Bizarre uitspraken op het christelijk informatie platform

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Plaats reactie
a.r.

Re: Bizarre uitspraken op het christelijk informatie platfor

Bericht door a.r. » 23 sep 2011 13:15

PietV. schreef:
malou schreef:
En dit alles reken ik Rik Bokelman als ergste aan, die als eerste vooraan staat om hem niet welgevallige reacties te censureren.
Zijn voormalige partner loopt nu stage op nu.nl . En schrijft artikelen die te maken hebben met wetenschap en gezondheid. (@Jeffrey Schippers). Journalisten in de dop.
Niks voormalig!
http://www.cip.nl/gegevens.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

JeroenLeiden

Bericht door JeroenLeiden » 23 sep 2011 14:42

Partner? Rik en Jeffrey? In mijn ervaring hebben alleen homo's een "partner", de rest van de mensheid heeft een vriend/vriendin dan wel man/vrouw. Suggereren jullie nou dat het buttyboys zijn, of dat ik niet zo bekrompen naar één woord moet kijken?
Ik geloof dat ik moet poepen.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 23 sep 2011 16:03

a.r. schreef:[Niks voormalig!
Dit zinnetje vond ik wel amusant: :D

Rik is getrouwd met zijn vrouw Renée.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 23 sep 2011 16:40

JeroenLeiden schreef:Partner? Rik en Jeffrey? In mijn ervaring hebben alleen homo's een "partner", de rest van de mensheid heeft een vriend/vriendin dan wel man/vrouw. Suggereren jullie nou dat het buttyboys zijn, of dat ik niet zo bekrompen naar één woord moet kijken?
In een maatschap heb je ook partners. Het is volgens mij een normaal begrip als je samen een tent runt.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 23 sep 2011 16:50

a.r. schreef: Niks voormalig!
Vreemde belangenverstrengeling. Links ben je aan het evangeliseren, censureren en bannen. Een deur verder op internet probeer je een goed cijfer voor je stage te halen. En tracht je te voldoen aan een zekere journalistieke moraal. Moet ik dit vergelijken met stage lopen bij de dierenbescherming en in je vrije tijd dieren afschieten.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

malou
Forum fan

Bericht door malou » 23 sep 2011 23:42

****Homofiele neigingen dient men net als pedofiele en bestiale neigingen voor zichzelf te houden en niet in de praktijk te brengen. Dat getuigd van netheid, zedelijkheid en fatsoen. Niemand maar dan ook niemand zit te wachten op homo's en lesbiennes en hun ziekelijke levenswijze. Laat ze liever trachtten en normaal leven te leiden, te trouwen en kinderen te krijgen zoals ieder ander normaal mens.

Dit zou heel wat problemen in de wereld voorkomen, zoals de seksualisering van onze "vrijheid blijheid" maatschappij waarin alles maar mag en de verspreiding van afschuwelijke seksueel overdraagbare aandoeningen als AIDS. De kerk dient deze afwijkende voorkeuren te BLIJVEN veroordelen in de strengst mogelijke bewoordingen.
John, Geldersen | 23-9-2011 21:51:10****

http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=24711" onclick="window.open(this.href);return false;

tsja........ [-X

a.r.

Bericht door a.r. » 24 sep 2011 00:01

Ah...ik ben zonder bericht gebanned.

"Je reactie kan niet worden geplaatst; dit IP adres is geblokkeerd vanwege misbruik."
Schaamteloze censuur! Ik heb er nl geen onvertogen woord geplaatst....ik kan wel raden waarom :wink: ! Deze (toekomstige generatie) "journalisten" houd(en) niet van het vrije woord, daar zijn ze doodsbang voor. Goed dan..het stuk wat ik van een goede vriend gestuurd kreeg en wat ik naar aanleiding van bovenstaande post wilde plaatsen aldaar:

http://www.gay.nl/article/20549//Beroerte_maakt_homo" onclick="window.open(this.href);return false;
Beroerte maakt homo

22-09-2011 | Nieuws
Chris Birch (26) was naar eigen zeggen een typische heterojongen. Hij was werkzaam bij een bank, verloofd met een leuk meisje en fan van voetbal en bier. Toen kreeg hij een beroerte en werd hij wakker als een ander mens, met een andere seksuele voorkeur.

Chris is nu homo. Hij nam ontslag en haat sport. "Ik lijk niet meer op de oude Chris," vertelde hij aan The Mirror. Chris werkt nu als kapper en woont met een vriendje samen boven de salon.

