Moslims proberen Urk te bekeren

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Mahalingam
Ervaren pen

Re: Moslims proberen Urk te bekeren

Bericht door Mahalingam » 14 apr 2012 11:17

Wat zijn die mensen in Urk toch beleefd. Niemand die ze recht in het gezicht zei dat ze duivelsaanbidders zijn. Iets waar het merendeel van de inboorlingen daar echt gelooft.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.

Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa » 14 apr 2012 11:34

Haha... Dennis... Abdelkrim honing... :lol: Dit is een sketch hoop ik??

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 14 apr 2012 11:39

Samsa schreef:Haha... Dennis... Abdelkrim honing... :lol: Dit is een sketch hoop ik??
Joodse Vuilnis.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

Samante

Bericht door Samante » 14 apr 2012 11:44

Samsa schreef:Haha... Dennis... Abdelkrim honing... :lol: Dit is een sketch hoop ik??
Ze hoeven niet bespot te worden, want ze zijn bespottelijk genoeg van zichzelf! :lol:

Getses
Forum fan

Bericht door Getses » 14 apr 2012 14:02

Ze maken misbruik, gebruik, van onze grondwetten van vrijheid van meningsuiting en vrijheid van Godsdienst. Rechten die ze zelf ontkennen te willen hebben.

Want ga eens met een stelletje als Jezus verklede evangelisten op dezelfde manier in bv. Mekka de straat op.

Als westerlingen kunnen we deze akties alleen stoppen als we de Islam tot een ideologie verklaren. Dan vallen ze in ieder geval niet meer onder vrijheid van Godsdienst en kunnen ze niet onder het mom van religie de vrijheid van meninguiting in onze grondwet misbruiken.
Met hard fietsen heb je altijd wind tegen.

Luck
Ervaren pen

Bericht door Luck » 14 apr 2012 15:37

Getses schreef:Als westerlingen kunnen we deze akties alleen stoppen als we de Islam tot een ideologie verklaren. Dan vallen ze in ieder geval niet meer onder vrijheid van Godsdienst en kunnen ze niet onder het mom van religie de vrijheid van meninguiting in onze grondwet misbruiken.
En welk probleem lossen we hiermee op? Je doet overigens wel erg makkelijk over het inperken van vrijheid, waarmee je soortgelijk gedrag vertoont als zij die jouw vrijheid willen inperken.
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.

Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa » 14 apr 2012 16:38

Waarom zou je dit willen stoppen in vredesnaam.. ik vind het schitterend. Ik heb al die filmpjes van Dennis Abdelkarim Honing zitten kijken... dat accentje er ook bij... dat hebben al die bekeerling jochies van in de 20!! Hetzelfde heeft die Nourdeen Wildeman en die Nouredinne Steenvoorden en Abdul-Jabbar van der Ven... die praten ook met van die merkwaardige uithaaltjes.. alsof ze nog een beetje moeten wennen aan Nederlands omdat ze 30 jaar alleen maar standaard Arabisch hebben gepraat haha... wat een imitatiegedrag :lol: Wat een ontzettend aandachtgeile typjes ook... ze moeten elke keer extremere dingen doen om maar aandacht te blijven krijgen want als de verbazing over hun bekering is weggeebt, en ze ook voor de allochtoonse gemeenschap niet meer op een voetstuk staan omdat ze 'blanke bekeerlingen' zijn wat hou je dan nog over? Iemand die zonder excuus slecht Nederlands praat, en waarschijnlijk werkeloos is en bij z'n moeder woont. :lol:

Getses
Forum fan

Bericht door Getses » 14 apr 2012 16:57

Luck schreef:
En welk probleem lossen we hiermee op? Je doet overigens wel erg makkelijk over het inperken van vrijheid, waarmee je soortgelijk gedrag vertoont als zij die jouw vrijheid willen inperken.
Dat is voor mij duidelijk, geen misbruik maken van onze grondwet.

Heb jij er zo veel behoefte aan dat dergelijke lui hier rondlopen en een wet propageren die juist onze vrijheid willen onderschoffelen?

