Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Jinny

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door Jinny » 06 jul 2010 11:51

Samsa schreef: Veel te weinig spelfouten om als risico gezien te worden. Je moet je bedenken dat de echte radicaal al schuimbekkend zit te typen en daarbij meer toetsen raakt dan nodig (radicaalruis) :P
:laughing6: :laughing6: :laughing6: :laughing6: :laughing6: :laughing6: :laughing6: :wav:

Jinny

Bericht door Jinny » 11 jul 2010 10:28

Skepke schreef: Is Simon Magus er nog actief / niet gebanned ?
Ja, nog actief en niet geband.
Laatste bericht op 8 juli.

Jinny

Bericht door Jinny » 13 jul 2010 19:26

Vandaag is islamist eruit gezet.
Misschien zie we die vandaag of morgen ook in ons midden.

Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine » 13 jul 2010 20:19

Tis dat ik stevig zit, maar anders was ik van mijn stoel gevallen.
Er was net een heftige discussie op OI. Ingeleid door Knutselsmurf, die zich afvroeg hoe de gelovigen dachten over het maar steeds willen bewijzen van de waarheid vn het geloof. Er was enige discussie langs elkaar heen, zoals de Koran is toch het bewijs, je gezonde verstand is toch het bewijs.
Islamist kwam weer met de oude drukkerij big bang: Er moet een schepper zijn, want
Ooit gezien dat er na een bomaanslag, dus een explosie, dat er opeens een enorme bibliotheek is ontstaan, met een oneindigheid aan kennis en noem maar op. Dit is wel wat de atheisten geloven.
! Simon magus ging tegen deze stelling in met het wijzen op de stroman drogreden. Gaf een mooi voorbeeld aan de de Islam gerelateerd.Wat je hier post is het equivalent van deze uitspraak:
"Moslim(a)s geloven dat het heelal ontstaan is door een magisch dansje van een bovennatuurlijke geit die Elmer heet.
" In ieder geval, probeerde SM aan Islamist duidelijk te maken, dat e.e.a. niet het gedachtegoed van de atheïst is, volgens Islamist wel en vroeg steeds maar om een uitleg. Door SM keurig gegeven, met verwijzingen, maar Islamist weigerde die te lezen en bleef maar zeuren over de wat hij zeker weet, dat atheïsten geloven.
Het was tenenkrommend. Nu is de hele discussie weg. Wat er toe geleid heeft dat Islamist gebannen is, weet ik niet. Had eerder verwacht dat SM of KS gebannen zouden worden wegens het uitlokken van onzinnige antwoorden van moslims.
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=59199
Ik weet niet hoe lang deze link nog werkt!
Despite the high cost of living.....
it remains popular.

Jinny

Bericht door Jinny » 13 jul 2010 22:13

Islamist is gebannen omdat hij in een ander draadje niet lief was voor Ayasha.
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 14#p950514

Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang » 13 jul 2010 22:18

Vreemd dat mijn posts zonder waarschuwing zijn verwijderd.
We hebben toch geen OI infiltrant bij de moderatoren hier?

Waar zijn mijn posts over Expliciet.nl gebleven?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford

Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang » 13 jul 2010 22:50

Sorry. Ik geloof dat ik een beetje chaotisch ben. :oops:

Een Mea Culpa richting het team!
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford

Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine » 05 aug 2010 22:11

Soms is het toch wel weer even lachen over bannelingen van O.I.
(Die ook op Faithfreedom terecht komen)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... =9&t=17284
it remains popular.

JanC
Ervaren pen

Bericht door JanC » 06 aug 2010 12:34

Lavi Ebel zou per direct voor levenslang van OI verbannen zijn? Wegens inloggen via een proxy? Nou weet ik per ongeluk dat dat pertinent onwaar is...
Ni dieu, ni maître.

Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa » 08 sep 2010 13:06

Voor de arme zielen die nog geen toegang hebben en die geen goede proxy's kunnen vinden is er nog een andere oplossing. Als je firefox hebt typ in je adresbalk: about:config. In die lijst kun je een string toevoegen (rechtermuisknop ergens in de lijst en dan naar New-->String). De naam van de parameter is dan general.useragent.override en de inhoud is:

Googlebot/2.1 (+http://www.googlebot.com/bot.html)

Als je die toevoegt kun je gewoon overal op OI bladeren en kun je zien wat Google daar ziet als het die pagina's indexeert. Dat werkt overigens bij de meeste fora. Enige manier om dit te stoppen is voor hen om geen toegang te verstrekken aan de google robot maar dat doen ze toch niet (behalve bij de afgeschermde gedeeltes maar ik gok zo dat ze niet alle subfora gaan afschermen).

Hier na te lezen trouwens:

http://www.irongeek.com/videos/firefox- ... glebot.swf

Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine » 08 sep 2010 18:02

Je kunt ook de user agent switcher add-on met meerdere user agents installeren in firefox.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/59/
it remains popular.

Juan
Forum fan

Bericht door Juan » 10 sep 2010 18:39

Leuk idee, maar ik heb het wel gehad met die mensen. Veel van opgestoken, dat wel. Ontnuchterend hoe destructief ze daar omgaan met contacten met andersdenken. Ik raad de website aan aan iedere knuffelaar die eens een koude Islam-douche kan gebruiken.
Why has not anyone seen that fossils alone gave birth to a theory about the formation of the earth, that without them, no one would have ever dreamed that there were successive epochs in the formation of the globe.
G. Cuvier (1769-1832)

Per

Bericht door Per » 10 sep 2010 19:38

Maar je posts waren juist altijd zo leuk om te lezen Juan :?

Juan
Forum fan

Bericht door Juan » 11 sep 2010 00:15

Mja, nu kan je ze niet meer lezen. Dat zegt genoeg. En ik ben er overigens zonder boe of ba afgegooid.
Why has not anyone seen that fossils alone gave birth to a theory about the formation of the earth, that without them, no one would have ever dreamed that there were successive epochs in the formation of the globe.
G. Cuvier (1769-1832)

Plaats reactie