Ark van Noach Dordrecht- Krimpen - Leeuwarden

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

PietV.
Moderator

Re: Ark van Noach Dordrecht.

Bericht door PietV. » 03 dec 2015 17:21

Brazilië, eerst was het nog Rotterdam. Na een beetje surfen kwam ik een prachtige bijdrage van Jonathan tegen.

http://idordt.nl/adieu-ark/" onclick="window.open(this.href);return false;
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

Henry II
Diehard

Bericht door Henry II » 04 dec 2015 08:43

Het cruciale verschil tussen een sprookjesbos en de ark van Noach is dat de ene fantasie-attractie puur vermaak is en de andere wordt ingezet voor propaganda doeleinden.
Briljant, hij geeft dus eindelijk toe dat de Ark ook gewoon een fantasie-attractie is, niet voor vermaak maar voor propaganda. Good riddance, zou ik zeggen.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.

Waarom?
Diehard

Bericht door Waarom? » 04 dec 2015 10:02

Henry II schreef:
Het cruciale verschil tussen een sprookjesbos en de ark van Noach is dat de ene fantasie-attractie puur vermaak is en de andere wordt ingezet voor propaganda doeleinden.
Briljant, hij geeft dus eindelijk toe dat de Ark ook gewoon een fantasie-attractie is, niet voor vermaak maar voor propaganda. Good riddance, zou ik zeggen.
De echte Noach was gewoon veel eerlijker, die heeft nooit gewild dat de echte ark een attactie zou worden. Toen Noach de ark verliet heeft hij de twee houtwormen en twee boktorren achter gelaten... :mrgreen:
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?

Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)

Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik » 04 dec 2015 15:10

Henry II schreef:
Dit is geschreven door iemand die tegen de ark is, niet door de eigenaar; wel een leuk stukje trouwens.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)

Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen » 23 jan 2016 13:22

Het schijnt over en uit met de ark te zijn.

Champagne, Piet? ;)
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 23 jan 2016 19:03

Fenomeen schreef:Het schijnt over en uit met de ark te zijn.

Champagne, Piet? ;)
Dubbele gevoelens Feno, ik heb echt genoten van die onzin. Maar vooruit de fles is al halfleeg de rest neem ik wel :)
Hoe kom je aan deze zeer geheime informatie.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 23 jan 2016 19:13

Feno ik heb maar even de media afgestruind. Het eerste bericht, geen geld voor de overtocht.

http://www.rijnmond.nl/nieuws/137519/Du ... -van-Noach" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor degenen die moeite hebben om een echte giraf van een nep exemplaar te onderscheiden. Dit is dus geen echte giraf.

Afbeelding

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 24 jan 2016 19:07

http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/ ... huld.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

In nevelen gehuld. Binnenkort in Rotterdam?

Gerard R.
Bevlogen

Bericht door Gerard R. » 24 jan 2016 20:23

Hij heeft ook nog in de haven van Zwartsluis gelegen in het begin.
Misschien daar naar toe weer terug? :)
Alles is tijdelijk en heel iets anders dan wij denken... Niets aan te doen...

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 24 jan 2016 21:16

Vorig jaar hadden de CU en SGP in Rotterdam hem een plekje in het vooruitzicht gesteld. De precieze locatie was nog niet bekend, maar er gaan geruchten dat het bij de Brienenoordbrug wordt. Hij wou eerst in Schiedam maar daar had de lokale bevolking geen trek in. Ik hoop wel dat de gemeente Rotterdam geen tonnen gaat investeren in een evangelisatie project. Dordrecht heeft de infrastructuur voor hem aangelegd.

Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik » 12 dec 2016 12:43

Tot mijn grote vreugde gaat Huibers door !
Hij heeft nu zelfs een 360 filmpje op youtube gezet, waarin hij in vlekkeloos Engels ('thats why he used dit kind of wood' en 'i am not a perfect people' ) vertelt over zijn boot.

Ook is er een engelstalige site: http://arkofnoah.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Uiteraard ontbreekt de 'donate button' niet en je kunt kiezen tussen 25, 50, 100 of 250 dollar.
De organisatie 'Ark of noah foundation' zit nu in Pasadena, usa, tel: 844-700-NOAH....
Lekker aan de warme west-coast, helemaal niet gek bekeken, er is toch kennelijk goed gedoneerd.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm » 12 dec 2016 14:25

Laat hem maar naar Amerika varen net als Berend Botje. Mooi kantoortje voor Trump.
Maar wel een knap staaltje om zo iets te maken.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 12 dec 2016 17:30

Dat beloof ik schreef: Lekker aan de warme west-coast, helemaal niet gek bekeken, er is toch kennelijk goed gedoneerd.
Op de Nederlandse site is het stil, vandaag valt er niets te beleven en binnenkort ook niet.

http://www.arkvannoach.com/contact/" onclick="window.open(this.href);return false;

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 19 mar 2017 17:13

Uit een enquête is gebleken dat 10 procent van de Amerikanen dacht dat Jeanne d’Arc de vrouw was van Noach.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Philip K. Dick

Gerard R.
Bevlogen

Bericht door Gerard R. » 19 mar 2017 18:41

:lol: :lol:
Alles is tijdelijk en heel iets anders dan wij denken... Niets aan te doen...

Plaats reactie