Vertel me dan maar, is het een ideologie of is het een religie die valt onder de noemer godsdienst.
Met hard fietsen heb je altijd wind tegen.

Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang » 14 apr 2012 18:56

Ik kon het niet laten om een paar comments te posten.

http://www.youtube.com/watch?v=CruYRGU4lLg" onclick="window.open(this.href);return false;

1:

"Stelletje sukkels.. "Ze gaan discussieren buiten het bereik van moslims". Ik heb ooit eens op OntdekIslam gezeten, en daar werd ik geband omdat ik kritisch was, en omdat men er blijkbaar genoeg van kreeg dat ik maar niet bekeerde. Vervolgens zit ik op een prachtforum "freethinker-punt-nl", waar openlijk en vrijelijk gedebatteerd kan worden, en dan laten moslims massaal verstek gaan. Blijkbaar voelen moslims zich alleen thuis op discussieplekken waar zij de touwtjes in handen hebben."

2:

"Ja, het is natuurlijk gemakkelijk om je op je eigen plekje terug te trekken, iedereen die je niet zint daar te bannen, om vervolgens te gaan klagen dat niemand met je wil praten. Maar ik weet hoe dat komt, want deze moslims varen onder een valse vlag. Ze willen helemaal niet discussiëren, maar evangeliseren. En als je daar niet voor te porren bent, moet je het zwijgen worden opgelegd. Nee, laat maar. Discussiëren over de Islam doen we zelf wel. Daar hebben we geen moslims voor nodig."
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford

Luck
Ervaren pen

Bericht door Luck » 14 apr 2012 19:09

Getses schreef:
Luck schreef:
Dat is voor mij duidelijk, geen misbruik maken van onze grondwet.

Heb jij er zo veel behoefte aan dat dergelijke lui hier rondlopen en een wet propageren die juist onze vrijheid willen onderschoffelen?

Vertel me dan maar, is het een ideologie of is het een religie die valt onder de noemer godsdienst.
Ik denk dat er geen beter voorbeeld is van wat ik als godsdienst zie.

Ze propageren een wet die onze vrijheid onderschoffelt. En dan? Ik heb niet het gevoel dat onze democratie bedreigd woordt door deze types (eerder door zij die zogenaamd voor de vrijheid opkomen als Wilders en andere extreem-rechtse populisten). Dus we moeten iedere ideologie die tegen vrijheid is verbieden? Tolerantie is ook dat je niet-tolerante meningen tolereert, want de toleranten hebben de argumenten en de intoleranten kunnen het debat niet aan. Dus juist: leve deze vrijheid! En laat ze er maar gebruik van maken.
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.

Mahalingam
Ervaren pen

Bericht door Mahalingam » 14 apr 2012 23:33

Krimmeneel zeg. die Dennis Abdelkarim Honing (21 jaar, 3 kinderen) heeft zijn zoontje Moslim genoemd. Dus Moslim Honing.

En ja, net zoals er flesjes Ara bier zijn,
http://www.beerplanet.eu/catalog/images ... R-beer.jpg
zo zijn er ook potjes moslim honing.
http://www.islamproducten.nl/1213-thick ... honing.jpg
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.

Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang » 15 apr 2012 02:22

:lol:

Maar inderdaad, het is wel triest voor de kinderen, die ongetwijfeld het land helemaal niet gaan verlaten.

Hij had ze dan nog beter Mo Slim kunnen noemen.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford

Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine » 15 apr 2012 10:10

Maar ja, zijn verstand is lam. :roll:
Despite the high cost of living.....
it remains popular.

petals
Ervaren pen

Bericht door petals » 15 apr 2012 11:13

wat een figuur die Abdelkarim, de laatste keer dat ik hem ergens zag was ie nog van de meer spirituele kant, aardig opgeschoven richting heel orthodox, maar ik moet het hem meegeven hij weet wel waar hij het over heeft en is niet bang om direct te zeggen waar islam voor staat.

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 16 apr 2012 11:08

Het is mooie anti-reclame voor de Islam, zou ik zeggen.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark

Plaats reactie