discussie over Islam en Europa

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

MachineElf
Ervaren pen

Re: discussie over Islam en Europa

Bericht door MachineElf » 26 jul 2016 21:42

Mag ik trouwens toevoegen dat Europa eerst dient te staan, niet de islam. En als het dan 2des komt de staan, kan je die hoofdletter achterwege laten. }-)
Niet enkel omdat dit moreel correct is, maar ook alfabetisch chronologisch correct is.
Sorry dat ik zo Westers correct ben.

MachineElf
Ervaren pen

Re: Elke dag een aanslag?

Bericht door MachineElf » 27 jul 2016 16:27

Wat iemand bezielt?
Ze worden aangestoken ons te haten. Kunnen we dit negeren en over het weer praten?
https://www.youtube.com/watch?v=Tv05D3Yeg_k" onclick="window.open(this.href);return false;

MachineElf
Ervaren pen

Bericht door MachineElf » 28 jul 2016 06:20

Maar wie haat wie?
Wat doen we met haters die onze normen en waarden uitspuwen? Die gelovigen opsteken tegen onze democratie?
Wat van mensen die tijdens momenten stiltes luidkeels beginnen roepen?
Ik denk niet dat een algemene Westerling gedreven wordt door haat, eerder ongerustheid.
"Hoeveel moeten we nog slikken? Wanneer hoort men ons?"

De signalen worden genegeerd door de media en wat buiten lekt is onheil. Men toont maar één kant, en als ik dan naar de onafhankelijke media kijk zie ik dat er een kolonisatie gaande is en geen migratie.
Men steekt dit niet onder stoelen of banken en de EU doet alsof ze niets gezien heeft. Beelden zeggen meer dan woorden en het is allemaal online te vinden. De veroveringsdrang is groot.

MachineElf
Ervaren pen

Wordt het Westen gekoloniseerd?

Bericht door MachineElf » 28 jul 2016 06:53

Het begint mij hoe langer hoe meer te dagen dat dit geen massa migratie is, maar een kolonisatie.

Aanschouw de exodus:
https://www.youtube.com/watch?v=Tv05D3Yeg_k" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat denkt U na het zien van zo'n film?

Dat beloof ik
Bevlogen

Re: Wordt het Westen gekoloniseerd?

Bericht door Dat beloof ik » 28 jul 2016 07:14

Dat ze zichzelf in de voet schieten. Uiteindelijk wil ook een moslim niet in angst leven.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)

MachineElf
Ervaren pen

Bericht door MachineElf » 28 jul 2016 07:46

Wie is ze? De meerderheid wenst ze niet op te nemen in de steden.
Dus een minderheid trekt ons onder.

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 28 jul 2016 07:57

De meeste mensen koesteren nog steeds geen haat, maar er zijn er wel die haar aanwakkere. Donald Trump wakkert haat aan jegens illegale immigranten. Pegida-aanhangers wakkeren haat aan jegens de helft van het Duitse Natioale Elftal, omdat ze van allochtone afkomst zijn. Het zijn niet alleen de achterlijke imams, het zijn evvengoed de rechtse rakkers, en waarschijnlijk ook nog anderen. Als het hun al niet lukt om de haat aan te wakkeren, dan slagen ze er toch wel in om de menselijke empathie te doen verdwijnen. Wanhopige vluchtelingen worden niet meer gezien als mensen in nood, maar als een gevaar. In die sfeer wordt het gevaar van geweld alleen maar groter. We moeten onze angst overwinnen, als we willen winnen, en dapper zijn en medemenselijk. Wie zich laat terroriseren, heeft al verloren, , ,
Ik wens u alle goeds

MachineElf
Ervaren pen

Bericht door MachineElf » 28 jul 2016 08:17

Inderdaad, wie zich laat terroriseren heeft verloren.
Daarom dient er bikkelhard opgetreden te worden tegen terrorisme.
Dat begint met die politieke correctheid te schrappen. Preventief optreden en religies niet meer erkennen.

Hoe lang duurde het voor de media zei dat het om een moslim extremist ging in Nice?
Wat zeiden de koppen? Truck rijdt menigte omver.
Neen niet een truck, een radicale moslim genaamd Mohammed.

Men roept het luidkeels dat Europa een islamitische staat zal worden, "Wir schaffen das!"
De vluchtelingen konden evengoed geholpen worden met grenskampen. Maar zij vluchten niet, zij komen koloniseren, meer dan 80% van de vluchtelingen zijn jonge knapen die hier zijn om te blijven.
Europa wordt jaarlijks overspoelt met miljoenen vluchtelingen. Waaronder jihad strijders.
Afbeelding

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 28 jul 2016 12:16

MachineElf schreef:Wie is ze? De meerderheid wenst ze niet op te nemen in de steden.
Dus een minderheid trekt ons onder.
Ik vermoed dat "dat beloof ik" hier probeert te zeggen dat moslims zichzelf in de voet schieten als moslims een islamiserende kolonisering voor ogen hebben, maar "dat beloof ik" moet mij maar corrigeren als ik het mis heb.

