UFO

Wil je iets persoonlijks aan anderen kwijt. Vertel het hier.

Moderator: Moderators

Petra
Superposter

Re: UFO

Bericht door Petra » 28 aug 2017 01:03

doctorwho schreef:
27 aug 2017 13:17
Petra schreef:
27 aug 2017 00:56

Kon er niet over uit. Ik zag het gewoon echt niet. Buitengewoon!
Ken je die van die links en rechtsdraaiende ballerina?
Zeker maar of het nu links of rechts is weet ik nog steeds niet :?
Whoehoeeee, dat is nou net waar het om gaat, hoe fijn wil je het hebben; je kunt deze mevrouw met je gedachten sturen. :lol:

De meeste mensen zien 'met de klok mee'. Door haar met je gedachten de andere kant op te laten draaien keert ze om.
Als dat moeilijk gaat helpt het om voor links draaien je op de linkervoet te concentreren en voor rechts... juist ja. :)
En als het dan nog niet lukt dan is er op wikipedia een dubbelbeeld waarin je links en rechts naast elkaar ziet.

Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 28 aug 2017 01:11

ChaimNimsky schreef:
27 aug 2017 14:20

Ik probeer je te helpen met iets waarvan je zegt dat je er vanaf wilt. Illusie is een mogelijkheid & misinterpretatie is eveneens een mogelijkheid. Ik zou denken: hoe meer alternatieven voor een UFO-ontvoerings-scenario, des te beter. De vraag was retorisch & allerbehalve een uitnodiging tot een conflict. Een vaartuig te hebben gezien dat op aarde helemaal niet voorkomt, is minder aannemelijk dan een wetenschappelijk verklaarbaar fenomeen & het lijkt me daarom een geldig alternatief voor een UFO-ontvoerings-scenario.
Ja dat is heel aardig van je, maar ik heb natuurlijk de misinterpretatie als optie overwogen. De dag erna al probeer je alle mogelijkheden na te gaan.
Mensen gaan er vaak gemakshalve maar van uit dat iemand die zegt een ufo gezien te hebben dat maar ff uit de losse pols roept zonder er verder over na te denken. En dat is niet zo, weet ik uit ervaring. Als je je al een jaartje of 30 met dat fenomeen bezighoudt heb je de meeste gangbare ideeën wel de revue laten passeren.
Ook andere mensen die ik gesproken heb en die menen iets gezien te hebben proberen er juist allemaal normale verklaringen voor te vinden.

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."

ChaimNimsky
Diehard

Bericht door ChaimNimsky » 28 aug 2017 03:16

Petra schreef:
28 aug 2017 01:11
Ja dat is heel aardig van je, maar ik heb natuurlijk de misinterpretatie als optie overwogen. De dag erna al probeer je alle mogelijkheden na te gaan.
Mensen gaan er vaak gemakshalve maar van uit dat iemand die zegt een ufo gezien te hebben dat maar ff uit de losse pols roept zonder er verder over na te denken. En dat is niet zo, weet ik uit ervaring. Als je je al een jaartje of 30 met dat fenomeen bezighoudt heb je de meeste gangbare ideeën wel de revue laten passeren.
Ook andere mensen die ik gesproken heb en die menen iets gezien te hebben proberen er juist allemaal normale verklaringen voor te vinden.
Ik begrijp natuurlijk dat je zeer overtuigd bent een stervormig vaartuig gezien te hebben in plaats van bijv. een bolbliksem of een ander natuurlijk verschijnsel. Ik was er eveneens van overtuigd een schuur in de lucht te hebben gezien als kind. Zie hem nog voor me. Maar goed, dat kan niet -- althans, het is aanzienlijk minder aannemelijk dan een wetenschappelijke verklaring. Illusie is inderdaad een keigoede verklaring -- en ook nog eens wetenschappelijk. Eveneens de verklaring van het buurmeisje heeft feitelijk alleen maar goed nieuws voor je: het was geen ster, maar een rode bol. Net zoals de luchvaart-instantie je kon meedelen dat er niets verdachts was waargenomen. Of je, naast illusie, ook misinterpretatie accepteert als verklaring, is geheel jouw beslissing. Hoe dan ook, uiteindelijk kun je met een gerust hart terugkijken op zaak & zeggen: het was gelukkig waarschijnlijk geen ontvoering door buitenaardse wezens :)

