Meldpunt Intelligent Design-Creationisme

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

Waarom?
Diehard

Re: Meldpunt Intelligent Design-Creationisme

Bericht door Waarom? » 21 jul 2016 11:07

Montem schreef:
Waarom schreef: Nee geen vooringenomenheid. Wetenschap is tegenwoordig echt teamwerk. En vermelding in Nature of Science geeft aan dat je tot de top behoort op je vakgebied. Niet meer en niet minder. Een publicatie daar vraagt veel.

Mvg,

Waarom?
Er zijn in het verleden artikelen geplaatst die later als fraude werden aangezien dus zoveel eer zou ik niet aan die bladen geven als ik jouw was.
Maar wat mij betreft is het niet van belang in welk blad ze schrijven maar wat er geschreven is.
Dag Montem:

Uiteraard is geen enkel blad volledig waterdicht. Iemand die BEWUST fraude pleegt op dit nivo kan de rest van zijn wetenschappelijke carriere wel vergeten. Dan ben je echt busted... Fouten maken is iets anders, Fouten kunnen altijd worden gemaakt, niemand is iets menselijks vreemd.
Als jij denk dat het niet uitmaakt in WELK blad iets geschreven wordt ....Vreemd argument, alsof een Nobelprijs hetzelfde is als cum laude afstuderen aan een universiteit.
Maar goed : ik weet nog wel een paar blaadjes voor je.
Wat dacht je van deze ? :wink: : https://www.weet-magazine.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar het artikel waar jij naar verwijst is ook niet slecht( elsevier publicaties ) , maar het is niet uniek. Uniek is wat creationisten er van maken....en vooral met de rest van de soap er omheen....

Mvg,

Waarom?
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?

Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)

Montem
Forum fan

Bericht door Montem » 21 jul 2016 15:01

Waarom? schreef: Dag Montem:

Uiteraard is geen enkel blad volledig waterdicht. Iemand die BEWUST fraude pleegt op dit nivo kan de rest van zijn wetenschappelijke carriere wel vergeten. Dan ben je echt busted... Fouten maken is iets anders, Fouten kunnen altijd worden gemaakt, niemand is iets menselijks vreemd.
Als jij denk dat het niet uitmaakt in WELK blad iets geschreven wordt ....Vreemd argument, alsof een Nobelprijs hetzelfde is als cum laude afstuderen aan een universiteit.
Maar goed : ik weet nog wel een paar blaadjes voor je.
Wat dacht je van deze ? :wink: : https://www.weet-magazine.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
:lol:
Waarom? schreef:
Maar het artikel waar jij naar verwijst is ook niet slecht( elsevier publicaties ) , maar het is niet uniek. Uniek is wat creationisten er van maken....en vooral met de rest van de soap er omheen....

Mvg,

Waarom?
Gelukkig heeft het jouw goedkeuring :wink:
Tegen het "wij van wc eend adviseren wc eend" principe.

Maria
Moderator

Bericht door Maria » 19 jul 2018 19:02

wimb schreef:
26 jun 2016 23:15
http://www.refdag.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; is beslist geen intelligent design, hier kan ik alles gewoon lezen want Javascript staat uit. Je kunt ook de datum van de computer op een niet zondag zetten. Nog een half uur de tijd om het te proberen, succes en nog een prettige avond.
Werkt dit nog?
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

Plaats reactie