Windows genuine advantage crap.

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Devious
Erelid
Contacteer:

Windows genuine advantage crap.

Bericht door Devious » 16 apr 2009 10:36

Ik krijg de laatste dagen steeds een popupje waarin mij gevraagd wordt om een programma te installeren genaamd 'windows genuine advantage', dat eigenlijk alleen bedoeld lijkt te zijn om mijn computer te scannen op illegale microsoft-software.
Ik heb mijn computer gewoon gekocht in de winkel. Er staat een legale windows XP op, en ik heb eigenlijk helemaal geen zin in dit soort shit. Het stinkt naar spyware, ook al is het dan van Microsoft.
Is er een manier waarop ik niet meer geirriteerd wordt door dat popupje (zonder windows te deïnstalleren, of de computer niet meer aan te doen :) )

Gegroet.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 16 apr 2009 11:06

De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Jasper
Ervaren pen

Re: Windows genuine advantage crap.

Bericht door Jasper » 05 mei 2009 14:52

Devious schreef:Is er een manier waarop ik niet meer geirriteerd wordt door dat popupje (zonder windows te deïnstalleren, of de computer niet meer aan te doen :) )
Jazeker is er een manier om niet meer in je kruis gegrepen te hoeven worden door ome Bill! :D En het is nog gratis ook! (En nee, je hoeft Windows er niet voor te de-installeren!)
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.—Philip K. Dick

Erik
Bevlogen
Contacteer:

Re: Windows genuine advantage crap.

Bericht door Erik » 05 mei 2009 21:28

Jasper schreef:
Devious schreef:Is er een manier waarop ik niet meer geirriteerd wordt door dat popupje (zonder windows te deïnstalleren, of de computer niet meer aan te doen :) )
Jazeker is er een manier om niet meer in je kruis gegrepen te hoeven worden door ome Bill! :D En het is nog gratis ook! (En nee, je hoeft Windows er niet voor te de-installeren!)
:D :D :D

Maar je hebt gelijk!
Sinds de installatie Ubuntu 8.10 heb ik windows niet meer aangeraakt.
En dat bevalt me prima.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)

Plaats reactie