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 02 sep 2017 11:44

ChaimNimsky schreef:
28 aug 2017 03:16
Ik begrijp natuurlijk dat je zeer overtuigd bent een stervormig vaartuig gezien te hebben in plaats van bijv. een bolbliksem of een ander natuurlijk verschijnsel.
Een bol gespot! :) Maar bliksemt niet helaas. Wat het ook is.

2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 18 sep 2017 06:28

ChaimNimsky schreef:
28 aug 2017 03:16
Hoe dan ook, uiteindelijk kun je met een gerust hart terugkijken op zaak & zeggen: het was gelukkig waarschijnlijk geen ontvoering door buitenaardse wezens :)
Ik ben er niet gerust over, jammer genoeg.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 12 okt 2017 00:54

Oh jee... :shock: .
ze bestaan blijkbaar toch. :D
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 13 okt 2017 09:10

Labyrint schreef:
12 okt 2017 00:54
Oh jee... :shock:
Neeheee, allemaal illusies van hallucinerende zotten :lol:

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 14 okt 2017 13:10

En een uitmuntend verdienmodel ook:

http://www.ethealing.nl/index.php/nl/st ... experience

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 15 okt 2017 08:27

heeck schreef:
14 okt 2017 13:10
En een uitmuntend verdienmodel ook:

http://www.ethealing.nl/index.php/nl/st ... experience

Roeland
Dank voor je link.
Naar een hoger niveau trillen om met liefdevolle wezens te kunnen trillen... wie wil dat nou niet.
Ga het zo snel mogelijk proberen..
En dan maar hopen dat ik wel een hogere Zelf heb anders ben ik mooi de sjaak, tril ik zomaar de lagere regionen in.

Steven Greer doet ook goeie zaken, maar zoiets prachtigs biedt ie geloof ik niet aan.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 16 dec 2017 19:51

Petra schreef:
13 okt 2017 09:10
Labyrint schreef:
Het is niet uitgesloten dat je werkelijk iets hebt gezien. Nu heeft de New York Times het er ook al over. :shock:

The Pentagon has acknowledged a secret program to investigate UFOs.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 19 dec 2017 05:10

Steeds gekker wakker worden zo met al dat fake-news van die Amerikanen tegenwoordig.

Eerst maar koffie erbij pakken en nog eens kijken. Misschien begrijp ik het dan beter. :roll:

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 19 dec 2017 09:46

Labyrint schreef:
16 dec 2017 19:51
Petra schreef:
13 okt 2017 09:10
Labyrint schreef:
Het is niet uitgesloten dat je werkelijk iets hebt gezien. Nu heeft de New York Times het er ook al over. :shock:

The Pentagon has acknowledged a secret program to investigate UFOs.
Getsie :shock:

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 19 dec 2017 11:36

Ik gok er op dat ze na uitgebreid onderzoek niets feitelijks konden vinden en er daarom mee gestopt zijn.
Niet dat de gelovigen daardoor overtuigd raken. :)
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

TIBERIUS CLAUDIUS
Diehard

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS » 19 dec 2017 15:17

Fish schreef:
19 dec 2017 11:36
Ik gok er op dat ze na uitgebreid onderzoek niets feitelijks konden vinden en er daarom mee gestopt zijn.
Niet dat de gelovigen daardoor overtuigd raken. :)
Dat laatste denk ik ook.

Wel is niet alle geld in de ogen van defensie verspild.
Immers er zouden wel eens toestellen van de SU tussen hebben kunnen zitten.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?

Plaats reactie