heeck schreef: ↑06 mei 2019 16:27
...die kijke ademloos toe
Tijdens het bekijken van het filmpje kreeg ik een paar keer geen adem, maar dat bedoel je niet?
Lijkt me wetenschappelijk geen speld tussen te krijgen.
98 % van de mensen heeft last van die straling, dus ik ga ervan uit dat ik daar ook last van heb.
Als ik de symptomen bekijk weet ik het zeker.
Wel aardig van die mevrouw om met een oplossing te komen, al zal ik flink moeten inslaan met al die apparaten om me heen.
Gelukkig is mijn magnetron, die zijn heel slecht, dat wisten zelfs onze oma´s al, de mijne hadden er dan ook geen, kapot gegaan.
Heb dus geen nieuwe magnetron gekocht maar een airfryer.
Zo eentje met 2000 watt vermogen, foute keuze achteraf want dat ding straalt volgens mij.
Sinds ik de airfyer heb merk ik, en ik ben niet gek, toch echt dingen die ik aan straling toeschrijf:
Bv ik lig 's avonds in bed, kan niet slapen en dan krijg ik honger. (beide zijn symptomen van straling)
De hele vriezer ligt vol dus dan gaan er een paar kroketten in dat ding, een loempia en nog wat andere hapjes.
Wat me trouwens opvalt is zodra ik 'm aanzet, rennen de katten weg en pas als ie uitgaat en ik de kroketten eruit haal, (de straling is dan dus weg) komen ze weer aanlopen.
Dieren voelen ook straling.
Na zeg maar een uurtje (die ionen moeten even inwerken) beginnen de stralingsklachten; ik kom helemaal niet meer in slaap, mijn maag is wat van streek en soms word ik zelfs misselijk!
Rennies helpen niet; mineralen worden niet meer opgenomen door die straling, he.
Verder heb ik het idee dat als je zo'n airfyer vaak gebruikt (cumulatieve straling), je dikker wordt.
Ik ga die apparaten bestellen, bedankt voor deze posting, Heeck!
PS Voor pc techneuten:
We hadden 2G, 3G, nu 4G maar 5G wordt helemaal eng.
Dit apparaat, aldus de mevrouw is op de toekomst voorbereid; tot 10G.
Wederom; geen speld tussen te krijgen.