Er is m.i. geen sprake van dé waarheid. Wel van jouw visie op de waarheid, jouw mening dus.
Als je jezelf alle vrijheid gunt om er je eigen mening op na te houden... geef die een ander ook dan.
Je mag van mij vinden wat je vindt maar ga me niet vertellen dat ik het ermee eens moet zijn of er niet kritisch op mag reageren!
sofia schreef: ↑13 jul 2018 00:12En dan is er natuurlijk geen sprake van dat die poort zich voor je zal openen.
Maar geen nood, want God is goed en je gaat niet regelrecht naar de hel. Nee, je krijgt gewoon een nieuw jasje en wordt daarmee naar de aarde teruggestuurd, net zo lang en zo vaak tot je je leven hebt gebeterd.
Je bent aan het prediken, voor de Bram Moerland-kerk. Is dat de beste kerk?sofia schreef: ↑13 jul 2018 00:12Onder ons gezegd en gezwegen, Peter, jullie gedragen je als een stelletje ouderlingen van een "zwarte-kousen-kerk". Dat is je goed recht natuurlijk, maar noem jezelf dan geen "vrijdenkers", want dat is iets gans anders, en daarmee zet je wèl echte vrijdenkers volledig op het verkeerde been.
Vind je jezelf wel een echte vrijdenker?
Wanneer ben je volgens jou een echte vrijdenker dan?