Het is niet heel vreemd dat mensen na een beroerte veranderen. Maar deze verandering is wel erg heftig voor Chris en zijn omgeving. Na maanden van revalidatie is hij een compleet ander mens. Was hij voorheen nog een gezellige sportliefhebber met bijbehorende bierbuik, nu is hij een afgetrainde homo met een veel creatiever leven.

Ook zijn familie moet nog wennen. "Mijn broer heeft me altijd gesteund, maar voor de rest was het wel moeilijk. Dat begrijp ik ook wel."

Volgens zijn neuroloog zou het mogelijk zijn dat de beroerte een gedeelte van zijn hersenen heeft geactiveerd waar hij daarvoor nog geen gebruik van maakte. Dit zou zijn nieuwe persoonlijk, drang naar een ander uiterlijk en (nieuwe) seksuele voorkeur kunnen verklaren.
http://www.mirror.co.uk/news/top-storie ... -23436853/" onclick="window.open(this.href);return false;

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 24 sep 2011 13:57

malou schreef:****Homofiele neigingen dient men net als pedofiele en bestiale neigingen voor zichzelf te houden en niet in de praktijk te brengen. Dat getuigd van netheid, zedelijkheid en fatsoen. Niemand maar dan ook niemand zit te wachten op homo's en lesbiennes en hun ziekelijke levenswijze.

http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=24711" onclick="window.open(this.href);return false;

tsja........ [-X

Nog meer tsja.
Als Jezus mij binnen één second compleet vrij kan zetten van masturbatie, dan kan Jezus mensen die homofiel, pedofiel, iemand met la tourette of wat dan ook vrij zetten. Het zou mij niets verbazen dat je aan het genen pakket kunt zien of er een geestelijk binding aanwezig is. Zodra iemand bevrijd is zou dit er wel eens heel anders uit kunnen zien.
Alex, Eindhoven | 23-9-2011 23:48:27

Jinny

Bericht door Jinny » 24 sep 2011 14:35

a.r. schreef:Ah...ik ben zonder bericht gebanned.

"Je reactie kan niet worden geplaatst; dit IP adres is geblokkeerd vanwege misbruik."
Schaamteloze censuur! Ik heb er nl geen onvertogen woord geplaatst....ik kan wel raden waarom :wink: ! Deze (toekomstige generatie) "journalisten" houd(en) niet van het vrije woord, daar zijn ze doodsbang voor. Goed dan..het stuk wat ik van een goede vriend gestuurd kreeg en wat ik naar aanleiding van bovenstaande post wilde plaatsen aldaar:
Om een of andere reden heb ik er geen last van.
Terwijl ik toch ook mijn mond niet houd.

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 24 sep 2011 18:59

Jim schreef: Om een of andere reden heb ik er geen last van.
Terwijl ik toch ook mijn mond niet houd.
Misschien hebben ze stiekem het idee dat jij nog te redden bent? Wij vallen binnen het onderschrift van CVE.

Jinny

Bericht door Jinny » 24 sep 2011 19:15

Hmm, dan kennen ze mij niet goed ben ik bang. :D

a.r.

Bericht door a.r. » 24 sep 2011 19:24

Alles is gewist...ik weet zeker dat ik op onderstaande posten heb gereageerd, voor de rest is het zo'n puinhoop op die site, dat ik het niet meer terug kan vinden. Raar ook, want ik kom en schrijf er zelden en mijn laatste reactie dateert alweer van een poosje terug.

http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=24160" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=24361" onclick="window.open(this.href);return false;

Jinny

Bericht door Jinny » 24 sep 2011 19:29

Heb je nog wat je gepost hebt?
Dan post ik het gewoon nog eens, Kiks, Willen v Dongen, Marinus en mijn posten staan er nog.

a.r.

Bericht door a.r. » 24 sep 2011 19:43

Nope...ik heb afgelopen week juist weer eens grote pc schoonmaak gehouden. Je verwacht toch ook niet dat je posten na (soms) maanden of weken plotseling toch gewist worden. Ik heb idd gezien dat jullie posten er nog wel staan.

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 24 sep 2011 21:17

Jim schreef:Heb je nog wat je gepost hebt?
Dan post ik het gewoon nog eens, Kiks, Willen v Dongen, Marinus en mijn posten staan er nog.
Het is weekend. Dan wordt er minder secuur gekeken. Maar de redactie kent dit topic. En misschien zien ze zo langzamerhand wel in dat het verwijderen van berichten weinig zin heeft. Ze duiken hier weer op.

Plaats reactie