Marokko reageert ontzet op fatwa 9-jarige meisjes.

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Ongeloveloos
Banned

Bericht door Ongeloveloos » 17 apr 2009 09:24

Gelukkig hebben al die 9-jarige meisjes nog een jaar of 3 respijt :(

Destinesia

Bericht door Destinesia » 17 apr 2009 11:11

Doet me aan deze denken. :lol:

Borat bij Letterman

Kaiya
Geregelde verschijning

Bericht door Kaiya » 17 apr 2009 11:29

The Prophet schreef:
Genghis Khan knew how to deal with Muslims and Christians... genocide them.
Ik vind dit geen acceptabel onderschrift. Buitengewoon verwerpelijk.
Zou je het nog steeds verwerpelijk vinden als Moslims of Christenen jouw familie of volk komen uiteroeien? Of 'bekeren' (we weten allemaal wat bekeren in de realiteit betekent; kijk naar wat er is gebeurd in de geschiedenis)? Na wat Moslims en Christenen hebben gedaan, vind ik mijn onderschrift eigenlijk veel te lief.

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 17 apr 2009 11:50

Kaiya schreef:Zou je het nog steeds verwerpelijk vinden als Moslims of Christenen jouw familie of volk komen uiteroeien? Of 'bekeren' (we weten allemaal wat bekeren in de realiteit betekent; kijk naar wat er is gebeurd in de geschiedenis)? Na wat Moslims en Christenen hebben gedaan, vind ik mijn onderschrift eigenlijk veel te lief.
Het ene onrecht maakt het andere niet goed.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark

Kaiya
Geregelde verschijning

Bericht door Kaiya » 17 apr 2009 12:18

The Prophet schreef:
Kaiya schreef:Zou je het nog steeds verwerpelijk vinden als Moslims of Christenen jouw familie of volk komen uiteroeien? Of 'bekeren' (we weten allemaal wat bekeren in de realiteit betekent; kijk naar wat er is gebeurd in de geschiedenis)? Na wat Moslims en Christenen hebben gedaan, vind ik mijn onderschrift eigenlijk veel te lief.
Het ene onrecht maakt het andere niet goed.
Dat ben ik niet met je eens.

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 17 apr 2009 12:51

Kaiya schreef:Dat ben ik niet met je eens.
Dat is i.m.ho. een immorele instelling. Maar dat is niet zo gek, gezien je vorige onderschrift.
De nieuwe is iets minder erg.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark

Sebastiaan
Bevlogen

Re: Marokko reageert ontzet op fatwa 9-jarige meisjes.

Bericht door Sebastiaan » 17 apr 2009 15:37

Plons schreef:In Marokko keren zelfs uiterst orthodoxe moslims zich tegen de fatwa, zoals de islamistische politicus Abdelbari Zemzmi. ‘Het is werkelijk dwaasheid’, zegt hij in de Marokkaanse krant Aujourd’hui Le Maroc. ‘Deze fatwa behoort tot een totaal absurd universum.
De profeet Mohammed deed het ook, en Mohammed is het grote coorbeeld voor moslims , dus het is ok :twisted:
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Kaiya
Geregelde verschijning

Bericht door Kaiya » 17 apr 2009 17:49

The Prophet schreef:
Kaiya schreef:Dat ben ik niet met je eens.
Dat is i.m.ho. een immorele instelling. Maar dat is niet zo gek, gezien je vorige onderschrift.
De nieuwe is iets minder erg.
Laten we dan afspreken dat als radical Moslims of ultra Christenen bij jou aan de deur komen om jouw eens even lekker de les te lezen, jij met ze in discussie mag gaan. Dan zal ik mijn eigen maatregelen treffen. Dan hebben we allebei onze zin.

siger

Bericht door siger » 17 apr 2009 18:10

Kaiya schreef:Dan zal ik mijn eigen maatregelen treffen. Dan hebben we allebei onze zin.
Maar ik ben dan weer nieuwsgierig geworden. Wat bedoel je met je eigen maatregelen?

wahlers
Bevlogen

Re: Marokko reageert ontzet op fatwa 9-jarige meisjes.

Bericht door wahlers » 17 apr 2009 19:21

Kaiya schreef:
Ter verklaring heeft hij gezegd dat ‘sommige meisjes van 9 het in bed beter doen dan vrouwen van 20 of ouder’.
Natuurlijk zijn vrouwen van 9 beter in bed dan vrouwen van 2!

Oh, sorry! Ik had het verkeerd gelezen. Het was niet 2 (twee) maar 20 (twintig) :twisted:

Overigens trouwde Mohammad Aisha toen zij 6 was. Hij 'consumeerde' het huwelijk toen zij 9 was.
Hij had het 'consumeren' dus, als eeuwig perfect mens, 3 jaar uitgesteld. Best wel lang als je er mee getrouwd bent :twisted:

...om misverstanden te voorkomen...ik ben nu sarcastisch.

MvG, Wim Ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)

siger

Bericht door siger » 20 apr 2009 10:13

Maar als je over een goed bol touw beschikt hoef je echt niet te wachten tot je bruid acht is.
Fatwah 23672 schreef:The inquirer asks: "My parents married me to a young girl who hasn't yet reached puberty. How can I enjoy her sexually?"

The imam answers him by saying: "Do not harm her if she cannot take intercourse but you may hug her, kiss her, and ejaculate between her legs" i.e. "thigh" her, as the fatwah in question indicates. (Source: http://www.islamweb.net/ver2/Istisharat ... &x=40&y=13)
(http://www.answering-islam.org/Shamoun/prepubescent.htm)

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 20 apr 2009 11:15

Jouw link laat arabisch zien en dat kan ik nog steeds niet lezen.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.

siger

Bericht door siger » 20 apr 2009 11:45

Kitty schreef:Jouw link laat arabisch zien en dat kan ik nog steeds niet lezen.
Kitty,

Die link hoort bij het citaat, vermoedelijk ter verificatie door gelovigen, omdat het de oorspronkelijke fatwah is.

Onder het citaat heb ik de link gezet naar mijn (engelstalige) bron.

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 20 apr 2009 14:30

Ok, dank je wel.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.

Plaats reactie