Toegepaste Islamwaanzin(en hoe niet-moslims daarmee omgaan)

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

vegan-revolution
Superposter

Re: Filmpjes met een boodschap

Bericht door vegan-revolution » 07 mar 2017 05:14

Over geweldpleging door linkse demonstranten in de Verenigde Staten met als doel om andersdenkenden de mond te snoeren en het sluiten van een verbond met islamistische theocraten :

Het is een uitsnede van de hier eerder geplaatste video (althans wat de audio betreft) met vooral de essentie ervan en met begeleidende beelden om het verhaal van Sam Harris te ondersteunen.

Een veelzeggend commentaar onder de video luidt :
Thank God my eyes were opened in time. I was a "liberal leftist" fascist...in other words a NUTJOB.... but after extensive research, I have detoxed myself from that filth.
Denken "wij zijn beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 09 mar 2017 02:13

15 jaar terug in de tijd. Theo van Gogh over islam, integratie en de "gedachtenpolitie" :

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 13 mar 2017 10:12

Sam Harris over wat we te danken hebben aan islamitische invloeden :

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 14 mar 2017 10:50

Over hoe je het moslima-zijn kunt beleven :

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 08 mei 2017 08:46

Over het gebruik (of misbruik) van het woord islamofobie ("islamophobia") voor politieke en/of beleidsmatige doeleinden :

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 29 jun 2017 04:23

Bij de volgende ontboezeming over de voortbrengselen van gebiedsdelen waar de islam overheerst kan het Nederlands spreekwoord "Aan de vruchten kent men de boom" denken dat gebaseerd is op Mattheus 7:15-20
15 Maar wees op uw hoede voor de valse profeten*, die in schapenvacht naar u toe komen maar van binnen roofzuchtige wolven zijn.
16 Aan hun vruchten zult u hen herkennen. Men plukt toch geen druif van doornstruiken of vijgen van distels?
17 Zo brengt iedere goede boom goede vruchten voort en een slechte boom brengt slechte vruchten voort.

18 Een goede boom kan geen slechte vruchten voortbrengen en een slechte boom kan geen goede vruchten voortbrengen.
19 Iedere boom die geen goede vrucht voortbrengt, wordt omgehakt en in het vuur geworpen.
20 Zo zult u hen dus aan hun vruchten herkennen.
"Muslims contributed nothing to the West except slaughter, massacres, terror attacks"

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 29 jun 2017 06:03

Je onderschrift is nog nooit zo toepasselijk geweest. (in meerdere opzichten)
Ik wens u alle goeds

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 29 jun 2017 21:11

Oeps... 8*)
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Berjan
Ervaren pen

Bericht door Berjan » 29 jun 2017 22:37

Bij de volgende ontboezeming over de voortbrengselen van gebiedsdelen waar de islam overheerst kan het Nederlands spreekwoord "Aan de vruchten kent men de boom" denken dat gebaseerd is op Mattheus 7:15-20
Anders maak je een eigen topic aan, kan je islambashen wat je wilt. Maar hier worden meerdere filmpjes over meerdere onderwerpen gevraagd.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 30 jun 2017 01:38

Berjan schreef:Anders maak je een eigen topic aan, kan je islambashen wat je wilt. Maar hier worden meerdere filmpjes over meerdere onderwerpen gevraagd.
Inderdaad. Het is immers suikerfeest geweest en alles is weer vergeven.

Hier onder in dit gesprek dan ook "niets dan goeds" over die fijne Islam die het natuurlijk absoluut niet verdiend om gebashed te worden.

Café Weltschmerz --- aka: echte en eerlijke journalistiek

2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Berjan
Ervaren pen

Bericht door Berjan » 30 jun 2017 12:50

Labyrint schreef:
Berjan schreef:Anders maak je een eigen topic aan, kan je islambashen wat je wilt. Maar hier worden meerdere filmpjes over meerdere onderwerpen gevraagd.
Inderdaad. Het is immers suikerfeest geweest en alles is weer vergeven.
Mensen die woorden verdraaien en daar dan op reageren kan ik missen als kiespijn... Groetjes

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 10 jul 2017 19:20

Robert Spencer over zijn perspectief ten aanzien van "gematigde moslims" en "gematigde islam" :

Robert Spencer Brilliantly Explains Moderate Islam

Petra
Banned

Bericht door Petra » 13 jul 2017 00:47

vegan-revolution schreef:
Hij ontving aan de lopende band doodsbedreigingen, maar was vastbesloten te blijven schrijven over de ziekmakende corruptie in Mexico, de innige banden tussen de autoriteiten en de drugsmaffia, en de straffeloosheid waarmee ze hun misdaden begaan.
Beste Vegan,
Ik heb je nog nooit een filmpje zien plaatsen over de drugsmaffia.
Alles wat je plaatst is anti-moslim. Het is blijkbaar jouw ding, dat kan. Ieder z'n ding. Ben ik nou raar als ik vind dat je me hiermee zodanig overvoert dat het me de strot uit komt.
Ik heb ook zo'n passie voor een onderwerp waar niet iedereen zin in heeft. Dus plaatst ik dat niet hier maar in een apart topic.

Ik vraag me af of je ook niet een apart topic kunt openen, noem het anti-moslim. En gooi het van mijn part vol met al je filmpjes en artikelen. Dan is er ook ruimte om er uitgebreid over te discussiëren. En dan kan ik er tenminste voor kiezen om het wel of niet onder ogen te krijgen.
Of misschien kan een mod het voor je afsplitsen. :idea:
Dus ik wil je niet monddood maken maar steeds hier je zorg delen met filmpjes maakt dit topic nogal eentonig.
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 13 jul 2017 01:02

Petra schreef:Beste Vegan,
.....
Alles wat je plaatst is anti-moslim.
Jouw "alles" is zeker overdreven als je mijn jarenlange reeks van posten bekijkt. Bovendien is het onjuist, want het is niet anti-moslim wat ik post. Mijn posten zijn wel regelmatig in het kader van toegepaste islamwaanzin.

Getuige de vele posten met betrekking tot christenidiotie op dit forum zou je mogen verwachten dat in het verlengde daarvan daar ook verveeld tegenaan gekeken wordt of dat het klachten regent dat dit als "te overvloedig" wordt ervaren. Maar blijkbaar bestaan er voor sommigen hier twee maten : één voor het christendom en één voor de islam.

Petra
Banned

Bericht door Petra » 13 jul 2017 02:19

vegan-revolution schreef:
Petra schreef:Beste Vegan,
.....
Alles wat je plaatst is anti-moslim.
Jouw "alles" is zeker overdreven als je mijn jarenlange reeks van posten bekijkt. Bovendien is het onjuist, want het is niet anti-moslim wat ik post. Mijn posten zijn wel regelmatig in het kader van toegepaste islamwaanzin.

Getuige de vele posten met betrekking tot christenidiotie op dit forum zou je mogen verwachten dat in het verlengde daarvan daar ook verveeld tegenaan gekeken wordt of dat het klachten regent dat dit als "te overvloedig" wordt ervaren. Maar blijkbaar bestaan er voor sommigen hier twee maten : één voor het christendom en één voor de islam.
Ok, dan trek ik anti-moslim weer in en maak er islamwaanzin van.
Als ik hier steeds filmpjes van christenwaanzin tegenkom zou ik hetzelfde zeggen.
Vind je een apart topic vervelend?
Misschien toch best handig om alles bij elkaar te hebben en ruimte voor discussie?
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned

Plaats reactie