Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Rafke Pafke
Geregelde verschijning

Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door Rafke Pafke » 29 sep 2008 09:15

Hallo,
Ik was tot vandaag een lid van het ontdek islam forum, waarin ik meestal actief was in de subforums "islam en wetenschap" en "islam en atheisme" en af en toe ook op de nieuwsforums.

De laatste week echter waren er geen interessante discussies aan de gang en heb ik ook niets gepost. Nu wil ik me vandaag inloggen en krijg ik de boodschap dat ik permanent verbannen ben. Het gekke is dat ik dus al enige tijd niets gepost heb, en al een lange tijd ook niets dat beschouwd kan worden als een aanval/belediging tegen iets of iemand. Ik heb dus geen idee waarom ik ineens verbannen ben.

Er staat een boodschap "contacteer de beheerder voor meer uitleg". Spijtig genoeg opent de outlook wizard zich als ik op die link klik en daar kan ik niets mee. Mijn vraag is dus eigenlijk gewoon of iemand een e-mail adres van één van de beheerders heeft, Ayasha of zo?
Can not breath we stifle cry
As gray fills in our numbered days

Cluny
Banned

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door Cluny » 29 sep 2008 11:54

Rafke Pafke schreef:Hallo,
Ik was tot vandaag een lid van het ontdek islam forum, waarin ik meestal actief was in de subforums "islam en wetenschap" en "islam en atheisme" en af en toe ook op de nieuwsforums.

De laatste week echter waren er geen interessante discussies aan de gang en heb ik ook niets gepost. Nu wil ik me vandaag inloggen en krijg ik de boodschap dat ik permanent verbannen ben. Het gekke is dat ik dus al enige tijd niets gepost heb, en al een lange tijd ook niets dat beschouwd kan worden als een aanval/belediging tegen iets of iemand. Ik heb dus geen idee waarom ik ineens verbannen ben.

Er staat een boodschap "contacteer de beheerder voor meer uitleg". Spijtig genoeg opent de outlook wizard zich als ik op die link klik en daar kan ik niets mee. Mijn vraag is dus eigenlijk gewoon of iemand een e-mail adres van één van de beheerders heeft, Ayasha of zo?
Wees een vent en draag je ban als een vent.
Als je ergens losgeslagen moslimgekken aantreft in Nederland is het daar wel.
Dat geld ook voor de moderatoren.
Jouw lot is onvermijdelijk, er ligt bij jou als normale geen enkele schuld.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

Rafke Pafke
Geregelde verschijning

Bericht door Rafke Pafke » 30 sep 2008 08:57

Haha, een uitleg voor mijn ban heb ik niet gekregen. Wel kreeg ik vandaag een mail om me een gelukkig suikerfeest te wensen!

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 30 sep 2008 19:02

Rafke Pafke schreef:Haha, een uitleg voor mijn ban heb ik niet gekregen. Wel kreeg ik vandaag een mail om me een gelukkig suikerfeest te wensen!
Ik ben er daar ook om niets uitgeflikkerd, overigens heb ik dat wetenschapsforum opgezet. Maar nu zijn ze daar lekker aan het radicaliseren met zijn allen of zo. Laat ze gewoon...
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

Theoloog

Bericht door Theoloog » 30 sep 2008 19:19

Je kunt de link toch uit Outlook overnemen? Of even over de link 'zweven' met je muiscursor en dan het adres overschrijven dat dan verschijnt (in de grijze balk onder in je browserscherm)?

Rafke Pafke
Geregelde verschijning

Bericht door Rafke Pafke » 01 okt 2008 09:23

Ja, je hebt gelijk. Eergisteren was me dat toevallig al opgevallen. Ik heb dan ook een mailtje gestuurd zoals ik in één van mijn posts hierboven liet blijken. Maar tot op vandaag geen antwoord. Tsja, ik ga er verder niet van wakker liggen.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 05 okt 2008 22:34

Rafke Pafke schreef:Haha, een uitleg voor mijn ban heb ik niet gekregen. Wel kreeg ik vandaag een mail om me een gelukkig suikerfeest te wensen!
Onder welke naam poste je daar, niet Rafke?
Ik ben daar ook al eens verbannen, ook zonder uitleg (de Oude man en Cromagnon).
Er zijn al heel wat mensen daar verbannen alleen omdat ze de waarheid probeerde te vertellen.

Rafke Pafke
Geregelde verschijning

Bericht door Rafke Pafke » 06 okt 2008 15:35

Rafke Pafke schreef:Onder welke naam poste je daar, niet Rafke?
Ik ben daar ook al eens verbannen, ook zonder uitleg (de Oude man en Cromagnon).
Er zijn al heel wat mensen daar verbannen alleen omdat ze de waarheid probeerde te vertellen.
Nee daar was mijn naam Spee.

fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 » 06 okt 2008 16:25

Rafke Pafke schreef:Hallo,

Als je je dáár net zo druk hebt gemaakt als hier over de miezerige ecologische veranderingen t.g.v. (o.a.) de menselijke bemoeienissen of over iets waaruit diezelfde waarnemende en analyserende geest blijkt, dan kan ik me voorstellen dat je op zo'n forum geweerd wordt als de pest, héél goed voorstellen! :lol:
Want wát moet je als a.s. moslim in de eerste plaats zijn?
Antw. In de eerste plaats een volgzaam aanvaarder (gelovige) van Allah en de geschriften aan Moh. gedicteerd door hem!
Niet jóuw inzichten maar de geopenbaarde inzichten :D

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 07 okt 2008 11:37

Rafke Pafke schreef:
Rafke Pafke schreef:Onder welke naam poste je daar, niet Rafke?
Nee daar was mijn naam Spee.
Ahh, goede posts van jou daar.
De site bloed dood, mensen die wat zinnigs te zeggen hadden zijn in de ban of uit zichzelf verdwenen.
Ook Simon Magus is sinds kort ook op dit forum actief wist je dat?

Rafke Pafke
Geregelde verschijning

Bericht door Rafke Pafke » 07 okt 2008 13:36

Ah nee, dat was me nog niet opgevallen. Op Ontdek Islam vond ik zijn bijdragen erg interessant.

Droppy

Bericht door Droppy » 16 feb 2009 12:43

:D Gezellig, allemaal bannelingen. Hier nog één. :D :lol:

Herman2
Forum fan

Bericht door Herman2 » 16 feb 2009 12:57

Ontdek Islam hanteert ook een zwarte lijst waarop het ene forumlid het andere mag aangeven als iets niet bevalt . Tóch vind ik dat je recht hebt op uitleg om welke reden precies je verbannen bent.
Grüss Gott, falls Du Ihn begegnest.

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 16 feb 2009 16:21

Het wordt tijd dat we een FT integratiecursus starten voor al die bannelingen (asielzoekers) :D
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 16 feb 2009 16:34

Kunnen we hier ook niet zo´n zwarte lijst beginnen? Ik weet al wel wat namen die erop kunnen.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark

Plaats reactie