NOS doet ook mee

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Peter van Velzen
Moderator

NOS doet ook mee

Bericht door Peter van Velzen » 17 jun 2017 11:16

OOk de website van de NOS brengt vanaf nu goed nieuws zie hier: de aflevering van de 3e week van juni.
Ik wens u alle goeds

Doppelgänger
Bevlogen

Re: NOS doet ook mee

Bericht door Doppelgänger » 19 jun 2017 11:47

Economische groei en gestegen consumptie zijn goed nieuws in een wereld waarin Earth Overshoot Day steeds vroeger valt? Vergeef me mijn gebrek aan enthousiasme.

En ze moeten eens ophouden met die goednieuwsshow over dalingen van werkloosheid en mensen met een uitkering zonder het te duiden. Zijn er meer banen of staan mensen simpelweg niet meer ingeschreven als werkzoekende? Zijn ze als ZZP-er gaan werken voor een lager loon en meer onzekerheid? Gaat het om vaste of tijdelijke dienstverbanden? Hebben minder mensen een uitkering omdat ze een baan hebben, of omdat de regels strenger zijn geworden en ze er niet meer voor in aanmerking komen?

Veel misplaatste en nietszeggende berichten, waarvan het maar de vraag is of het 'goed nieuws' betreft.
"Strange new trend at the office. People putting names on food in the company fridge. Today I had a tuna sandwich named Kevin." - Some E-cards

Plaats reactie