Urban Dead MMORPG

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Marinus
Bevlogen

Urban Dead MMORPG

Bericht door Marinus » 17 jun 2010 16:38

http://www.urbandead.com/
http://wiki.urbandead.com/index.php/Main_Page

Voor de liefhebber: dit is een spel wat ik vorige maand heb ontdekt. Het is een lowtech textbased MMORPG die zich afpeelt in een stad die onder de voet is gelopen door zombies. Je kunt als zombie of overlevende spelen en je kunt ook van rol wisselen tijdens het spel. Het spel is grafisch niks, maar verder zit het heel leuk in elkaar. Het is vrij uitdagend voor beginners maar als je faalt kun je gewoon een nieuwe account aanmaken. De achterliggende community maakt het spel mi briljant, en ik vind het een echte aanrader....

Het hoeft niet veel tijd te kosten, in principe kun je binnen 5 minuten per dag klaar zijn met spelen.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

CXT
Bevlogen

Re: Urban Dead MMORPG

Bericht door CXT » 17 jun 2010 18:46

Ik ben benieuwd, ik heb me aangemeld.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 17 jun 2010 21:37

Textbased?? Dan moet je wel heel erg last van nostalgie hebben.

http://www.thesistersofmercy.com/error404page.html
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 17 jun 2010 21:54

CXT schreef:Ik ben benieuwd, ik heb me aangemeld.
Het is aan te raden om een paar van de guides in de wiki te lezen, het spel is ingewikkelder dan je denkt. Ik heb nu 1 overlever bij een sekte die mensenoffers brengt aan de zee zitten, 1 overlever die zelf een klein clubske aan het opzetten is, 1 in een grote semi-gecoördineerde zombiehorde en een in militante zombiehorde. En dan lopen er nog 3 zombies los rond.... het kan een tikje verslavend zijn zeg maar :lol:
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 17 jun 2010 21:55

The Prophet schreef:Textbased?? Dan moet je wel heel erg last van nostalgie hebben.

http://www.thesistersofmercy.com/error404page.html
Nah, het is wel een klein beetje grafisch hoor....

CXT
Bevlogen

Bericht door CXT » 18 jun 2010 10:20

Marinus schreef:Het is aan te raden om een paar van de guides in de wiki te lezen, het spel is ingewikkelder dan je denkt. Ik heb nu 1 overlever bij een sekte die mensenoffers brengt aan de zee zitten, 1 overlever die zelf een klein clubske aan het opzetten is, 1 in een grote semi-gecoördineerde zombiehorde en een in militante zombiehorde. En dan lopen er nog 3 zombies los rond.... het kan een tikje verslavend zijn zeg maar :lol:
Ik betwijfel of het voor mij ook zo verslavend zal zijn, ik heb zo'n vermoeden dat jij je vaker met dit soort dingen bezig houdt dan ik. :) Maar ik snap er inderdaad weinig van, dus toch maar even oriënteren. Ik ga maar niet zeggen welke ik ben, anders kom je nog in de verleiding om mijn mannetje op te vreten. :D
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black

Plaats reactie