WaaromSchepping over Water op Mars (tenenkrommend)

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Labyrint
Bevlogen

WaaromSchepping over Water op Mars (tenenkrommend)

Bericht door Labyrint » 04 okt 2015 17:55

Geen woorden voor. Ook mars is maar 6000 jaar oud. En als er leven op mars zit hebben mensen dat er vast veroorzaakt :| Weet niet of het discussie waardig is maar wilde het even onder de aandacht brengen omdat het zo bizar is dat er nog steeds mensen zijn die de wetenschap niet kunnen of willen bijhouden.

https://waaromschepping.wordpress.com/2 ... r-op-mars/
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Vilaine
Bevlogen

Re: WaaromSchepping over Water op Mars (tenenkrommend)

Bericht door Vilaine » 04 okt 2015 18:23

Ik vraag me af of ze werkelijk zo dom zijn of dat ze bewust misleiden.
Als het eerste het geval is, is het wel een interessant fenomeen. Zoiets als dyslexie. Een intelligent persoon is volkomen blind voor bepaalde gebieden. Het gaat er mij niet om of ze al dan niet in evolutie geloven of al dan niet in jonge aarde. Maar ze halen de berichten volkomen verkeerd aan, verdraaien de boel. Is het een vorm van dyslexie of iets wat ze bewust doen?
Despite the high cost of living.....
it remains popular.

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 04 okt 2015 18:39

Door de zonde van Adam is de hele schepping vervloekt, dus ook het buitenaardse leven! :lol:
Ze vergeten nog te vermelden dat de hemel dus ook vervloekt is.
Born OK the first time

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 04 okt 2015 18:53

Waarom Schepping moet wel op deze wijze tekeer gaan, omdat anders hun basis wegvalt. Een soort overlevingsreflex maar niet echt steekhoudend qua inhoud.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 04 okt 2015 19:05

Creationisme doet alleen maar aan zeuren en klagen niet? Het heeft verder niet veel te melden dan klagen op en tegen de biologische wetenschap heb ik de indruk. Geen Nobelprijzen ofzo? Geen enkele hypothese of crea-theorie ook dacht ik? Ja behalve steeds dat zeuren dan.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 04 okt 2015 19:10

Ai.... Ze zeuren ook over Kosmologie. :^o
https://waaromschepping.wordpress.com/2 ... uwe-aarde/" onclick="window.open(this.href);return false;

writer
Bevlogen

Bericht door writer » 04 okt 2015 19:17

Ik vroeg me wel eens af of Jezus zich ook op andere bewoonbare planeten heeft moeten laten kruisigen er van uitgaande dat de satan de bewoners aldaar eveneens heeft overgehaald te zondigen.
Je zal dan maar als Zoon van God geboren zijn.......
Maar gelukkig is dat dat niet het geval. Paulus schrijft dat Jezus éen keer voor allen is gestorven, dus is dat ook voor eventueel intelligent leven op andere planeten lees ik.
Ik ben weer helemaal gerust gesteld.
NB: Doe wel en zie niet om.

Plaats reactie