How Islam Deals with Atheist

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Sebastiaan
Bevlogen

How Islam Deals with Atheist

Bericht door Sebastiaan » 15 mei 2007 18:24

Salaam broeders en susters,

Hoe kun je een ongelovige (athreist) overtuigen dat de Koraan het woord is van Allah?

http://www.youtube.com/watch?v=vyboXCIV ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=ZpcnoCy6 ... ed&search=

Een atheist die zegt dat er geen god is heeft reeds 50% van de geloof beleidenis afgelegd. Voor de overige 50% bewijs hem dat de al Koraan al 1400 jaar lang wetenschap bevat voordat de moderne wetenschap er achter kwam.

Allah Acbar, of zoeits :wink:
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op 17 mei 2007 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Akkersloot
Banned
Contacteer:

Re: How Islam Deals with Atheist

Bericht door Akkersloot » 17 mei 2007 08:42

Sebastiaan schreef:Een atheist die zegt dat er geen god is heeft reeds 50% van de geloof beleidenis afgebracht. :wink:
Volgens Mohammedje bestonden er gewoon geen mensen die niet een God of Goden geloofden. "Er bestaat geen God dan ..." is dan ook totaal geen "Er bestaat geen God".

:twisted:
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers » 17 mei 2007 09:52

Zakir Naik is een beroepsidioot!
Hij is zelds een 'embarrassment' voor de overige zeloten! Zie o.a.:
http://www.youtube.com/watch?v=MXchg9Mg ... ed&search=

p.s. Let vooral op het verontschuldigde toegevoegde commentaar aan het eind!

MvG, Wim.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)

fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 » 17 mei 2007 10:51

wahlers schreef:Zakir Naik is een beroepsidioot!

MvG, Wim.
Wat doen wij met onze idioten?
Als je die vraag op zijn merites onderzoekt, dan vraag ik mij al 40 jaar af, "Wie is er hier eigenlijk idioot"? :lol: (ons groen verdwijnt onder huizenblokken-asfalt-industrieterreinen, en grotendeels nog gesubsidieerd bovendien.
Ik kan mij voorstellen dat de Hr. Brinkman greinst als hij de gelden,als voorzitter van het pensioenfonds, belegt in vastgoed dat hij als voorzitter v.d. bouw-werkgeversbond alleen maar kan ambiëren.
Hij behoort dan ook tot één der partijen die een groot voorstander is van kinderbijslag haha

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 17 mei 2007 12:13

Een beroepsidioot is een veel te positieve titel voor deze haat zaaier.

http://www.youtube.com/watch?v=opzIpIXz ... ed&search=

Hij heeft begrip voor het werkt van Osama Bin Laden er keurt daarmee indirect op tot Jihaad. Hij is dus niet meer of minder dan een Jidadist die de Agenda van Mohammed wil verwezenlijken :twisted:
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers » 17 mei 2007 15:52

fbs33 schreef:

MvG, Wim.
Als je die vraag op zijn merites onderzoekt, dan vraag ik mij al 40 jaar af, "Wie is er hier eigenlijk idioot"? :lol: (ons groen verdwijnt onder huizenblokken-asfalt-industrieterreinen, en grotendeels nog gesubsidieerd bovendien.
Ik kan mij voorstellen dat de Hr. Brinkman greinst als hij de gelden,als voorzitter van het pensioenfonds, belegt in vastgoed dat hij als voorzitter v.d. bouw-werkgeversbond alleen maar kan ambiëren.
Hij behoort dan ook tot één der partijen die een groot voorstander is van kinderbijslag haha
Wat heeft het uitsterven van de diep blauwe, maar dan meer rode, groen-grijze, 6-potige, met 4 paar ledematen flierefluiter te maken met het onderwerp???

Jij bent zover 'off topic' dat ik me de bovenstaande onzinnige 'off topic' uitspraak wel kan veroorloven!

Doet me denken aan een kleuter die het argument gebruikt: "Ja maar hij deed het ook!!!"

Het feit dat Zakir Naik een beroepsidioot is kan nooit of te nimmer verontschuldigd of vergoedelijkt worden met het feit dat er ook andere idioten (of idiote situaties) bestaan!
Ik raad je dan ook dringend aan om deze non-argumentatie in de toekomst niet meer in om het even welke discussie op te voeren.

MvG, Wim Ahlers.

