Memorabele topics!!!

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
PietV.
Moderator

Memorabele topics!!!

Bericht door PietV. » 10 feb 2012 23:07

We hebben een behoorlijke hoeveelheid topics. Er zijn altijd momenten geweest die je bij zijn gebleven. Vaak komt dit na verloop van tijd weer bovendrijven en dan denk je misschien dat zouden de freethinkers toch nog een keer moeten gaan lezen. En dan maakt het niet uit of het recent is of uit de oude doos. Verblijd ons met deze discussie of dit gedenkwaardige verhaal.
Mocht je iets willen plaatsen. Zet dan natuurlijk de link erbij en schrijf in het kort waarom je hier voor kiest.
Beperk je tot zaken die er echt uit springen. Bij voorkeur in positieve zin.

Groeten,

Piet.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

a.r.

Re: Memorabele topics!!!

Bericht door a.r. » 10 feb 2012 23:35

Aan deze van Think heb ik hele dierbare herinneringen aan. Hij had een discussie met een vriend gevoerd over wat je mist als atheist! Ik reageerde als derde of vierde op zijn openingspost en jaren later schreef hij mij eens dat hij daar zoveel aan had gehad...ik mis hem nog vaak op het forum...daarom, als eerbetoon aan Think die hier niet meer schrijft, maar die met regelmaat in mijn gedachten is!

http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... =32&t=4679" onclick="window.open(this.href);return false;

Fenomeen
Superposter

Re: Memorabele topics!!!

Bericht door Fenomeen » 12 feb 2012 12:39

En zie daar; een posting van Think vandaag.
Snel even mijn uiterst positieve commentaar neerpennen.
Een concreet topic noemen kan ik niet, wel topics die me aan het denken hebben gezet of nog beter, die mijn gedrag hebben veranderd.
Dan komt gelijk de naam Think in me op. :)

Chocolade, mensen, beestjes, Monsanto enz.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna

Plaats reactie