, maar alvast gefeliciteerd met de voorpret!

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 25 dec 2007 12:58

Samante schreef:De trouwerij heeft dus nog niet plaatsgevonden begrijp ik, maar alvast gefeliciteerd met de voorpret!
Maart, Samante, en tegen die tijd zal ik dit topic weer volkotsen met wetenswaardigheden.

Alvast wat voorpret: als mijn familie over de schok heen is van het dreigende homohuwelijk moeten ze ook nog de klap verwerken dat vriendlief 51 jaar oud is. :o Maar ja iets goeds moet je niet voorbij laten gaan ook al is het antiek is mijn motto.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

Samante

Bericht door Samante » 25 dec 2007 13:15

Marinus schreef:
Samante schreef:De trouwerij heeft dus nog niet plaatsgevonden begrijp ik, maar alvast gefeliciteerd met de voorpret!
Maart, Samante, en tegen die tijd zal ik dit topic weer volkotsen met wetenswaardigheden.

Alvast wat voorpret: als mijn familie over de schok heen is van het dreigende homohuwelijk moeten ze ook nog de klap verwerken dat vriendlief 51 jaar oud is. :o Maar ja iets goeds moet je niet voorbij laten gaan ook al is het antiek is mijn motto.
Is er zo'n groot leeftijdsverschil dan?
Toen ik mijn eerste vriend ontmoette en voorstelde was er een leeftijdsverschil van 20 jaar.

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 25 dec 2007 13:17

VERWIJDERT
Laatst gewijzigd door Marinus op 25 dec 2007 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 25 dec 2007 13:22

Samante schreef: Is er zo'n groot leeftijdsverschil dan?
Toen ik mijn eerste vriend ontmoette en voorstelde was er een leeftijdsverschil van 20 jaar.
Ik zie het leeftijdsverschil ook niet, maar veel mensen wel. "Je zoekt een vaderfiguur" is meestal de eerste reactie. Tja ik heb niet dat idee, maar al zou het zo zijn.... Als ik er gelukkig van wordt.

Ik werd op een dag naast hem wakker en dacht: "dat smoeltje wil ik voorlopig naast me zien als ik wakker wordt" en niet "Pappa!!!". maar goed, de simpele oplossing is nooit bevredigend voor de meute natuurlijk.

viking84
Forum fan

Bericht door viking84 » 13 jan 2008 21:44

Gefeliciteerd Marinus.

Maar dit topic bracht heel wat bij mij teweeg ;).

Eerst: Huh, trouwen?! Hoe christelijk! ;).
Vervolgens: Huh?! Marinus is een vrouw!
En ten slotte: Huh?! Marinus is toch een man!
"What can be asserted without proof can be dismissed without proof" - Christopher Hitchens

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 13 jan 2008 21:56

viking84 schreef:Gefeliciteerd Marinus.

Maar dit topic bracht heel wat bij mij teweeg ;).

Eerst: Huh, trouwen?! Hoe christelijk! ;).
Vervolgens: Huh?! Marinus is een vrouw!
En ten slotte: Huh?! Marinus is toch een man!
hahaha je dat heb je met jouw vooroordelen ;) Nee ken ik: bij een huwelijk denk ik ook automatisch in de eerste plaats aan een man en vrouw.

Sararje
Superposter

Bericht door Sararje » 14 jan 2008 08:50

Ik denk dat dat ook iets is dat in de cultuur zal moeten inslijten. Ik vergeleek het een beetje laatst met de euro: de mensen van nu een jaar of 10, kennen ook de spreekwoorden die op guldens etc. slaan waarschijnlijk niet meer.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn

biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas » 14 jan 2008 09:42

oowh... je bedoelt in de trend van:
als je voor een ....... geboren bent, zul je nooit een ..... worden.

Sja marinus, mocht het leeftijdsverschil zo groot zijn, wat kunnen anderen daarop zeggen? Jullie zijn beiden volwassen, en als ik jouw wijze van posten zie, denk ik niet dat jij iemand bent die zomaar op je achterhoofd gevallen is.

Veel succes nog met je voorbereidingen, dat het een mooie dag moge worden, zonder gekissebis van bekrompte familieleden.

Martha
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha

Willem_B
Ervaren pen

Bericht door Willem_B » 04 feb 2008 22:53

DOE JE BEST !! :cheers:

Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 » 05 feb 2008 21:55

Op welke datum gaan jullie trouwen?
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.

miss marple

Bericht door miss marple » 05 feb 2008 23:07

Ook van mij ,nog gefeliciteerd en maak er n leuke dag van :lol: :)

Plaats reactie