Theoloog

Bericht door Theoloog » 17 mei 2007 16:02

Beroepsidioot of niet, Zakir Naik is behoorlijk populair, een veelgevraagd spreker, met een breed gehoor.

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 17 mei 2007 16:08

Theoloog schreef:Beroepsidioot of niet, Zakir Naik is behoorlijk populair, een veelgevraagd spreker, met een breed gehoor.
Begin je toch te twijfelen hoeveel moslims nu eigenlijk gematigd zijn.
The Gödelian formula is the Achilles heel of the cybernetical machine. And therefore we cannot hope ever to produce a machine that will be able to do all that a mind can do: we can never not even in principle, have a mechanical model of the mind. JR Lucas

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers » 17 mei 2007 17:21

Theoloog schreef:Beroepsidioot of niet, Zakir Naik is behoorlijk populair, een veelgevraagd spreker, met een breed gehoor.
Dit zegt meer over het [algemene] kennisniveau van de Islamitische gemeenschap dan over het kennisniveau van Zakir Naik!

...overigens is, bijvoorbeeld, onze eigen Cees Dekker, met zijn uitspraken ook idioot bezig!
Het is hartgrondig te hopen dat deze dwaas nooit minister van onderwijs zal worden!
Hij is overigens wel een befaamd en vermaard nano-technoloog van wereldformaat!

Zakir Naik heeft geen andere kwalificaties dan een idioot te zijn...of toch!
Zakir Naik is een befaamd en vermaard idioot van wereldformaat!

Hebben ze toch nog iets gemeen! :wink:

MvG, Wim Ahlers.

Theoloog

Bericht door Theoloog » 17 mei 2007 18:24

Hij is arts toch, Zakir Naik?

Maar kom op Wahlers, deel ons mee welke stellingen en argumenten van Naik hem tot idioot maken. Ik heb verschillende filmpjes van hem bekeken en gedacht: waar moet je beginnen zo'n type te weerleggen? En waar eindigen?

Zulke figuren excelleren in circulair redeneren. De islam is volmaakt, en alle argumenten en bewijzen redeneren daar naartoe.

Hopeloos.

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers » 17 mei 2007 20:33

Ja! 2 + 2 = 4 en niet 3 of 5 dus is de Islam het enige ware geloof!
Ik heb ha(r)telijk gelachen om deze logica :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers » 17 mei 2007 20:44

p.s. Heb je ook het vermaarde 3,5 uur durende discussie gezien tussen hem en Campbell?
En, om jouw vraag te beantwoorden: Ik heb deze eens grotendeels geanalyseerd en natuurlijk zeer eenvoudig weerlegd.

Taktiek: Zakir Naik wint het alleen in een debat!
Reden: Niet genoeg tijd om zijn 12 leugens in 10 woorden te weerleggen in de gestelde tijd.
Hij is een idioot! Ik heb geen enkele moeite om zijn idiotie te weerleggen in een gedocumenteerd onderhoud.

meujaah...er zijn natuurlijk altijd trouwe volgelingen die niet om te praten zijn...zo bestaat er ook nog een heuse 'flat earth society'.
Waah, waah, waah, waah :lol: :lol: :lol: !!!

Overigens is Zakir Naik geen onschuldige, maar juist een gevaarlijke, idioot!
Deze idioot werd onomwonden geprezen door Deedat...ook al zo'n dwaas.
Allah heeft, in al zijn goedheid, er voor gezorgt dat Deedat zo'n 10 jaar verlamd te bed heeft gelegen voordat hij stierf. Allah's wegen zijn ondoorgrondelijk.
Zowel Deedat als Naik hebben substantieel een niet te ontkennen grote schare bewonderaars.
(Voor Deedat zie o.a.: http://www.pakistanidefenceforum.com/lo ... 47756.html)

Even een komisch extract uit de discussies op deze forum link:
Well when a Saudi newspaper interviewed him and investigated further, it was found that With his beard and Islamic skullcap, Dr. Naik did not escape notice at Los Angeles airport and so was immediately hauled in for questioning. After he was taken to the investigation room for question and answers, the custom officers started asking the question about different topics and also asked about his views on Sep 11 attacks he condemned the attacks ,then the officers asked about the Word “JIHAD”, he started quoting from several versions of the Bible, the Holy Quran, the Talmud and the Torah (the Jewish scriptures), the Mahabharata and the Bhagwat Gita (the Hindu holy books), and other scriptures he know by heart. And he proved that the concept of true “JIHAD” is not only Islamic but universal. Custom officers became curious and started putting more and more question, he continued to reply with his wisdom, knowledge and Logic, an hour passed, a long line of people were waiting for questioning ,so he was allowed to go and when he got up and left room about 70 officers from the airport surrounded him started following him to know about their own religion and Islam. After wards custom officers told that they were just astonished and they had never seen a person with so much knowledge.

