Goede intenties...

Discussies over Occultisme, Newage, pantheisme, satanisme, sekten, alpha-cursus, alternatieve geneeswijzen, etc..

Moderator: Moderators

Maria
Moderator

Re: Goede intenties..

Bericht door Maria » 06 jun 2017 14:22

Petra schreef: ISSN: 2153-8212 Journal of Consciousness Exploration and Research http://www.JCER.com" onclick="window.open(this.href);return false; QuantumDream, Inc.
S, R, T Scale of Consciousness
Even hierop geklikt.

Artikelen die komen van website met hoog in het vaandel en overal het toegevoegde woord Quantum, zoals hier, doen mij altijd denken aan het woord quantum-kwak.

Nog erger als dit soort sites leide3n naar verzonnen termen en namen als [url=http://www.JCER.com%20QuantumDream]QuantumDream[/url] en GOD AND QUANTUM PHYSICS

Gelovigen in dit soort materie zullen me vast wel bevooroordeeld vinden, maar weten niet dat ik er al -tig jaren geleden in begon te verdiepen, tegenaan kijk, loop en in verdiep in de hoop er rationele fysische verklaringen te vinden.
Maar de laatste jaren is het er tegenaan hikken geworden, daar onderzoeken, zoals ik ze serieus zou nemen, eigenlijk niet tegen kom.
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

Bonjour
Site Admin

Re: Goede intenties...

Bericht door Bonjour » 06 jun 2017 15:33

Peter van Velzen schreef:
Bonjour schreef:Mijn energie is ongeveer 87 x c x c Joule, maar die straal ik niet uit, die houd ik lekker zelf, al is ie wat aan de hoge kant.

M.a.w. Ik heb er een hekel aan als natuurkundige begrippen in een niet natuurkundige setting geplaatst worden.
Je moest eens weten hoeveel energie je uitstraalt! Maar niet alle, hoop ik, want dan ben je verdwenen. . . .
Naast mijn rustmassa heb ik ook nog wat thermische energie en daar straal ik inderdaad van uit. Niet van mijn rustmassa. In Nederland krijg ik helaas wel minder straling van mijn omgeving terug als dat jij krijgt in Thailand. Dat zal geheid ook mede een reden zijn geweest om te vertrekken.
Mijn kinetische energie is meestal nogal beperkt als je het beschouwt tot de directe omgeving. Zopas in de auto nog even behoorlijk ten opzichte van de weg, maar ten opzichte van de auto nul. Dus die laten we verder buiten beschouwing.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

Bonjour
Site Admin

Bericht door Bonjour » 06 jun 2017 15:37

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: Helaas heb ik niet meer in mijn hoofd zitten hoeveel Watt zo'n lampje is.
Een mens in rust is 100 Watt. Verder kan hij fungeren als een motor tot 100 Watt met een efficiëntie van 25%. Een persoon op een hometrainer geeft dus 500 Watt af.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 06 jun 2017 16:00

Maria schreef:1e blik op deze tekst?
Doet me denken aan aura lezen en a-fotografie, maar nu met chakra's.
En ivm. de ekektro prikkels aan electro acupuncture vlg. Voll, (wat overigens met de klassieke acupunctuur weinig tot niets heeft te maken.)

Sorry, dat ik er nu in deze vorm niets mee kan.
Niet omdat ik mijn kennis niet zou willen verbreden, maar ik heb ooit zoveel van dit soort verslagen onder ogen gehad.
Een PDF van 11 blz. met op blz. 6 enz. tekeningen van Chakra's nodigen mij ook niet uit om moeite te doen hier nu mijn tijd aan te besteden.

Maar als jij dit als argument in deze discussie wil gebruiken, en er wel iets mee kunt, dan hoor ik dat graag.
Op welke wijze heeft dit met goede intenties en de weerslag op andere mensen te maken?
Graag dan van jou een korte inhoud van wat je hier uit wil melden en jou bedoeling en mening hierover.
Dan zal ik me er alsnog in verdiepen.
Mijn enige punt is dat onze electromagnetische energie hiermee zichtbaar kan worden gemaakt.
Je hoeft je er van mij niet in te verdiepen hoor. :D
Braver dan de braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned

Plaats reactie