Video's Actualiteiten

Voor discussies over muziek, film en TV.

Moderator: Moderators

MachineElf
Ervaren pen

Re: Video's Actualiteiten

Bericht door MachineElf » 30 jul 2016 17:32

De stem van Europa
https://www.youtube.com/watch?v=tXKSRl6HIv0" onclick="window.open(this.href);return false;
We move forward
Marcus 5:9 - at your service

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 30 jul 2016 19:09

Angst is wat een veel populisten te bieden hebben. Mocht Wilders wat positiefs te melden hebben in de video zal ik alsnog de moeite nemen om te kijken.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

MachineElf
Ervaren pen

Bericht door MachineElf » 30 jul 2016 19:21

Fish schreef:Angst is wat een veel populisten te bieden hebben. Mocht Wilders wat positiefs te melden hebben in de video zal ik alsnog de moeite nemen om te kijken.
Toen Pim Fortuyn aan bod kwam kreeg ik wel kippenvel (kiekevlees).
Vanaf 4min. Hij herhaalt nog maar eens waarvoor hij opkomt, het gaat om uw kinderen, uw kleinkinderen!

MachineElf
Ervaren pen

Bericht door MachineElf » 30 jul 2016 19:48

https://www.youtube.com/watch?v=-vcIofnSoGY" onclick="window.open(this.href);return false;
De Europese integratie. Moet iedere Europeaan van begin tot eind gezien hebben om te weten hoe erg het gesteld is.

MachineElf
Ervaren pen

Bericht door MachineElf » 01 aug 2016 19:52

https://www.youtube.com/watch?v=2nFFq9CkG4k" onclick="window.open(this.href);return false;
De cijfers van Europa. 80% moslims op een uitkering.

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 14 aug 2016 07:55

Cluny schreef:Leuke video uit Engeland. Van een veel reizende en schrijvende Britse meneer, Graham William Phillips. Over of het leuk zou zijn om op vakantie te gaan naar De Krim. Op 29 juli 2016 op het YouTube kanaal verschenen. Bekijk gewoon deze reportage. Volgens mij hoef je niet echt slim te zijn om na een paar minuten te ontdekken dat er iets mis is met dit schijnbaar onschuldig filmpje. Maar wat is er precies mis met deze gezellige gesprekjes met de strandbezoekers? De lengte is 4 minuten. Ik heb de hele reportage gezien en heel veel, echt heel veel, gevloekt.

Deze 2 video's zijn allebei op dezelfde dag opgenomen. De aap komt dus duidelijk uit de mouw als je ook de Russischtalige versie bekijkt. Dit gaat niet om een leuke vakantie in de Krim, dit is puur Russische Propagandaspul bestemd voor de "Westerse" markt, voor de bevordering van de acceptatie dat de Krim gewoon weer een stuk Rusland is zoals het volgens deze Poetintroll ook hoort. Ik heb geen idee welke vergoeding deze meneer krijgt voor deze 2 misleidend PoetinPositvoPraatjes maar deze zal opgeteld met al zijn andere propagandavideo's ruim genoeg zijn om er comfortabel van te leven. Ik volg deze Poetintroll, deze leugenjournalist al een tijdje, het lijkt mij duidelijk dat hij allerminst onafhankelijk journalist is zoals overal beweerd wordt.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 28 okt 2016 03:05

Interview met Joost Niemoller over zijn journalistiek onderzoek naar gevoelens van onbehagen over de multiculturele samenleving in Nederland. Verder vertelt Joost Niemoller hierin over zijn indruk van een neerwaartse trend voor wat betreft de journalistieke kwaliteit in Nederland (en elders). Duur : bijna 27 minuten.

Denken "wij zijn beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest

Plaats reactie