Sheikh Ahmed Deedat, the world famous orator on Islam and Comparative Religion, who had called Dr. Zakir, "Deedat plus" in 1994, presented a plaque in May 2000 awarded to Dr. Zakir Abdul-Karim Naik for his achievement in the field of Da’wah and the study of Comparative Religion with the engraving "Son what you have done in 4 years had taken me 40 years to accomplish, Alhamdullilah.”

Zakir continues to amaze people, with his Genius Personality, and continues to travel around the word giving lectures, conducting Da’wah training programs including international training Programs for training Muslims to effectively convey the message of Islam.
Ik had dit jaren geleden al eens gelezen, maar het blijft onveranderd komisch!
Lees bijvoorbeeld eens de door mij uitgelichte zin uit de bovenstaande quote!
Ik denk dat deze 70 nieuwsgierige douanebeambtes nu wel ontslagen zijn door uren naar de 'wijsheid' te luisteren van onze broeder Naik en na te laten om die andere 70.000 dagelijkse passagiers te controleren!
Waaah, waaah, waaah :lol: :lol: :lol: wat een schiterend aandoenlijk sprookje!

MvG, Wim Ahlers.
Laatst gewijzigd door wahlers op 17 mei 2007 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.

fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 » 17 mei 2007 21:02

wahlers schreef:
fbs33 schreef:

MvG, Wim.
Wat heeft het uitsterven van de diep blauwe, maar dan meer rode, groen-grijze, 6-potige, met 4 paar ledematen flierefluiter te maken met het onderwerp???

Jij bent zover 'off topic' dat ik me de bovenstaande onzinnige 'off topic' uitspraak wel kan veroorloven!

Doet me denken aan een kleuter die het argument gebruikt: "Ja maar hij deed het ook!!!"

Het feit dat Zakir Naik een beroepsidioot is kan nooit of te nimmer verontschuldigd of vergoedelijkt worden met het feit dat er ook andere idioten (of idiote situaties) bestaan!
Ik raad je dan ook dringend aan om deze non-argumentatie in de toekomst niet meer in om het even welke discussie op te voeren.

MvG, Wim Ahlers.
Het zijn ONZE mensen die de hand houden boven (impliciet) deze figuren die met hun overdonderende boerenlogica de nóg simpelere toehoorders hun gelijk verschaft!
Niet door gelijkwaardig en vereffenend aan Zakir te zijn, maar wél door dat ideeëngoed met de immigrant hiér te laten komen (en hem te pamperen, al profiterende)
Als AL die mensen (die aan Zakir's lippen hangen) bv. in Marokko gebleven waren (10% v.d. M-bevolking leeft in EU), dan hadden ze, met de sociale onrust die dat daar teweeg had kunnen brengen, ALDAAR de vraag aan Zakir kunnen stellen, "Wat heeft die rottige religie ons voor voordeel gebracht"?
2+2= 4 "Jaja dat zien we", zouden ze tegen Zakir zeggen.
Maar al die mensen zitten niet nog dáár, maar hiér.
En moet je dát hen verwijten, of je eigen pamperende overheid?!
Dát was de strekking, en m.i. on topic. (Want over Zakir valt voor een redelijk iemand weinig te zeggen m.i. [ik heb er een wenkbrauw over opgetrokken met een greinsje bij mijn mondhoek])
Mvg fbs33

Theoloog

Bericht door Theoloog » 17 mei 2007 21:02

Nee, Wahlers, dat is niet wat hij zegt.

Hij zegt: net zoals die critici van de islamitische weigering propagering andere religies toe te staan in islamitische landen een wiskundeleraar die zegt dat 1 + 1 = 3 niet aan zouden nemen omdat ze de waarheid kennen, zo kennen ook wij de waarheid.

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 17 mei 2007 21:05

wahlers schreef:p.s. Heb je ook het vermaarde 3,5 uur durende discussie gezien tussen hem en Campbell?
Nee, maar het lijkt me well lachen, waar kan ik het vinden?

Plaats reactie