Windows live mail.

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Jinny

Re: Windows live mail.

Bericht door Jinny » 17 jan 2011 17:05

Das inderdaad voor de meeste boxen wat te veel.

Cactus
Bevlogen

Bericht door Cactus » 07 okt 2011 14:03

Ik heb ook sinds enkele maanden Windows 7 en Windows Live Mail en veel dingen bevallen mij maar matig.

*Ik stel het keyboard in op "Verenigde Staten (Internationaal) " zodat de leestekens overeenkomen met het toetsenbord.
Om de haverklap schiet deze instelling naar Nederlands en moet ik resetten.
Vraag: Kan die keuze " Verenigde Staten (Internationaal) "niet worden vastgezet cq vergrendeld ?

*Ook zit ik vaak naar Bureaublad te kijken als de cursor rechts onderin per ongeluk op een vlakje komt waardoor het bericht dat ik bezig ben te typen weg is. Ook dit vind ik een hinderlijke toevoeging die voor mij niet behoeft.
Vraag: Is dit vlakje uit te schakelen?

* Foto versturen als bijlage zoals met Windows XP is een crime met Live Mail. Als ik de gebruikelijke manier gebruik van Windows Live dan blijven die foto's ergens op een main server " Skydrive " van Microsoft enkele maanden staan en verdwijnen dan weer.
Vraag: Hoe kunnen foto's gewoon als bijlage worden verstuurd waarbij ook de grootte te veranderen is?

dingo

Bericht door dingo » 07 okt 2011 17:40

Je kunt ook Mozilla Thunderbird nemen misschien niet zo gelikt maar wel functioneel. Dat schakelen naar een Nederlands toetsenbord kun je voorkomen door in je configuratiescherm de Nederlandse toetsenbordindeling te verwijderen en US intl als standaard in te stellen.
It is not the duty of religion to say HOW things happen, but WHO is behind it. Science, on the other hand, will tell you HOW, but not WHO is behind it. I see no conflict whatsoever between the Big Bang and my faith. Between evolution and my faith. I see God's hand behind it.

Cactus
Bevlogen

Bericht door Cactus » 07 okt 2011 20:06

dingo schreef:Je kunt ook Mozilla Thunderbird nemen misschien niet zo gelikt maar wel functioneel. Dat schakelen naar een Nederlands toetsenbord kun je voorkomen door in je configuratiescherm de Nederlandse toetsenbordindeling te verwijderen en US intl als standaard in te stellen.
Bedankt Dingo. Ik zal het eens gaan proberen. Ipv Livemail kan je ook iets anders kopen maar dat schijnt prijzig te zijn.

Jinny

Bericht door Jinny » 07 okt 2011 20:23

Linux bestaat 20 jaar en is gratis.
(Jaja, Linux is ouder dan Windows 3.11) :D

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 08 okt 2011 00:58

Cactus schreef:IkVraag: Hoe kunnen foto's gewoon als bijlage worden verstuurd waarbij ook de grootte te veranderen is?
Invoegen..enkele foto werkt bij mij goed, maar ook 'bestand' toevoegen.

In het begin had ik ook last dat de standdaardinvoertaal terugsprong, nu niet meer en ik weet eigenlijk niet meer wat ik veranderd heb. :oops:
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Uncle Rat
Ervaren pen

Bericht door Uncle Rat » 08 okt 2011 01:27

Cactus schreef:Ik heb ook sinds enkele maanden Windows 7 en Windows Live Mail en veel dingen bevallen mij maar matig.

*Ik stel het keyboard in op "Verenigde Staten (Internationaal) " zodat de leestekens overeenkomen met het toetsenbord.
Om de haverklap schiet deze instelling naar Nederlands en moet ik resetten.
Vraag: Kan die keuze " Verenigde Staten (Internationaal) "niet worden vastgezet cq vergrendeld ?
...
Windows 7
Configuratiescherm > Land en Taal > Toetsenborden en talen > Toetsenborden wijzigen > Standaard invoertaal: Nederlands(Nederland) - Verenigde Staten (internationaal)

Plaats reactie