Iemand die meer weet over 'The Fellowship'?

Discussies over Occultisme, Newage, pantheisme, satanisme, sekten, alpha-cursus, alternatieve geneeswijzen, etc..

Moderator: Moderators

Respect

Re: Iemand die meer weet over 'The Fellowship'?

Bericht door Respect » 11 sep 2018 00:53

Beste Sandra,

Allereerst, voor wat het waard is, en waarschijnlijk veel te laat, ik voel met je mee. In mijn interpretatie zeg je nooit zo maar een ander te volgen. Helemaal mee eens. In de praktijk kan dit echter niet zo eenvoudig zijn en een enorm harde les inhouden. Naar mijn bescheiden mening zien en voorzien maar weinig mensen altijd waar ze in terecht zijn gekomen of komen. Maar dat is ook het avontuur, de reis, het leven, of hoe je het ook maar wil noemen. We zijn allen anders en nemen ieder waar vanuit ons eigen perspectief. Het open staan voor ervaringen en kennis van de ander kan ons wereldbeeld aanpassen. We kunnen leren terwijl we ouder worden, we kunnen leren van elkaar. Maar je moet dat leren wel zelf doen, en misschien heeft dat diepere betekenis. En uiteindelijk leren we misschien wel niets, maar herontdekken we wat we al wisten, wie weet.

Ik wens je alle goeds,
Respect

Bonjour
Site Admin

Re: Iemand die meer weet over 'The Fellowship'?

Bericht door Bonjour » 11 sep 2018 08:02

Respect,
Sandra is hier 1 dag aanwezig geweest in 2010. De kans dat ze nog als gast meeleest is nihil. Om na zoveel jaar nog op een bericht te reageren, heeft geen zin. Alleen als er nieuwe inzichten zijn is dit nog de moeite en zelfs dan is het nog de vraag of je niet beter een nieuw topic kan openen met een verwijzing naar het vorige.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

Plaats reactie