Christelijke zelfhaat

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Petra
Banned

Re: Christelijke zelfhaat

Bericht door Petra » 11 mei 2017 18:52

Storm schreef:@eclect,
Ach ja je woont in Vietnam, en volgt ws deze discussie niet, die in Nederland nogal wat oproept. :wink:
https://www.freethinker.nl/forum/viewto ... 23&t=16796" onclick="window.open(this.href);return false;
Had 'm idd niet gevolgd.
En blijkbaar wederom een mening die haaks staat. :lol:
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm » 12 mei 2017 11:28

Eclect schreef:
Had 'm idd niet gevolgd.
En blijkbaar wederom een mening die haaks staat. :lol:
Maar we kunnen toch nog wel door één deur? :wink:
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan

Petra
Banned

Bericht door Petra » 13 mei 2017 09:37

Storm schreef:

:)
We komen uit zeer een verschillende achtergrond Storm, maar zoals ik al eerder naar je schreef (vrijzinnig topic), komen we (denk ik) uiteindelijk bij één en dezelfde deur uit. :D
Uitgeraasd en uitgestormd huppelen we gezusterlijk naar binnen. :wink:

Tot dan mag ik graag mijn zusters opporren om als één vrouw stelling te nemen tegen elke vorm van opgelegd pandoer. :)

Petra

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm » 13 mei 2017 10:04

Eclect schreef:
Storm schreef:

:)
We komen uit zeer een verschillende achtergrond Storm, maar zoals ik al eerder naar je schreef (vrijzinnig topic), komen we (denk ik) uiteindelijk bij één en dezelfde deur uit. :D
Uitgeraasd en uitgestormd huppelen we gezusterlijk naar binnen. :wink:

Tot dan mag ik graag mijn zusters opporren om als één vrouw stelling te nemen tegen elke vorm van opgelegd pandoer. :)

Petra

@ Eclect,
Niks één stelling nemen toevallig omdat we beiden vrouwen zijn. Dat opgelegde pandoer beleven we beiden anders (zie topic GS.) Maar dat samen gezusterlijk naar binnen huppelen -waar naar binnen that's the question, ach ik weet wel een leuke kroeg- als we uitgestormd zijn dat klinkt best aardig. :lol:
Bob Dylan

Petra
Banned

Bericht door Petra » 13 mei 2017 11:47

Storm schreef:
@ Eclect,
Niks één stelling nemen toevallig omdat we beiden vrouwen zijn. Dat opgelegde pandoer beleven we beiden anders (zie topic GS.) Maar dat samen gezusterlijk naar binnen huppelen -waar naar binnen that's the question, ach ik weet wel een leuke kroeg- als we uitgestormd zijn dat klinkt best aardig. :lol:
:lol:
Ach Storm, ik had me voorgenomen om 's wat rustiger te worden maar nee, ik moet en zal porren en duwen en trekken tot ik alle heilige huisjes omver heb geworpen. :roll:

Kan niet wachten tot we die kroeg gevonden hebben, om glimlachend het glas te heffen, op ons. :)

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 13 mei 2017 12:46

Eclect schreef: ik moet en zal porren en duwen en trekken tot ik alle heilige huisjes omver heb geworpen. :roll:
That's the true Freethinker spirit! =D>
Kan niet wachten tot we die kroeg gevonden hebben, om glimlachend het glas te heffen, op ons. :)
Zou leuk zijn als jullie dat in Finland doen. Allebei welkom! 8*)

Finland was het eerste land ter wereld waar iedereen zowel stemrecht kreeg als het recht om gekozen te kunnen worden (1906).
Born OK the first time

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm » 13 mei 2017 13:18

Eclect schreef:
Ach Storm, ik had me voorgenomen om 's wat rustiger te worden maar nee, ik moet en zal porren en duwen en trekken tot ik alle heilige huisjes omver heb geworpen. :roll:

Blijf lekker jezelf, doe ik ook. En als je me te hard duwt dan geef ik je een slag voor je kanis :lol:

Maar ik hef graag het glas met alle Freethinkers die willen. Finland??? RR nou wie weet! Maar als mensen geen probleem hebben met luchtbedden op de grond dan zijn jullie hier ook welkom. Een paar Atheïsten hyve meetings hier gehad en dat is goed bevallen.
Bob Dylan

Petra
Banned

Bericht door Petra » 13 mei 2017 14:23

Rereformed schreef:
Eclect schreef: ik moet en zal porren en duwen en trekken tot ik alle heilige huisjes omver heb geworpen. :roll:
That's the true Freethinker spirit! =D>
'T was, eerlijk waar, niet m'n intentie. :roll:
Eclect schreef:
Zou leuk zijn als jullie dat in Finland doen. Allebei welkom! 8*)

Finland was het eerste land ter wereld waar iedereen zowel stemrecht kreeg als het recht om gekozen te kunnen worden (1906).
Ah, wat leuk!
Ben nog nooit in Finland geweest, verkeer in chronische Aziatische oververhitting. Maar zit nu in Amsterdam te klappertanden. :lol:
Nice, politiek gelijke rechten... nu de rest nog. :D

Petra
Banned

Bericht door Petra » 13 mei 2017 14:27

Storm schreef:
Eclect schreef:

Blijf lekker jezelf, doe ik ook. En als je me te hard duwt dan geef ik je een slag voor je kanis :lol:
[-X
Storm schreef: Maar ik hef graag het glas met alle Freethinkers die willen. Finland??? RR nou wie weet! Maar als mensen geen probleem hebben met luchtbedden op de grond dan zijn jullie hier ook welkom. Een paar Atheïsten hyve meetings hier gehad en dat is goed bevallen.
:D

Plaats reactie