Alles bij elkaar is het aandeel moslims van de bevolking van Europa de afgelopen decennia behoorlijk gegroeid. Of dit bovendien met koloniserende bedoelingen is? Het zou kunnen. Ik sluit dat niet uit.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest

MachineElf
Ervaren pen

Bericht door MachineElf » 28 jul 2016 12:33

De manier waarop ik er naar kijk schieten ze helemaal niet in eigen voet.
Maar islamiseert Europa steeds sneller.

Eurabia
https://www.youtube.com/watch?v=2H3DTygAhjQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Een docu van een uur zonder begeleidend schrijven, is slechts een illustratie voor wat jij persoonlijk bedoelt en is zeker geen intro voor een nieuw topic.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 79#p504979" onclick="window.open(this.href);return false;
Nogmaals: Lees de forumregels nog eens over het starten van een nieuw topc. Maria

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 28 jul 2016 12:39

MachineElf schreef:De manier waarop ik er naar kijk schieten ze helemaal niet in eigen voet.
Maar is die islamisering van Europa in het voordeel van die moslims of juist in hun nadeel? Zoals ik "dat beloof ik" begreep was hij van mening dat die islamisering juist in het nadeel van die moslims is. Want welke positieve gevolgen heeft een verregaande islamisering voor wie dan ook (moslims inbegrepen) in Europa?

lanier
Superposter

Bericht door lanier » 28 jul 2016 12:59

De manier waarop ik er naar kijk schieten ze helemaal niet in eigen voet.
Maar islamiseert Europa steeds sneller.
In Nederland is ongeveer 4-5% van de bevolking moslim. Van hun gaat 50% zelden of niet naar een moskee.
Het aantal moslims vlakt af en neemt nauwelijks toe; net als de autochtone Nederlanders nemen moslims steeds minder kinderen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Nederland" onclick="window.open(this.href);return false;
https://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Europa" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zie niet echt in waarom europa in rap tempo zou islamiseren.

Wie heeft trouwens dat filmpje gemaakt? Kan ik bronnen herleiden? Waarom kan ik de informatie in dat filmpje vertrouwen en klakkeloos aannemen?

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 28 jul 2016 13:43

Misschien valt het allemaal wel mee, zoals je stelt, lanier.

Hier zitten we in ieder geval niet op te wachten :

Afbeelding

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 28 jul 2016 14:04

Wordt het Westen gekoloniseerd?
Sssst........ dat mag je zo niet zeggen. De gutmenschen horen je
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

lanier
Superposter

Bericht door lanier » 28 jul 2016 15:20

Hier zitten we in ieder geval niet op te wachten :
Waar we niet op zitten te wachten is angstzaaierij. Onlangs bij RTL Late Night was er een discussie over de Amerikaanse presidenten en hun strategie. Wat blijkt: Wil je succes hebben dan kom je het verst met angstzaaierij én je belofte er iets aan te gaan doen. Ten tijde van dekoude oorlog (weet niet meer wie het was) was er een president die zinspeelde op een Russische invasie en liet in spotjes atoombommen zien die ontploften. Het werkte; hij won. Obama is één van de weinige presidenten in Amerika die won met een positieve boodschap.

Het MO is al jarenlang een puinhoop en 9/11 was in 2001 dus 15 jaar geleden. Al-Qaida, Taliban en IS roepen al jaren op tot terrorisme in het westen. Hoeveel aanslagen zijn er geweest in de afgelopen 15 jaar?

Laten we vooral die mensen stigmatiseren, over één kam scheren, dat is toch de makkelijkste weg??
Laten we vooral niet praten over oplossingen en met mensen in discussie gaan.
Laten we vooral niet proberen mensen te laten integreren en met mensen te praten.
Want het zijn toch allemaal potentiële terroristen toch?
Allemaal mensen die ervan genieten dat hun land in brand staat.
Ze zijn moslims, dus makkelijk allemaal in hetzelfde hokje te plaatsen, net als joden.
Iedere gebeurtenis wordt vrijwel direct gekoppeld aan een mogelijk islamitische aanslag (terwijl IS in eerste plaats een terroristische organisatie is – bestaande uit hoge officieren uit het voormalige leger van Saddam Hoessein – die massaal werden ontslagen door de Amerikanen na de invasie).

Hoera, de angst regeert!......

Plaats reactie