Dr. Kent Hovind!

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 28 feb 2007 08:25

Volgens mij zijn de vragen inmiddels weggedacht :D

Afbeelding
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik » 28 feb 2007 11:41

Diepdenker heeft zijn hersens verstuikt ben ik bang. :lol:
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)

Gralgrathor
Diehard

Bericht door Gralgrathor » 02 mar 2007 11:27

En nu hebben we Harun Jaja weer. Hoelang zou het duren voordat die wegens belastingfraude of pedofilie of iets dergelijks wordt opgepakt?
If I want to manufacture biological weapons with my copy of iTunes, I will, fascists. Ditch this bullshit. -- Maddox

frans
Forum fan

Bericht door frans » 03 mar 2007 12:45

Gralgrathor schreef:En nu hebben we Harun Jaja weer. Hoelang zou het duren voordat die wegens belastingfraude of pedofilie of iets dergelijks wordt opgepakt?
Volgens mij heeft hij ook al vast gezeten.

Gralgrathor
Diehard

Bericht door Gralgrathor » 13 mar 2007 10:30

frans schreef:
Gralgrathor schreef:En nu hebben we Harun Jaja weer. Hoelang zou het duren voordat die wegens belastingfraude of pedofilie of iets dergelijks wordt opgepakt?
Volgens mij heeft hij ook al vast gezeten.
En terecht. Mensen die stellen dat de lichtsnelheid 6000 jaar geleden duizenden malen groter was dan nu alleen om de schijnbare leeftijd van het waarneembare universum te kunnen verklaren horen achter slot en grendel.
If I want to manufacture biological weapons with my copy of iTunes, I will, fascists. Ditch this bullshit. -- Maddox

Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 » 13 mar 2007 18:42

Diepdenker schreef: Uit dode materie. Een ontwikkeling 'omhoog' dus.
Dat is nu juist de kern van de zaak.
Alles onder de zon is aan bederf onderhevig. Het ontstaan van leven uit dode materie, zonder bemoeienis van een Intelligentie, is onverklaarbaar en onlogisch.
Een hogere inteligentie is altijd nog veeeeeeeeeeeel complexer als alles bij elkaar wat in dit universum bestaat. De kans dat hij ontstaat is nog veeeeeeeeeel kleiner.
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.

Gralgrathor
Diehard

Bericht door Gralgrathor » 13 mar 2007 18:44

Atheist_1984 schreef:
Diepdenker schreef: Uit dode materie. Een ontwikkeling 'omhoog' dus.
Dat is nu juist de kern van de zaak.
Alles onder de zon is aan bederf onderhevig. Het ontstaan van leven uit dode materie, zonder bemoeienis van een Intelligentie, is onverklaarbaar en onlogisch.
Een hogere inteligentie is altijd nog veeeeeeeeeeeel complexer als alles bij elkaar wat in dit universum bestaat. De kans dat hij ontstaat is nog veeeeeeeeeel kleiner.
Wat hij bedoelt is dat alles altijd vervalt. Het is dus feitelijk onmogelijk om een huis te bouwen, of een kindje te maken: dat kan niet, aangezien alles continu degradeert.

Socratoteles
Diehard

Bericht door Socratoteles » 13 mar 2007 18:52

Gralgrathor schreef: Wat hij bedoelt is dat alles altijd vervalt. Het is dus feitelijk onmogelijk om een huis te bouwen, of een kindje te maken: dat kan niet, aangezien alles continu degradeert.
Het ontstaan van leven uit dode materie, zonder bemoeienis van een Intelligentie, is onverklaarbaar en onlogisch.
Huizen en kinderen zijn geen goed voorbeeld. De creationist zal zeggen: zie je wel, bij de bouw van huizen en kinderen is zijn intelligente wezens betrokken!

Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 » 13 mar 2007 18:53

Gralgrathor schreef:Wat hij bedoelt is dat alles altijd vervalt. Het is dus feitelijk onmogelijk om een huis te bouwen, of een kindje te maken: dat kan niet, aangezien alles continu degradeert.
LOL :lol:
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.

Gralgrathor
Diehard

Bericht door Gralgrathor » 13 mar 2007 20:56

Socratoteles schreef:
Gralgrathor schreef: Wat hij bedoelt is dat alles altijd vervalt. Het is dus feitelijk onmogelijk om een huis te bouwen, of een kindje te maken: dat kan niet, aangezien alles continu degradeert.
Het ontstaan van leven uit dode materie, zonder bemoeienis van een Intelligentie, is onverklaarbaar en onlogisch.
Huizen en kinderen zijn geen goed voorbeeld. De creationist zal zeggen: zie je wel, bij de bouw van huizen en kinderen is zijn intelligente wezens betrokken!
Yes, I know. Slechte poging, goedkope humor. Maar wat ik bedoel zal duidelijk zijn: ik heb even geen zin om de wetten der thermodynamica uit te gaan leggen ;)

Socratoteles
Diehard

Bericht door Socratoteles » 13 mar 2007 22:47

Ik vond het wel grappig :D Blij te vernemen dat je het ook zo bedoelde.
Ik ken genoeg creationisten die echt met zulke argumenten aan komen :shock:

Gralgrathor
Diehard

Bericht door Gralgrathor » 21 apr 2007 12:48

Socratoteles schreef:Ik vond het wel grappig :D Blij te vernemen dat je het ook zo bedoelde.
Ik ken genoeg creationisten die echt met zulke argumenten aan komen :shock:
Wat vreemd is, aangezien het merendeel van dergelijke argumenten wordt ontkracht op creationistische websites!.
Oftewel, zelfs de intelligentere creationisten hebben door dat ze bepaalde argumenten niet kunnen hanteren zonder het risico te lopen door niemand serieus meer genomen te kunnen worden. Voorzover het al mogelijk is om een geloof dat zich voordoet als wetenschap serieus te nemen.

Joske

Bericht door Joske » 21 apr 2007 22:09

tja er zijn zo enorm veel opvattingen van het creationisme dat ze er volgens mij zelf niet meer aan uitkunnen... sommigen van de creationisten beginnen dus blijkbaar in te zien dat Hovind een toch wel redelijk belachelijk standpunt inneemt.

Harun Jahja lijkt me gevaarlijk, net als alle anderen die beweren dat darwinisme de oorzaak is geweest van communisme, nazisme etc...
eerst was er niets... en toen ontplofte ook dat nog...

Darktoughts

Re: Dr. Kent Hovind!

Bericht door Darktoughts » 30 jul 2010 01:52

Als het allemaal leugens zijn en onzin,

waarom heb niemand nog die half miloen dollar opgehaald?Die je krijg als je met ander bewijs komt.

en waarom wint hij dan al ze debatten als ik vragen mag?

ik ben erg nieuwsgierig. :)

MNb
Diehard

Re: Dr. Kent Hovind!

Bericht door MNb » 30 jul 2010 03:36

Probeer hier eens:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kent_Hovind

Paragraaf Geldprijs voor bewijs van evolutie.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.

Johan Cruijff

Gesloten